Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    zaza227d

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 26 marca 2014 - 20:59
    Ostatnio: 28 maja 2018 - 15:03
    • Materiałów na głównej: 7 z 9 (2 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 418
    • Komentarzy: 194
    • Punktów za komentarze: 103
     
    RS80 – Pakiet RS i AMG w jednym to dopiero musi być  MOC.
    Pakiet RS i AMG w jednym to dopiero musi być MOC.
    BMW i8 – Obok której, nikt nie mógł przejść obojętnie.

Spotkane w Lublinie.
    Obok której, nikt nie mógł przejść obojętnie.

    Spotkane w Lublinie.
    20 grudnia 2014, 2:15 przez zaza227d (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Piękne Audi 80 – Nie mam pojęcia czy już była na łamach MotoKiller i mam nadzieję, że właściciel nie będzie miał nic przeciwko. No musiałem ja wstawić.
    Nie mam pojęcia czy już była na łamach MotoKiller i mam nadzieję, że właściciel nie będzie miał nic przeciwko. No musiałem ja wstawić.
    Mercedes-Benz SLR McLare –
    21 września 2014, 17:12 przez zaza227d (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    Stara siódemka – uchwycona w Włodawie pod Stokrotką

nie wiem jak wy, ale ja takie chce w swojej B3
    Uchwycona w Włodawie pod Stokrotką

    nie wiem jak wy, ale ja takie chce w swojej B3
    19 czerwca 2014, 19:01 przez zaza227d (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    włąsne

    Drobne zmiany – ale jak cieszą
    Ale jak cieszą
    9 maja 2014, 21:37 przez zaza227d (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne


    1