Profil użytkownika
zaza227d
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 26 marca 2014 - 20:59 |
Ostatnio: | 28 maja 2018 - 15:03 |
- Materiałów na głównej: 7 z 9 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 418
- Komentarzy: 194
- Punktów za komentarze: 103
zarchiwizowany
Zainteresowany?
Link w źródle.
jak i:
http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/news-mechanik-radzi-tylko-stare-auta-sie-nie-psuja,nId,1856439
Życzę miłej lektury.
Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.
Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.
Więcej info, fotek i video w źródle
1
« poprzednia 1 następna »