Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    kamillo0303

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 27 listopada 2012 - 23:18
    Ostatnio: 8 marca 2015 - 12:39
    • Materiałów na głównej: 9 z 13 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 624
    • Komentarzy: 16
    • Punktów za komentarze: 8
     
    Klocki hamulcowe Bosch po około 5000 km... – Odpadniecie powierzchni ciernej od metalowej. W tym przypadku udało się jeszcze tarcze uratować.
    Odpadniecie powierzchni ciernej od metalowej. W tym przypadku udało się jeszcze tarcze uratować.
    1991 Audi V8 Quattro DTM – Limuzyna w sportowej oprawie.
    Limuzyna w sportowej oprawie.
    Mercedes Benz AMG 190 Evolution – Piękne czasy motoryzacji.
    Piękne czasy motoryzacji.
    zarchiwizowany
    Taka mała rocznica – Jakie auto posiada ten zegar?
    Jakie auto posiada ten zegar?
    7 września 2014, 18:40 przez kamillo0303 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nissan dostaje baty od Merca z przyczepką.
    12 maja 2014, 19:26 przez kamillo0303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    zarchiwizowany
    Toyota Sera – Toyota Sera przypomina w założeniach Autozam AZ-1, była jednak samochodem większym i nie należącym do kategorii kei. Pojazd o długości 3860 mm wszedł do sprzedaży w 1990 r. i praktycznie nie różnił się od konceptu AXV-II pokazanego na targach w Tokio w 1987 r.Do napędu modelu Sera służył silnik 1,5 o mocy 110 KM. Chociaż Toyota została przygotowana z myślą o rynku japońskim, to była indywidualnie importowana m.in. do Australii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii, a nawet Pakistanu. Auto w latach 1990-1996 powstało w liczbie mniejszej niż 16 000 egzemplarzy.
Coupe miało układ siedzeń 2+2. Do środka wsiadało się przed tzw. butterfly doors, czyli drzwi unoszone do góry i do przodu. W dodatku były one mocno przeszklone, aż po sam środek dachu.
    Toyota Sera przypomina w założeniach Autozam AZ-1, była jednak samochodem większym i nie należącym do kategorii kei. Pojazd o długości 3860 mm wszedł do sprzedaży w 1990 r. i praktycznie nie różnił się od konceptu AXV-II pokazanego na targach w Tokio w 1987 r.Do napędu modelu Sera służył silnik 1,5 o mocy 110 KM. Chociaż Toyota została przygotowana z myślą o rynku japońskim, to była indywidualnie importowana m.in. do Australii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii, a nawet Pakistanu. Auto w latach 1990-1996 powstało w liczbie mniejszej niż 16 000 egzemplarzy.
    Coupe miało układ siedzeń 2+2. Do środka wsiadało się przed tzw. butterfly doors, czyli drzwi unoszone do góry i do przodu. W dodatku były one mocno przeszklone, aż po sam środek dachu.
    Nawet Opel Astra miał takie cudeńka – Ciekawy zestaw zegarów. Szkoda ze to nie było w serii.
    Ciekawy zestaw zegarów. Szkoda ze to nie było w serii.
    10 października 2013, 21:27 przez kamillo0303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)