Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 634 takie materiały
    56. sezon o Mistrzostwo Świata Formuły 1 w 2005 roku przebiegał pod znakiem walki Fernando Alonso z Kimim Raikkonenem, oraz Renault z McLarenem. Raikkonen wygrał siedem wyścigów w tymże sezonie, podobnie jak Alonso, aczkolwiek Fin wygrałby ich więcej, gdyby nie szereg problemów z niezawodnością, co skutkowało karami za wymianę silnika i trzykrotnym wycofaniem się z wyścigu będąc na jego prowadzeniu. Finalnie to Alonso wygrał swój pierwszy tytuł mistrzowski już w Brazylii, na dwa wyścigi przed końcem sezonu, zostając przy tym najmłodszym mistrzem Formuły 1 w historii. Natomiast walka o mistrzostwo świata konstruktorów trwała dalej. Wkraczając w weekend wyścigowy w Japonii, McLaren miał dwa punkty przewagi nad Renault, i kierowcy brytyjskiej stajni, Kimi Raikkonen oraz Jan Paweł Montoya chcieli zrobić wszystko, żeby tę przewagę utrzymać do końca. I to właśnie wyścig w tamtą niedzielę okazał się być prawdopodobnie najlepszym wyścigiem w karierze Raikkonena. Dodatkowo ogólnie był to najlepszy wyścig tamtego sezonu, który dostarczył nam niezapomniane emocje oraz liczne manewry wyprzedzania, z których jeden jest uznawany za jeden z najlepszych manewrów wyprzedzania w historii F1. To co dokładnie działo się w 2005 roku w Japonii przedstawię właśnie w tym filmie.
    16 listopada 2022, 10:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bolidy Formuły 1 w ciągu całej długoletniej historii tego sportu zmieniały się wielokrotnie, a obecne bolidy przypominają te z początków F1 chyba tylko tym, że mają silnik, skrzynie biegów i cztery koła. Niezmienna jednak pozostaje zasada, że samochody te muszą przestrzegać ściśle określonych regulacji, które aktualnie i od wielu już lat oprócz określania pojemności silnika, sposobu jego doładowania, czy liczby cylindrów określają także wagę i rozmiar pojazdów. Oglądając bolidy F1 w telewizji czy na zdjęciach, bardzo mylnie przez nas może być odbierany ich faktyczny rozmiar. Elegancka i aerodynamiczna konstrukcja samochodów Formuły 1 sprawia, że wydają się one znacznie mniejsze niż są one w rzeczywistości. Jednak prawda jest taka, że obecne bolidy są naprawdę ogromne i bardzo ciężkie. Jednak jak dokładnie wyglądają te parametry? To przedstawię w tym filmie, oraz odpowiem na pytanie dlaczego w ogóle samochody F1 stały się tak masywnymi maszynami.
    10 listopada 2022, 13:21 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mówiąc o legendach Formuły 1, zazwyczaj wspominamy o takich postaciach jak Michael Schumacher, Ayrton Senna, Alain Prost czy Niki Lauda. Bardzo często zapominamy przy tym o cichych bohaterach tego sportu, którzy nie są tak bardzo eksponowani jak kierowcy, a pełnią tak samo ważną, a czasem nawet ważniejszą od nich rolę. Jedną z takich postaci jest Ross Brawn, jeden z największych chadów w całej historii Formuły 1. Jest on brytyjskim inżynierem, który w dużej mierze odpowiada za sukcesy takich zespołów jak Benetton, Ferrari czy Mercedes. W tym filmie przyjrzymy się jego wyjątkowej karierze w Formule 1.
    4 listopada 2022, 16:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 października 2022, 23:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 października 2022, 20:35 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód, który nagina fizykę i sprawa, że każdy motoryzacyjny rekord drży w posadach. Z zaskoczenia pobił rekord w Goodwood absolutnie niewiarygodnym przejazdem, zostawiając w tyle bolid F1 czy VW IDR. Co odpowiada za jego niebotyczną prędkość i jakie kolejne rekordy Speirling zamierza bić? To i wiele więcej w najnowszym filmie!
    22 października 2022, 15:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 GTR Longtail –
    21 października 2022, 20:27 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Torger Christian Toto Wolff. Kierowca wyścigowy, inwestor, dyrektor generalny i szef zespołu Mercedes F1, największy Polak rodak w historii Formuły 1. Jego pozycja w zespole Mercedes AMG Petronas Formula One Team jest jeszcze silniejsza, niż to brzmi, biorąc pod uwagę, że posiada on samodzielnie 33 procent udziałów w całym zespole. Istnieje spore zainteresowanie między innymi majątkiem Wolffa, który jest dosyć pokaźny. Nie da się dokładnie powiedzieć jakim majątkiem dysponuje austriacki biznesmen polskiego pochodzenia, jednak dużo źródeł podaję kwotę 580 milionów dolarów. W tym filmie przyjrzymy się historii Toto Wolffa w motorsporcie, i temu jak doszedł do takiego majątku.
    10 października 2022, 12:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj