Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 111 takich materiałów
    Fabryka chmur –
    28 października 2015, 10:01 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tadeusz„Taddy” Błażusiak – W Polsce przez ludzi nieznany na świecie uwielbiany.Tadeusz „Taddy” Błazusiak jest Mistrzem Europy w Trialu, zdobył również ośmiokrotnie Mistrzostwo Polski i jest dwukrotnym Mistrzem Niemiec w tej właśnie dyscyplinie. Tadeusz był zawodnikiem fabrycznym największych na świecie producentów motocykli do trialu: początkowo GAS GAS, następnie SCORPA-YAMAHA oraz BETA. Od 2007 Tadeusz zmienił dyscyplinę z Trialu na Enduro (ze szczególnym naciskiem na EDURO EXTREME) oraz podpisał kontrakt z fabryką KTM. W enduro Tadeusz od samego początku odnosił ogromne sukcesy, ma na swoim koncie wygrane wszystkich największych zawodów Enduro Extreme na świecie zaczynając od ERZBERGRODEO-Austria prze THE TOUGH ONE-Wielka Brytania, HELL’S GATE-Włochy, LAST MAN STANDING-USA a kończąc na zdobyciu MISTRZOSTWA AMERYKI i PUCHARU ŚWIATA w HALOWYM ENDURO 2010.
    W Polsce przez ludzi nieznany na świecie uwielbiany.Tadeusz „Taddy” Błazusiak jest Mistrzem Europy w Trialu, zdobył również ośmiokrotnie Mistrzostwo Polski i jest dwukrotnym Mistrzem Niemiec w tej właśnie dyscyplinie. Tadeusz był zawodnikiem fabrycznym największych na świecie producentów motocykli do trialu: początkowo GAS GAS, następnie SCORPA-YAMAHA oraz BETA. Od 2007 Tadeusz zmienił dyscyplinę z Trialu na Enduro (ze szczególnym naciskiem na EDURO EXTREME) oraz podpisał kontrakt z fabryką KTM. W enduro Tadeusz od samego początku odnosił ogromne sukcesy, ma na swoim koncie wygrane wszystkich największych zawodów Enduro Extreme na świecie zaczynając od ERZBERGRODEO-Austria prze THE TOUGH ONE-Wielka Brytania, HELL’S GATE-Włochy, LAST MAN STANDING-USA a kończąc na zdobyciu MISTRZOSTWA AMERYKI i PUCHARU ŚWIATA w HALOWYM ENDURO 2010.
    12 września 2015, 18:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 – Fabryka samochodów sportowych Porsche 911 w Stuttgarcie.
    Fabryka samochodów sportowych Porsche 911 w Stuttgarcie.
    Mercedes-Benz W124 500E 1992 – Wśród jego właścicieli znajdziemy takie legendy, jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Rowan Atkinson. Z pewnością wiedzieli oni co w motoryzacji najlepsze. Mercedes 500E W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu 500 SL, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami.
    Wśród jego właścicieli znajdziemy takie legendy, jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Rowan Atkinson. Z pewnością wiedzieli oni co w motoryzacji najlepsze. Mercedes 500E W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu 500 SL, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami.
    Mercedes S-class – Napotkane pod Fabryką Wełny.
    Napotkane pod Fabryką Wełny.
    Daewoo Team spot pod Fso – 17 maja odbył się spot pod Fabryką samochodów osobowych na Żeraniu.
    17 maja odbył się spot pod Fabryką samochodów osobowych na Żeraniu.
    18 maja 2015, 14:09 przez DaewooTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Daewoo Team

    Opel Astra – Piknik z Fabryką Mocy.
    Piknik z Fabryką Mocy.
    Tarpan 235 – Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.
    Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
    W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.