Szukaj
Znalazłem 111 takich materiałów
Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.
Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.
Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
zaczął wyprzedzać. Na szczyt słynnej kilometrowej wydmy spadającej do
Iquique wpadliśmy równocześnie. Wtedy poczułem to coś, to samo, co przed
ostatnim oesem pamiętnego Rajdu Polski 96, gdy ściągałem się na smierć i
życie z Deppingiem. Pomyślałem "prędzej zginę niż dam się wyprzedzić w
tym kultowym dla amerykańskiego Dakaru miejscu". Myślę, że cały biwak
miał niezłe widowisko. Poszliśmy w dół wszystko co fabryka dała.
Mieliśmy na spadaniu ponad 200 km/h. Nani powiedział, że zwariowałem. A
to był dla mnie jeden z najlepszych momentów w karierze. Taki, dla
których warto się ścigać, a może nawet zginąć.." Hołek