Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 188 takich materiałów
    Mercedes CLK GTR. – Grzegorz Ciźla o samochodach
 
Dzisiaj mamy co najmniej kilka aut, za które trzeba zapłacić co najmniej 10 000 000 zł a i tak popyt najczęściej przewyższa podaż. Pod koniec XX wieku było trochę taniej. W 1998 roku najdroższym, drogowym autem był Mercedes CLK GTR. Za wersję Roadster (6 sztuk | Coupe było 20) trzeba było zapłacić około 1 550 000 USD czyli po naszemu 5 580 000 zł*.
    Grzegorz Ciźla o samochodach

    Dzisiaj mamy co najmniej kilka aut, za które trzeba zapłacić co najmniej 10 000 000 zł a i tak popyt najczęściej przewyższa podaż. Pod koniec XX wieku było trochę taniej. W 1998 roku najdroższym, drogowym autem był Mercedes CLK GTR. Za wersję Roadster (6 sztuk | Coupe było 20) trzeba było zapłacić około 1 550 000 USD czyli po naszemu 5 580 000 zł*.
    Bokiem – Łada 2105 z 550-konnym 2JZ pod maską.
    Łada 2105 z 550-konnym 2JZ pod maską.
    Infiniti Q70 – V6 3.7L 
RWD / AWD 
335 KM 366 Nm

V8 5.6L 
RWD / AWD
426 KM 565 Nm

V6 hybryda 3.5L 
RWD
365 KM 546 Nm

V6 3.0L turbodiesel
RWD
238 KM 550 Nm

R4 2.2L turbodiesel
RWD
170 KM 400 Nm
    V6 3.7L
    RWD / AWD
    335 KM 366 Nm

    V8 5.6L
    RWD / AWD
    426 KM 565 Nm

    V6 hybryda 3.5L
    RWD
    365 KM 546 Nm

    V6 3.0L turbodiesel
    RWD
    238 KM 550 Nm

    R4 2.2L turbodiesel
    RWD
    170 KM 400 Nm