Szukaj
Znalazłem 188 takich materiałów
BMW planuje uczcić swoje setne urodziny (wypadną w 2016) wypuszczeniem na rynek prawdziwego potwora - BMW M8. Spekuluje się, że może być to superauto, bazujące na modelu i8, a pod maską ma pracować 600-konna jednostka V8.
Zmiany wobec GT-R to zwiększona moc i moment obrotowy – z 550 KM i 632 Nm do 599 KM i 652 Nm. Setka w 2,4 s, a nie 3 s. Choć to nieoficjalne dane, niejeden z was wolałby nie poznawać ich w praktyce. Pełne otwarcie przepustnicy prasuje i wyżyma bezbronne, wbite w fotele ludzkie ciała. W kategoriach chłodnej skuteczności z Nismo równać się mogą tylko Ariel Atom V8 i Bugatti Veyron.
Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
Moment obrotowy: 1600 Nm od 0 do 6500 obrotów na minutę
Przyspieszenie: 0-100 km / h (0-62 mph) 2,8 sekundy
Zasięg: do 600 km (realistyczny zasięg - 500 km),
Hamowanie odległość: 31,5 (100-0 km / h)
Boczne G-Force: 1,4 g
Wydajność: 140-550 Wh / km
22 kW ładowania na pokładzie
DC-Combo szybkie ładowanie (do 120 kW)
Stosunek masy do mocy: 1,79 kg / KM
Rozkład masy: 42% przód, 58% z tyłu