Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 188 takich materiałów
    Polaris 550 – Pojazd służbowy, daje radę i odrobine frajdy z pracy.
    Pojazd służbowy, daje radę i odrobine frajdy z pracy.
    BMW serii 8 w ''Emce'' – BMW M8 to nie tylko przyszłość bawarskiej marki, to także jej przeszłość. Na przełomie 1989 i 1990 powstał już samochód z tym oznaczeniem. Niestety tylko jako prototyp, w zaledwie jednym egzemplarzu. Specjalnie przygotowany dla M8 silnik V12 generował moc 550 KM.

BMW planuje uczcić swoje setne urodziny (wypadną w 2016) wypuszczeniem na rynek prawdziwego potwora - BMW M8. Spekuluje się, że może być to superauto, bazujące na modelu i8, a pod maską ma pracować 600-konna jednostka V8.
    BMW M8 to nie tylko przyszłość bawarskiej marki, to także jej przeszłość. Na przełomie 1989 i 1990 powstał już samochód z tym oznaczeniem. Niestety tylko jako prototyp, w zaledwie jednym egzemplarzu. Specjalnie przygotowany dla M8 silnik V12 generował moc 550 KM.

    BMW planuje uczcić swoje setne urodziny (wypadną w 2016) wypuszczeniem na rynek prawdziwego potwora - BMW M8. Spekuluje się, że może być to superauto, bazujące na modelu i8, a pod maską ma pracować 600-konna jednostka V8.
    Nissan GTR Nismo – Nismo jest najszybszym modelem w historii Nissana, żywym dowodem na to, jaki potencjał tkwił od początku w GT-R, który poznaliśmy sześć lat temu. Michael Krumm, kierowca z serii wyścigów aut turystycznych, osiągnął nim na Nürburgringu czas 7:08,679. Nie licząc wersji nieseryjnych, szybsze są tylko niektóre Radicale oraz droższe Porsche 918 i McLaren P1.  


Zmiany wobec GT-R to zwiększona moc i moment obrotowy – z 550 KM i 632 Nm do 599 KM i 652 Nm. Setka w 2,4 s, a nie 3 s. Choć to nieoficjalne dane, niejeden z was wolałby nie poznawać ich w praktyce. Pełne otwarcie przepustnicy prasuje i wyżyma bezbronne, wbite w fotele ludzkie ciała. W kategoriach chłodnej skuteczności z Nismo równać się mogą tylko Ariel Atom V8 i Bugatti Veyron.
    Nismo jest najszybszym modelem w historii Nissana, żywym dowodem na to, jaki potencjał tkwił od początku w GT-R, który poznaliśmy sześć lat temu. Michael Krumm, kierowca z serii wyścigów aut turystycznych, osiągnął nim na Nürburgringu czas 7:08,679. Nie licząc wersji nieseryjnych, szybsze są tylko niektóre Radicale oraz droższe Porsche 918 i McLaren P1.


    Zmiany wobec GT-R to zwiększona moc i moment obrotowy – z 550 KM i 632 Nm do 599 KM i 652 Nm. Setka w 2,4 s, a nie 3 s. Choć to nieoficjalne dane, niejeden z was wolałby nie poznawać ich w praktyce. Pełne otwarcie przepustnicy prasuje i wyżyma bezbronne, wbite w fotele ludzkie ciała. W kategoriach chłodnej skuteczności z Nismo równać się mogą tylko Ariel Atom V8 i Bugatti Veyron.
    Popisowy numer każdego M3 – R6 3,0 l Twin Turbo 
  431 KM / 550 Nm
    R6 3,0 l Twin Turbo
    431 KM / 550 Nm
    Saleen S7 – Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed 

Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed

    Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    Rimac one – Moc: 1088 KM
     Moment obrotowy: 1600 Nm od 0 do 6500 obrotów na minutę
     Przyspieszenie: 0-100 km / h (0-62 mph) 2,8 sekundy
     Zasięg: do 600 km (realistyczny zasięg - 500 km),
     Hamowanie odległość: 31,5 (100-0 km / h)
     Boczne G-Force: 1,4 g
     Wydajność: 140-550 Wh / km
     22 kW ładowania na pokładzie
     DC-Combo szybkie ładowanie (do 120 kW)
     Stosunek masy do mocy: 1,79 kg / KM
     Rozkład masy: 42% przód, 58% z tyłu
    Moc: 1088 KM
    Moment obrotowy: 1600 Nm od 0 do 6500 obrotów na minutę
    Przyspieszenie: 0-100 km / h (0-62 mph) 2,8 sekundy
    Zasięg: do 600 km (realistyczny zasięg - 500 km),
    Hamowanie odległość: 31,5 (100-0 km / h)
    Boczne G-Force: 1,4 g
    Wydajność: 140-550 Wh / km
    22 kW ładowania na pokładzie
    DC-Combo szybkie ładowanie (do 120 kW)
    Stosunek masy do mocy: 1,79 kg / KM
    Rozkład masy: 42% przód, 58% z tyłu
    Ferrari 550 Barchetta Pininfarina –
    27 października 2014, 17:15 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 550 Barchetta –
    24 września 2014, 16:34 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne