Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Zwycięzca klasy Open, podczas WTAC 2015. Civic posiada silnik K24 z kompresorem Rotrex C38-92, moc wynosi 550 KM. Generalnie, przednionapędówka Hondy, za kierownicą której siedział Garth Walden, osiągnęła dziesiąty czas zawodów - 1:30.7010, co jest świetnym osiągnięciem, na 83 startujących samochodów. Co ciekawe, miejsce nr 9 zajęła inna przednionapędowa Honda - Mighty Mouse 101 CRX, z czasem 1:29.5170. Natomiast ogólnie, najlepszy wynik zawodów należy do Tilton Racing Mitsubishi Evo 9 - 1:23.7770.
    27 stycznia 2016, 19:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Honda Civic K24 WTAC wyścigi
    Aprilia SVX 550 –
    28 listopada 2015, 23:49 przez barczu400 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nowy model NSX – Do napędu Hondy NSX służy układ hybrydowy, dzięki czemu moc przekazywana jest na obie osie, co w połączeniu z elektronicznymi systemami kontroli trakcji zapewnia świetne trzymanie drogi. W skład napędu wchodzi podwójne doładowany silnik V6 DOHC przekazujący moc na koła tylnej osi, 9-biegowa, dwusprzęgłowa przekładnia (DCT) oraz system Sport Hybrid z trzema silnikami elektrycznymi - jednym umieszczonym między silnikiem a skrzynią biegów i dwoma napędzającymi przednie koła.

Model NSX został również wyposażony w funkcję „launch” ułatwiającą start, która pozwala ruszyć ze startu zatrzymanego z wykorzystaniem pełnej mocy silnika spalinowego i trzech silników elektrycznych. A ta wynosić ma około 550 KM.
    Do napędu Hondy NSX służy układ hybrydowy, dzięki czemu moc przekazywana jest na obie osie, co w połączeniu z elektronicznymi systemami kontroli trakcji zapewnia świetne trzymanie drogi. W skład napędu wchodzi podwójne doładowany silnik V6 DOHC przekazujący moc na koła tylnej osi, 9-biegowa, dwusprzęgłowa przekładnia (DCT) oraz system Sport Hybrid z trzema silnikami elektrycznymi - jednym umieszczonym między silnikiem a skrzynią biegów i dwoma napędzającymi przednie koła.

    Model NSX został również wyposażony w funkcję „launch” ułatwiającą start, która pozwala ruszyć ze startu zatrzymanego z wykorzystaniem pełnej mocy silnika spalinowego i trzech silników elektrycznych. A ta wynosić ma około 550 KM.
    29 października 2015, 22:43 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 550 Spyder 1500 RS –
    26 października 2015, 16:19 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 550 Le Mans GTS – Legalna wyścigówka, serio.
    Legalna wyścigówka, serio.
    10 października 2015, 16:07 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 550 Spyder –
    25 września 2015, 17:07 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Fiat-Abarth 750 GT Zagato – Podwójny "garb" na dachu, bardzo lekki (mniej niż 550 kg). co w połączeniu z 43 KM pozwalało zbierać zwycięstwa jeden po drugim. Zadebiutował w 1956 roku, zdobywając pierwsze miejsce na Mille Miglia w swojej kategorii. Historia powtórzyła się też rok później, natomiast w '59, żeby nie odstawać od konkurencji, zmieniono silnik (57 KM) i nadwozie, tak delikatnie.
    Podwójny "garb" na dachu, bardzo lekki (mniej niż 550 kg). co w połączeniu z 43 KM pozwalało zbierać zwycięstwa jeden po drugim. Zadebiutował w 1956 roku, zdobywając pierwsze miejsce na Mille Miglia w swojej kategorii. Historia powtórzyła się też rok później, natomiast w '59, żeby nie odstawać od konkurencji, zmieniono silnik (57 KM) i nadwozie, tak delikatnie.
    22 września 2015, 15:46 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Ariel Atom V8 – Ariel Atom V8 jest wyposażony w silnik o mocy 500 KM.
Masa własna pojazdu wynosi od 450 kg do 550 kg.
    Ariel Atom V8 jest wyposażony w silnik o mocy 500 KM.
    Masa własna pojazdu wynosi od 450 kg do 550 kg.
    5 sierpnia 2015, 10:21 przez AntiVirussseK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)