Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 141 takich materiałów
    Mercedes CLS 550 –
    17 marca 2014, 12:10 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R Nismo – Bo 550 KM to za mało. Nowy GT-R Nismo będzie miał ich aż 600KM
    Bo 550 KM to za mało. Nowy GT-R Nismo będzie miał ich aż 600KM
    9 marca 2014, 20:16 przez gucionh2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Chevrolet Camaro ZL1 Convertible – Pod maską znajduje się V8 o mocy 550 koni mechanicznych i aż 754 niutonometrach momentu obrotowego! Jedynie 4 sekundy są potrzebne, aby rozpędzić to auto do setki. Wersja zamknięta pokonała pętlę Nürburgringu w czasie 7:41.27, co jest niezłym wynikiem.
    Pod maską znajduje się V8 o mocy 550 koni mechanicznych i aż 754 niutonometrach momentu obrotowego! Jedynie 4 sekundy są potrzebne, aby rozpędzić to auto do setki. Wersja zamknięta pokonała pętlę Nürburgringu w czasie 7:41.27, co jest niezłym wynikiem.
    Porsche 550 spyder – Czy widok Porsche 550 Spydera nawet bez ‘odpalonego’ boxera nie przyśpiesza wam pulsu?!
    Czy widok Porsche 550 Spydera nawet bez ‘odpalonego’ boxera nie przyśpiesza wam pulsu?!
    6 marca 2014, 14:27 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    James Dean i jego Porsche 550 Spyder –
    2 marca 2014, 17:49 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jaguar XFR-S Sportbrake – Nowy Jaguar maksymalnie wyciąga 300 km/h. Takim wynikiem może się pochwalić dzięki 550 konnej V8 która produkuje 680 Nm. W nowym Jaguarze specjalnie zestrojono zawieszenie tak by tył nie podskakiwał na zakrętach. Do tego mamy elektrycznie sterowany mechanizm różnicowy. Po więcej zapraszam na: http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-jaguar-xfr-s.html
    Nowy Jaguar maksymalnie wyciąga 300 km/h. Takim wynikiem może się pochwalić dzięki 550 konnej V8 która produkuje 680 Nm. W nowym Jaguarze specjalnie zestrojono zawieszenie tak by tył nie podskakiwał na zakrętach. Do tego mamy elektrycznie sterowany mechanizm różnicowy. Po więcej zapraszam na: http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-jaguar-xfr-s.html
    26 lutego 2014, 16:57 przez krzysztof2507 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Blog The Motorsport Style!
    Napotkany GT-R – Gt-r'ek z mojej wsi. Silnik o pojemności 3799 ccm dysponujący mocą 550 koni mech.
    Gt-r'ek z mojej wsi. Silnik o pojemności 3799 ccm dysponujący mocą 550 koni mech.
    18 lutego 2014, 20:45 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    E31 – Seria 8 pojawiła się w 1989 roku, jako następca serii 6. Wersja M8 miała być głównym konkurentem Ferrari i Porsche. Pod maską tego modelu miała się zjawić 6 - litrowa V12 o mocy 550 KM. Niestety zbyt mały rynek i niespodziewane koszty produkcji spowodowały, że BMW nie zdecydowało się na seryjną produkcję tego modelu, a jedyny prototyp został zniszczony… przynajmniej oficjalnie, bowiem w 2010 roku firma pokazała szerokiej publice jedyny egzemplarz BMW E31 850CSi.
    Seria 8 pojawiła się w 1989 roku, jako następca serii 6. Wersja M8 miała być głównym konkurentem Ferrari i Porsche. Pod maską tego modelu miała się zjawić 6 - litrowa V12 o mocy 550 KM. Niestety zbyt mały rynek i niespodziewane koszty produkcji spowodowały, że BMW nie zdecydowało się na seryjną produkcję tego modelu, a jedyny prototyp został zniszczony… przynajmniej oficjalnie, bowiem w 2010 roku firma pokazała szerokiej publice jedyny egzemplarz BMW E31 850CSi.
    17 lutego 2014, 22:20 przez donatan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder –
    16 lutego 2014, 8:19 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M4 – W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    W po­ło­wie stycz­nia za­mknie się pewna karta w hi­sto­rii BMW. Pod­czas Motor Show w De­tro­it Ba­war­czy­cy za­pre­zen­tu­ją spor­to­we coupe. Po raz pierw­szy model nie otrzy­ma przy­dom­ku M3 (który bę­dzie za­re­zer­wo­wa­ny dla spor­to­we­go se­da­na), a w zgo­dzie z nową no­men­kla­tu­rą marki zo­sta­nie na­zwa­ny M4. Na szczę­ście poza imie­niem zmie­ni się nie­wie­le! Pod maską auta nadal pra­co­wać bę­dzie mocny motor, za­wie­sze­nie nadal za­pew­ni im­po­nu­ją­cą pew­ność pro­wa­dze­nia i pre­cy­zję, a wnę­trze po­now­nie zo­sta­nie wy­ko­na­ne z naj­lep­szych ma­te­ria­łów!
    Do na­pę­du pierw­sze­go M4 w hi­sto­rii BMW po­słu­ży po­dwój­nie do­ła­do­wa­ny, rzę­do­wy, 6-cy­lin­dro­wy ben­zy­niak o mocy 431 koni me­cha­nicz­nych. 550 Nm mo­men­tu ob­ro­to­we­go spra­wia, że pierw­sza setka po­ja­wi się na licz­ni­ku coupe już po 4,3 se­kun­dy. Do­dat­ko­wo Ba­war­czy­cy za­dba­li o oszczęd­ność. W mie­ście jed­nost­ka za­do­wo­li się 12 li­tra­mi ben­zy­ny.
    28 stycznia 2014, 12:03 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj