Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 74 takie materiały
    BMW E38 – Moje marzenie motoryzacyjne !

Anthrazit Metallic i Styling 37 robią robotę.
    Moje marzenie motoryzacyjne !

    Anthrazit Metallic i Styling 37 robią robotę.
    Jaguar XJ 220 1994 – Silnik to 6-cylindrowe 3.5L Twin-Turbo rozwijające 542 KM przy 7000 RPM pozwalał osiągnąć 355 km/h przy wadze 1372 kg. Był to najszybszy seryjnie produkowany samochód w roku 1992. Jaguar XJ220 dzierżył również miano najszybszego auta na torze Nurburgring, seryjne auto prowadzone przez Johna Nielsena z czasem 7:46:37 sekundy stało się najszybszym autem na tym torze pomiędzy 1992 a 2000 rokiem.
    Silnik to 6-cylindrowe 3.5L Twin-Turbo rozwijające 542 KM przy 7000 RPM pozwalał osiągnąć 355 km/h przy wadze 1372 kg. Był to najszybszy seryjnie produkowany samochód w roku 1992. Jaguar XJ220 dzierżył również miano najszybszego auta na torze Nurburgring, seryjne auto prowadzone przez Johna Nielsena z czasem 7:46:37 sekundy stało się najszybszym autem na tym torze pomiędzy 1992 a 2000 rokiem.
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ruda i jej nowe buciki – OZ Racing F1 16" 7.5J ET 37
YOKOHAMA S305 215/40 R16

Nie sprawiają żadnych problemów, bardzo dobrze wygląda i się prowadzi, polecam tę konfigurację, teraz będę sprawdzał różnicę w spalaniu, a w planie wymiana bębnów na tarcze z tyłu. Dodam jeszcze zdjęcia całego auta - mam, ale nie wyszły dobrze.
    OZ Racing F1 16" 7.5J ET 37
    YOKOHAMA S305 215/40 R16

    Nie sprawiają żadnych problemów, bardzo dobrze wygląda i się prowadzi, polecam tę konfigurację, teraz będę sprawdzał różnicę w spalaniu, a w planie wymiana bębnów na tarcze z tyłu. Dodam jeszcze zdjęcia całego auta - mam, ale nie wyszły dobrze.
    3 października 2014, 21:25 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Rysunek - scena z Donington Grand Prix '37. – Rysunek przedstawia scenę z Donington Grand Prix '37.
Mercedes-Benz W125, a za jego kierownicą Manfred von Brauchitsch.

Rysunek wykonany ołówkami. Format A3.

Więcej rysunków na facebook'u. Link w źródle. ;)
    Rysunek przedstawia scenę z Donington Grand Prix '37.
    Mercedes-Benz W125, a za jego kierownicą Manfred von Brauchitsch.

    Rysunek wykonany ołówkami. Format A3.

    Więcej rysunków na facebook'u. Link w źródle. ;)
    1 października 2014, 18:05 przez Skori (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    ttps://www.facebook.com/drawingsbyskori

    Saab 9-3 Viggen – Limitowana wersja modelu Aero, nazwana na cześć wojskowego myśliwca Saaba, modelu JA-37 Viggen. Silnik o pojemności 2,3 litra z turbo, moc 230KM, 6,3 sekundy do pierwszej setki i prędkość maksymalna 250km/h. No i najważniejsze -ta charakterystyczna, ponadczasowa sylwetka, dodatkowo podkreślona przez specjalny pakiet stylistyczny.
    Limitowana wersja modelu Aero, nazwana na cześć wojskowego myśliwca Saaba, modelu JA-37 Viggen. Silnik o pojemności 2,3 litra z turbo, moc 230KM, 6,3 sekundy do pierwszej setki i prędkość maksymalna 250km/h. No i najważniejsze -ta charakterystyczna, ponadczasowa sylwetka, dodatkowo podkreślona przez specjalny pakiet stylistyczny.
    29 sierpnia 2014, 17:11 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pontiac Boneville VI – Spot #37 - 24.06.2014

Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
Był produkowany w latach 1982 - 1986
    Spot #37 - 24.06.2014

    Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
    Był produkowany w latach 1982 - 1986
    14 sierpnia 2014, 17:55 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Polski Fiat 508/III z 1935 odrestaurowany w 1973 – 995 cm^3, 24KM, 85 km/h. 37 Międzynarodowy Beskidzki Rajd Pojazdów Zabytkowych Bielsko Biała - Szczyrk 10.07.2014 foto robione w Żywcu.
    995 cm^3, 24KM, 85 km/h. 37 Międzynarodowy Beskidzki Rajd Pojazdów Zabytkowych Bielsko Biała - Szczyrk 10.07.2014 foto robione w Żywcu.
    10 lipca 2014, 22:06 przez Seiya (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Polski Fiat 508/III z 1935 odrestaurowany w 1973 – 995 cm^3, 24KM, 85 km/h. 37 Międzynarodowy Beskidzki Rajd Pojazdów Zabytkowych Bielsko Biała - Szczyrk 10.07.2014 foto robione w Żywcu.
    995 cm^3, 24KM, 85 km/h. 37 Międzynarodowy Beskidzki Rajd Pojazdów Zabytkowych Bielsko Biała - Szczyrk 10.07.2014 foto robione w Żywcu.
    10 lipca 2014, 22:10 przez Seiya (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne