Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 90 takich materiałów
    BMW M1 ProCar on Nurburgring
    15 maja 2020, 22:09 przez kamiliszaq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mam zaszczyt przedstawić Porsche 996 ale o oznaczeniach na tylnej klapie GT3 Club Sport. Model który był pierwszą GT3 która rozpętała prawdziwą wojnę na torach na całym świecie. To właśnie od tego modelu rozpoczęła się wielka gonitwa za cennymi sekundami na tak sławnym i niebezpiecznym torze jakim jest Nurburgring .Zapraszam do odcinka.
    12 listopada 2019, 21:19 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Złoty Rolex Laudy – Salzburgring; 1976. Niki Lauda wręcza Arturo Merzario swojego złotego Rolexa Oyster Perpetual Datejust.

Zegarek był podarunkiem dla Merzario w geście podziękowaniu za uratowanie życia podczas tragicznego wypadku Laudy na torze Nurburgring. Merzario był jedną z trzech osób, która zatrzymała się podczas wyścigu i wyciągała Austriaka z płonącego bolidu. W swoich wspomnieniach Włoch opowiadał, że nie ma pojęcia jak udało mu się wyszarpnąć płonącego Laude z kokpitu, bo ważył wtedy zaledwie 60 kilogramów. Jak sam mówił "robiłem to, co trzeba było zrobić! " Zaraz po tym jak Lauda znalazł się na asfalcie Merzario rozpoczął masaż serca.

Początkowo Merzario nie chciał przyjąć Rolexa i poczuł się bardzo urażony tym gestem. Duży wpływ na to miało pierwsze spotkanie Laudy i Merzario podczas GP Włoch na torze Monza, wtedy Austriak przeszedł obok Włocha zupełnie bez słowa. Ostatecznie Arturo, za namową szefa swojego zespołu - Carlo Chiti, przyjął zegarek, ale nigdy go nie założył na rękę.

Rolex przeleżał ponad 40 lat w szuflacie, aż do momentu, gdy w maju 2019 Merzario udzielił wywiadu dla magazynu QP i został poproszony o jego założenie. Mimo podeszłego wieku (76 lat), Włoch na wywiad przyszedł w białym kowboskijm kapeluszu, czyli dokładnie tak jak zwykł się nosić na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Merzario wciąż uważa, że ten gest godził w jego włoską dumę i nie przywiązuje do niego żadnej wagi... ale na koniec wywiadu, gdy zegarek zniknął mu z oczu, miał nerwowo zapytać "gdzie jest mój Rolex?!" PO WIĘCEJ ODWIEDŹ https://tejsted.pl/utopia/
    Salzburgring; 1976. Niki Lauda wręcza Arturo Merzario swojego złotego Rolexa Oyster Perpetual Datejust.

    Zegarek był podarunkiem dla Merzario w geście podziękowaniu za uratowanie życia podczas tragicznego wypadku Laudy na torze Nurburgring. Merzario był jedną z trzech osób, która zatrzymała się podczas wyścigu i wyciągała Austriaka z płonącego bolidu. W swoich wspomnieniach Włoch opowiadał, że nie ma pojęcia jak udało mu się wyszarpnąć płonącego Laude z kokpitu, bo ważył wtedy zaledwie 60 kilogramów. Jak sam mówił "robiłem to, co trzeba było zrobić! " Zaraz po tym jak Lauda znalazł się na asfalcie Merzario rozpoczął masaż serca.

    Początkowo Merzario nie chciał przyjąć Rolexa i poczuł się bardzo urażony tym gestem. Duży wpływ na to miało pierwsze spotkanie Laudy i Merzario podczas GP Włoch na torze Monza, wtedy Austriak przeszedł obok Włocha zupełnie bez słowa. Ostatecznie Arturo, za namową szefa swojego zespołu - Carlo Chiti, przyjął zegarek, ale nigdy go nie założył na rękę.

    Rolex przeleżał ponad 40 lat w szuflacie, aż do momentu, gdy w maju 2019 Merzario udzielił wywiadu dla magazynu QP i został poproszony o jego założenie. Mimo podeszłego wieku (76 lat), Włoch na wywiad przyszedł w białym kowboskijm kapeluszu, czyli dokładnie tak jak zwykł się nosić na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Merzario wciąż uważa, że ten gest godził w jego włoską dumę i nie przywiązuje do niego żadnej wagi... ale na koniec wywiadu, gdy zegarek zniknął mu z oczu, miał nerwowo zapytać "gdzie jest mój Rolex?!" PO WIĘCEJ ODWIEDŹ https://tejsted.pl/utopia/
    7 sierpnia 2019, 23:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pełne okrążenie toru Nurburgring po mokrym zrobiłem w czasie 10:51:6 i tak analizuję sobie co by było gdybym miał deszczową oponę? Przejazd nadal jest bardzo zachowawczy i można urwać spokojnie z 2 minuty po założeniu deszczowych opon. Opony na których jechałem to Michelin Super Sport CUP2 i jak na semi slika były bardzo przewidywalne ale nie polecam jeździć w taką pogodę.
    28 maja 2019, 21:47 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Witajcie. Fajną zabawkę zakupiłem do gry w zimowe lub jesienne dni. PlaySeat od firmy o tej samej nazwie testuję wraz z grą Gran Turismo Sport. Na warsztat wjeżdża tor Nurburgring i zobaczcie co z tego wynikło.
    24 maja 2019, 23:56 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Dla niektórych może nic niezwykłego, dla nas religijne przeżycie. Wszystkiego dobrego
    17 kwietnia 2019, 18:23 przez ~outstylers | Do ulubionych | Skomentuj
    28 października 2018, 20:55 przez ~sztywny | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Akcja zaczyna się od 3:55
    9 maja 2018, 16:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Australijski kierowca wyścigowy Mark Webber i rosyjska tenisistka Maria Sharapova są ambasadorami marki Porsche. Jako ambasadorzy mają, za zadanie promować co jakiś czas modele marki Porsche, poprzez samą jazdę, spoty reklamowe czy zdjęcia na instagramie. Tym razem zasiedli za sterami najmocniejszego modelu Porsche 911 ostatnich lat, czyli 690-konnego GT2 RS.


    Warto dodać, że najmocniejsza dziewięćset jedenastka pobiła rekord toru Nurburgring Nordschleife uzyskując czas 6 minut i 47 sekund.
    24 kwietnia 2018, 20:17 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj