Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 74 takie materiały
    NSU Wankel Spider – Podobno pierwszy na świecie samochód z silnikiem Wankla. Produkowany w latach 1964 – 1967.

Cyferki (lub jak kto woli dane techniczne):
Silnik: 498 cm³ jeden rotor
Moc: 51 KM (37,3 kW) przy 6000 obr/min
Moment: 71 Nm przy 2500 obr/min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 16,7 s
Prędkość maksymalna: 148 km/h
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Układ napędowy: RR
Masa: 700 kg
    Podobno pierwszy na świecie samochód z silnikiem Wankla. Produkowany w latach 1964 – 1967.

    Cyferki (lub jak kto woli dane techniczne):
    Silnik: 498 cm³ jeden rotor
    Moc: 51 KM (37,3 kW) przy 6000 obr/min
    Moment: 71 Nm przy 2500 obr/min
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 16,7 s
    Prędkość maksymalna: 148 km/h
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Układ napędowy: RR
    Masa: 700 kg
    1955 Chevrolet Biscayne XP-37 – Wygląda niczym auto z kreskówki "Jetsonowie" .Gdzie podziała się fantazja z tamtych lat ... Wiem wiem względy ekonomiczne , ale czy nie fajnie mieć coś innego niż prostokątne,kwadratowe czy klinowe pudełko na kołach?
    Wygląda niczym auto z kreskówki "Jetsonowie" .Gdzie podziała się fantazja z tamtych lat ... Wiem wiem względy ekonomiczne , ale czy nie fajnie mieć coś innego niż prostokątne,kwadratowe czy klinowe pudełko na kołach?
    W tym filmie drogi Milusiński chciałbym zdradzić tajniki
    profesjonalnego Auto Detailingowego PRANIA dywaników wykładzin samochodowych za pomocą EKSTRAKTORA i maszyny PAROWEJ.
    ---------------------------
    Instagram: https://www.instagram.com/SZWAGIERSWAGER
    ---------------------------
    Wiedzę zawdzięczam szkoleniom, empiryce, wymianie doświadczeń i pracą z innymi Detailerami.
    ---------------------------
    Uwaga: Jeżeli film był dla Ciebie przydatny subskrybuj, daj łapkę zostaw komentarz i udostępniaj tak abym mógł rozwijać kanał multitematyczny.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    SZKOLENIE opiera się na omówieniu:

    1. JAKA CHEMIA DO PRANIA? od 00:52
    2. JAK DOBRAĆ CHEMIĘ od 01:19
    3. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PRANIE od 2:48
    4. JAKI SPRZĘT DO PRANIA od 04:51
    5. JAK ROZROBIĆ CHEMIĘ od 13:24
    6. CZYSZCZENIE DYWANIKA GUMOWEGO od 23:04
    7. JAK WYSUSZYĆ ELEMENTY MATERIAŁOWE W AUCIE od 25:37

    -------------------------
    ETAPY PRANIA:

    I ETAP ODKURZANIE od 07:52
    II ETAP PRE-SPRAY od 15:21
    III ETAP EKSTRAKCJA od 19:03
    IV ETAP KONSERWACJA od 26:54

    EFEKT
    1. PRZED PRANIEM od 07:52
    2. PO PRANIU od 29:30
    3 maja 2016, 23:23 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 stycznia 2016, 17:17 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    E36 Coupe – Avusblau & Styling 37
    Avusblau & Styling 37
    Saab 99 – Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    4 listopada 2015, 17:43 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na zlocie Motokillera w Spale z Charakterkiem o tym mówiliśmy, a tu chciałem pokazać jak to wygląda w praktyce.
    Test od 5:37
    11 października 2015, 20:44 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 16.01.2015 do 23.01.2015. Ku przestrodze.
    25 stycznia 2015, 20:48 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj