Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 74 takie materiały
    McLaren F1 – Dane Techniczne McLarena F1
Marka i model	McLaren F1
Lata produkcji: 1994-1998
Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
Stopień sprężania: 10,5 : 1
Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
i z niektórymi częściami z tytanu
Rozstaw osi: 2718 mm
Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    Dane Techniczne McLarena F1
    Marka i model McLaren F1
    Lata produkcji: 1994-1998
    Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
    Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
    4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
    Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
    Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
    Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
    Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
    Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
    Stopień sprężania: 10,5 : 1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
    1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
    Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
    i z niektórymi częściami z tytanu
    Rozstaw osi: 2718 mm
    Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
    Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    13 maja 2012, 21:17 przez Erysion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz W126 (konkurs) – We wrześniu 1979 roku zaprezentowano nową rodzinę samochodów klasy S, oznaczono ją symbolem W126. Model ten znacznie różnił się od swojego poprzednika W116. Miał linię boczną na wysokości górnej krawędzi błotnika, z boku nadwozia, przy progach, znajdowały się szerokie listwy z tworzywa sztucznego, górne krawędzie listew bocznych, wykonanych również z plastiku, były na tej samej wysokości co zderzak przedni i tylny, przednia ściana samochodu została nieznacznie pochylona do tyłu, nadając pojazdowi bardziej aerodynamiczna sylwetkę, wycieraczki przedniej szyby chowane były pod maską wozu, to m.in. przyczyniało się do korzystniejszego współczynnika oporu powietrza, wynoszącego w tym modelu Cx=0,37. Nadwozie to opracowywano aż 8 lat.
Samochody klasy S miały bardzo skuteczne hamulce, przednie tarcze hamulcowe były wentylowane i we wszystkich modelach seryjnie stosowany był system antyblokujący ABS. Samochody o większych pojemnościach wyposażone były w zawieszenie hydropneumatyczne (Nivo). Budowane były także samochody o wydłużonym nadwoziu i wydłużonym o 14 cm rozstawie osi, pojazdy te oznaczano dodatkową literą L. Na eksport do Kanady i USA produkowano także auta z silnikami wysokoprężnymi.
W 1981 roku rozpoczęto produkcję modelu coupé (oznaczenie modelu C126), wtedy na końcu dodawano literę C. Jego luksusowy charakter podkreślało wyposażenie nadwozia. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami, w tym również skórą, barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie – z miejsca kierowcy – blokowane drzwi, pokrywa bagażnika, klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR i inne. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną montowaną w piaście kierownicy i poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, jego współczynnik wynosił Cx=0,34.
    We wrześniu 1979 roku zaprezentowano nową rodzinę samochodów klasy S, oznaczono ją symbolem W126. Model ten znacznie różnił się od swojego poprzednika W116. Miał linię boczną na wysokości górnej krawędzi błotnika, z boku nadwozia, przy progach, znajdowały się szerokie listwy z tworzywa sztucznego, górne krawędzie listew bocznych, wykonanych również z plastiku, były na tej samej wysokości co zderzak przedni i tylny, przednia ściana samochodu została nieznacznie pochylona do tyłu, nadając pojazdowi bardziej aerodynamiczna sylwetkę, wycieraczki przedniej szyby chowane były pod maską wozu, to m.in. przyczyniało się do korzystniejszego współczynnika oporu powietrza, wynoszącego w tym modelu Cx=0,37. Nadwozie to opracowywano aż 8 lat.
    Samochody klasy S miały bardzo skuteczne hamulce, przednie tarcze hamulcowe były wentylowane i we wszystkich modelach seryjnie stosowany był system antyblokujący ABS. Samochody o większych pojemnościach wyposażone były w zawieszenie hydropneumatyczne (Nivo). Budowane były także samochody o wydłużonym nadwoziu i wydłużonym o 14 cm rozstawie osi, pojazdy te oznaczano dodatkową literą L. Na eksport do Kanady i USA produkowano także auta z silnikami wysokoprężnymi.
    W 1981 roku rozpoczęto produkcję modelu coupé (oznaczenie modelu C126), wtedy na końcu dodawano literę C. Jego luksusowy charakter podkreślało wyposażenie nadwozia. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami, w tym również skórą, barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie – z miejsca kierowcy – blokowane drzwi, pokrywa bagażnika, klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR i inne. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną montowaną w piaście kierownicy i poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, jego współczynnik wynosił Cx=0,34.
    1 kwietnia 2012, 23:34 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Załoga Osuch, Szczepański i ich nieprawdopodobny wypadek na 37 Rajdzie Elmot.
    29 lutego 2012, 21:46 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Onboard załogi Jerzy Tomaszczyk - Łukasz Włoch z 37 Rajdu Cieszyńska Barbórka.
    10 eliminacja Rajdowego Pucharu Polski,odcinek 7 - Honda Civic Vti.
    3 stycznia 2012, 18:49 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)