Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    W tym filmie drogi Milusiński chciałbym zdradzić tajniki
    profesjonalnego Auto Detailingowego PRANIA dywaników wykładzin samochodowych za pomocą EKSTRAKTORA i maszyny PAROWEJ.
    ---------------------------
    Instagram: https://www.instagram.com/SZWAGIERSWAGER
    ---------------------------
    Wiedzę zawdzięczam szkoleniom, empiryce, wymianie doświadczeń i pracą z innymi Detailerami.
    ---------------------------
    Uwaga: Jeżeli film był dla Ciebie przydatny subskrybuj, daj łapkę zostaw komentarz i udostępniaj tak abym mógł rozwijać kanał multitematyczny.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    SZKOLENIE opiera się na omówieniu:

    1. JAKA CHEMIA DO PRANIA? od 00:52
    2. JAK DOBRAĆ CHEMIĘ od 01:19
    3. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PRANIE od 2:48
    4. JAKI SPRZĘT DO PRANIA od 04:51
    5. JAK ROZROBIĆ CHEMIĘ od 13:24
    6. CZYSZCZENIE DYWANIKA GUMOWEGO od 23:04
    7. JAK WYSUSZYĆ ELEMENTY MATERIAŁOWE W AUCIE od 25:37

    -------------------------
    ETAPY PRANIA:

    I ETAP ODKURZANIE od 07:52
    II ETAP PRE-SPRAY od 15:21
    III ETAP EKSTRAKCJA od 19:03
    IV ETAP KONSERWACJA od 26:54

    EFEKT
    1. PRZED PRANIEM od 07:52
    2. PO PRANIU od 29:30
    3 maja 2016, 23:23 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 stycznia 2016, 17:17 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    E36 Coupe – Avusblau & Styling 37
    Avusblau & Styling 37
    Saab 99 – Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    4 listopada 2015, 17:43 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na zlocie Motokillera w Spale z Charakterkiem o tym mówiliśmy, a tu chciałem pokazać jak to wygląda w praktyce.
    Test od 5:37
    11 października 2015, 20:44 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 16.01.2015 do 23.01.2015. Ku przestrodze.
    25 stycznia 2015, 20:48 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E38 – Moje marzenie motoryzacyjne !

Anthrazit Metallic i Styling 37 robią robotę.
    Moje marzenie motoryzacyjne !

    Anthrazit Metallic i Styling 37 robią robotę.
    Jaguar XJ 220 1994 – Silnik to 6-cylindrowe 3.5L Twin-Turbo rozwijające 542 KM przy 7000 RPM pozwalał osiągnąć 355 km/h przy wadze 1372 kg. Był to najszybszy seryjnie produkowany samochód w roku 1992. Jaguar XJ220 dzierżył również miano najszybszego auta na torze Nurburgring, seryjne auto prowadzone przez Johna Nielsena z czasem 7:46:37 sekundy stało się najszybszym autem na tym torze pomiędzy 1992 a 2000 rokiem.
    Silnik to 6-cylindrowe 3.5L Twin-Turbo rozwijające 542 KM przy 7000 RPM pozwalał osiągnąć 355 km/h przy wadze 1372 kg. Był to najszybszy seryjnie produkowany samochód w roku 1992. Jaguar XJ220 dzierżył również miano najszybszego auta na torze Nurburgring, seryjne auto prowadzone przez Johna Nielsena z czasem 7:46:37 sekundy stało się najszybszym autem na tym torze pomiędzy 1992 a 2000 rokiem.
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)