Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    MarcinWrc

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 28 lutego 2013 - 20:31
    Ostatnio: 22 marca 2018 - 20:19
    Gadu-gadu: 40401892
    • Materiałów na głównej: 50 z 54 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1624
    • Komentarzy: 55
    • Punktów za komentarze: 23
     
    Audi 80 B2 Coupe – 01.07.2015
Egzemplarz napotkany na Wrocławskim "Trójkącie". Widziałem go już tam kilka razy, a teraz w końcu miałem okazję zrobić zdjęcie. Wg mnie w najlepszym możliwym kolorze.
__
Początkowo zamieściłem go jako Audi Quattro, ale komentarze zmusiły mnie do poszperania w Internecie. W tym momencie już nie mam wątpliwości, że to 80 B2 Coupe :)
    01.07.2015
    Egzemplarz napotkany na Wrocławskim "Trójkącie". Widziałem go już tam kilka razy, a teraz w końcu miałem okazję zrobić zdjęcie. Wg mnie w najlepszym możliwym kolorze.
    __
    Początkowo zamieściłem go jako Audi Quattro, ale komentarze zmusiły mnie do poszperania w Internecie. W tym momencie już nie mam wątpliwości, że to 80 B2 Coupe :)
    2 lipca 2015, 13:30 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Moja komórka

    Chiński napinacz – Niemiecki wygląd, chińska wytrzymałość. 
Napinacz paska klinowego do Fabii I kupiony przez ojca niecałe 2000km temu jako jeden z najtańszych dostępnych. Objawy - stukanie w tempie obrotów silnika, delikatne zsuwanie się paska z rolki. Oryginał w drodze.
    Niemiecki wygląd, chińska wytrzymałość.
    Napinacz paska klinowego do Fabii I kupiony przez ojca niecałe 2000km temu jako jeden z najtańszych dostępnych. Objawy - stukanie w tempie obrotów silnika, delikatne zsuwanie się paska z rolki. Oryginał w drodze.
    Volkswagen Derby mk II – Napotkany już któryś raz na ul. Sanockiej we Wrocławiu. Niezbyt zadbany, ale jeździ i to jest najważniejsze.
    Napotkany już któryś raz na ul. Sanockiej we Wrocławiu. Niezbyt zadbany, ale jeździ i to jest najważniejsze.
    17 marca 2015, 19:42 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój telefon

    FSO 125p Kombi – Jedno z wrocławskich osiedli ukrywa na swoim parkingu stosunkowo rzadkie auto. Niestety nie jest zbyt zadbany, a i z częstotliwością używania chyba jest słabo. Szkoda auta.
Za wycieraczką standardowe "kupię w całości lub na części".
    Jedno z wrocławskich osiedli ukrywa na swoim parkingu stosunkowo rzadkie auto. Niestety nie jest zbyt zadbany, a i z częstotliwością używania chyba jest słabo. Szkoda auta.
    Za wycieraczką standardowe "kupię w całości lub na części".
    23 lutego 2015, 20:05 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Telefon

    Subaru Impreza WRX STI – Mając dużo czasu i czekając przed pewną wrocławską przychodnią, obszedłem budynek dookoła i zobaczyłem takie auto.
Nawet z takiej perspektywy ładnie się prezentuje.
    Mając dużo czasu i czekając przed pewną wrocławską przychodnią, obszedłem budynek dookoła i zobaczyłem takie auto.
    Nawet z takiej perspektywy ładnie się prezentuje.
    23 lutego 2015, 20:22 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Mój telefon

    Mercury Cougar – Spot #39 - 06.09.2014

Piąta generacja tego samochodu (na zdjęciu) produkowana była krótko, bo od 1980 do 1982r. Mercury jako oddział Forda produkował samochody oparte właśnie na Fordach. W przypadku Cougara był to Mustang, potem Thunderbird, a potem Contour.
Cougar, jako jeden z 16 modeli Forda i Mercury'ego bazował na platformie Fox-Body produkowanej między 1978 a 2004 rokiem. 

Ciekawostka: 
Ósma generacja modelu Cougar to tak naprawdę zaadaptowany na rynek amerykański następca Forda Probe, model Cougar. Powstał on na bazie drugiej generacji Forda Mondeo. Z kolei już pierwsza generacja Mondeo (potem także druga) została jako pierwsza dostosowana do amerykańskiego rynku i tam sprzedawana jako Ford Contour (w niezmienionej formie jako następca modelu Tempo) oraz Mercury Mistique (przeprojektowano przód i tył).
    Spot #39 - 06.09.2014

    Piąta generacja tego samochodu (na zdjęciu) produkowana była krótko, bo od 1980 do 1982r. Mercury jako oddział Forda produkował samochody oparte właśnie na Fordach. W przypadku Cougara był to Mustang, potem Thunderbird, a potem Contour.
    Cougar, jako jeden z 16 modeli Forda i Mercury'ego bazował na platformie Fox-Body produkowanej między 1978 a 2004 rokiem.

    Ciekawostka:
    Ósma generacja modelu Cougar to tak naprawdę zaadaptowany na rynek amerykański następca Forda Probe, model Cougar. Powstał on na bazie drugiej generacji Forda Mondeo. Z kolei już pierwsza generacja Mondeo (potem także druga) została jako pierwsza dostosowana do amerykańskiego rynku i tam sprzedawana jako Ford Contour (w niezmienionej formie jako następca modelu Tempo) oraz Mercury Mistique (przeprojektowano przód i tył).
    17 września 2014, 21:06 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Mercedes-Benz SLS AMG – Spot #38 - 30.06.2014

Samochód skonstruowany od podstaw przez fabrycznego tunera Mercedesa - firmę AMG. Model został zaprezentowany we Frankfurcie w 2009r. Design i sposób otwierania drzwi miał przywodzić na myśl model 300SL z lat 50. 
W marcu 2014r zakończyła się produkcja wszystkich dotychczasowych wersji auta i zastąpiono je jedną: SLS AMG GT Final Edition. Powstało tylko 350 sztuk. W czerwcu 2014 ostatecznie zakończono produkcję współczesnego Gullwing'a. 
Jego następcą ma być model SLC / C190, który wejdzie do produkcji dopiero w 2015 roku. Mercedes tłumaczy to tym, że chce aby SLS AMG wpisał się do kart historii nieprzyćmiony premierą nowego modelu.
    Spot #38 - 30.06.2014

    Samochód skonstruowany od podstaw przez fabrycznego tunera Mercedesa - firmę AMG. Model został zaprezentowany we Frankfurcie w 2009r. Design i sposób otwierania drzwi miał przywodzić na myśl model 300SL z lat 50.
    W marcu 2014r zakończyła się produkcja wszystkich dotychczasowych wersji auta i zastąpiono je jedną: SLS AMG GT Final Edition. Powstało tylko 350 sztuk. W czerwcu 2014 ostatecznie zakończono produkcję współczesnego Gullwing'a.
    Jego następcą ma być model SLC / C190, który wejdzie do produkcji dopiero w 2015 roku. Mercedes tłumaczy to tym, że chce aby SLS AMG wpisał się do kart historii nieprzyćmiony premierą nowego modelu.
    14 sierpnia 2014, 18:17 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Mój aparat

    Pontiac Boneville VI – Spot #37 - 24.06.2014

Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
Był produkowany w latach 1982 - 1986
    Spot #37 - 24.06.2014

    Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
    Był produkowany w latach 1982 - 1986
    14 sierpnia 2014, 17:55 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Mercedes-Benz W113 – Spot #35 - 08.09.2013

Mercedes-Benz W113 został zaprezentowany w Genewie w 1963r jako następca kultowego 300 SL Roadster. Już w tym samym roku rozpoczęto jego produkcję, która trwała do roku 1971. Przez ten czas wyprodukowano 48 912 egzemplarzy.
Tuż po premierze uzyskał przydomek "Pagoda, który wziął się od kształtu dachu wersji hardtop - był on wklęsły. Samo nadwozie uchodziło za bardzo nowoczesne. Zostało zaprojektowane przez francuza Paula Bracq'a, spod którego ręki wyszło wiele ówczesnych Mercedesów klasy wyższej.
W 1971r zaprezentowano następcę - model R107. 
Coś czego nie wszyscy mogą wiedzieć: skrót SL oznacza "Sport Leicht" (czyt. Szport Lajśt ;) ) czyli "sportowy lekki".
    Spot #35 - 08.09.2013

    Mercedes-Benz W113 został zaprezentowany w Genewie w 1963r jako następca kultowego 300 SL Roadster. Już w tym samym roku rozpoczęto jego produkcję, która trwała do roku 1971. Przez ten czas wyprodukowano 48 912 egzemplarzy.
    Tuż po premierze uzyskał przydomek "Pagoda, który wziął się od kształtu dachu wersji hardtop - był on wklęsły. Samo nadwozie uchodziło za bardzo nowoczesne. Zostało zaprojektowane przez francuza Paula Bracq'a, spod którego ręki wyszło wiele ówczesnych Mercedesów klasy wyższej.
    W 1971r zaprezentowano następcę - model R107.
    Coś czego nie wszyscy mogą wiedzieć: skrót SL oznacza "Sport Leicht" (czyt. Szport Lajśt ;) ) czyli "sportowy lekki".
    13 sierpnia 2014, 20:15 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Triumph Spitfire Mk4 – Spot #34 - 21.05.2013

Prawdopodobnie ten sam co wcześniej, ale już na innych blachach.

Triumph Spitfire Mk4 produkowany był w Angielskim Coventry w latach 1970 - 1980, z czego mocniejsza wersja oznaczona jako 1500 od 1976r. Zwiększono w niej pojemność z 1296 do 1493cm3 poprzez zwiększenie skoku tłoka. Wyprodukowano odpowiednio 70 021 i 95 829 sztuk. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć która wersja jest na zdjęciu, ponieważ z zewnątrz nie różnią się absolutnie niczym.
    Spot #34 - 21.05.2013

    Prawdopodobnie ten sam co wcześniej, ale już na innych blachach.

    Triumph Spitfire Mk4 produkowany był w Angielskim Coventry w latach 1970 - 1980, z czego mocniejsza wersja oznaczona jako 1500 od 1976r. Zwiększono w niej pojemność z 1296 do 1493cm3 poprzez zwiększenie skoku tłoka. Wyprodukowano odpowiednio 70 021 i 95 829 sztuk. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć która wersja jest na zdjęciu, ponieważ z zewnątrz nie różnią się absolutnie niczym.
    13 sierpnia 2014, 18:32 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat