Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Hennessey Venom F5: 1400 KM, 466 km/h – liczby mówią same za siebie – Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT.  Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT. Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    Austin 1300 – Spot #16 - 04.09.2009

Niby nic, ale jest to rzadkość warta uwagi.
    Spot #16 - 04.09.2009

    Niby nic, ale jest to rzadkość warta uwagi.
    5 sierpnia 2014, 22:09 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Mój aparat

    Alfa Romeo – GT 1300 Junior.
    GT 1300 Junior.
    12 lipca 2014, 15:58 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zrobiłem ponad 1300 zdjęć i nie dotarłem na zlot –
    5 lipca 2014, 22:42 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa 1300 Junior – Obłędny dzwięk!
    Obłędny dzwięk!
    28 czerwca 2014, 16:49 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo – 1300 Junior.
    1300 Junior.
    27 czerwca 2014, 17:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Co powiecie na taki duet? – Alfa GT 1300 Junior i Ducati 848.
    Alfa GT 1300 Junior i Ducati 848.
    23 czerwca 2014, 17:09 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Hayabusa – Turbo 1300
    Turbo 1300
    15 czerwca 2014, 13:52 przez opel1234 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 1300 GT Junior –
    6 czerwca 2014, 14:57 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PESfoto - P.Skrzypczyński

    Skoda świętuje 40-lecie modeli RS – Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

    Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.