Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Santa Pod Anglia mistrzostwa Europy Wrzesień 2013. 1300 koni na 1/4 mili. Radze sciszyć głosniki.
    27 lutego 2014, 0:13 przez walle978 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Prototyp FSO Coupé 1300 – Historia prezentowanego prototypu jest bardzo podobna do losów Polskiego Fiata 125p Coupé. Oba te pojazdy zaprojektował Zbigniew Wattson, w obu przypadkach znacząco kopiując konstrukcje zagraniczne. Kolejną wspólną cechę tych pojazdów jest przeznaczenie - powstały tylko po to by cieszyć oko na wystawach, były więc typowymi „show carami”. FSO Coupé 1300 zadebiutował w roku 1974 na wystawie z okazji XXX-lecia PRL. Publikowane zdjęcia stanowią fragment sesji zdjęciowej wykonanej na zlecenie FSO. Zapewne juz niedługo powstanie artykuł na temat tego samochodu i opublikujemy całość zgromadzonych przez nas materiałów.
    Historia prezentowanego prototypu jest bardzo podobna do losów Polskiego Fiata 125p Coupé. Oba te pojazdy zaprojektował Zbigniew Wattson, w obu przypadkach znacząco kopiując konstrukcje zagraniczne. Kolejną wspólną cechę tych pojazdów jest przeznaczenie - powstały tylko po to by cieszyć oko na wystawach, były więc typowymi „show carami”. FSO Coupé 1300 zadebiutował w roku 1974 na wystawie z okazji XXX-lecia PRL. Publikowane zdjęcia stanowią fragment sesji zdjęciowej wykonanej na zlecenie FSO. Zapewne juz niedługo powstanie artykuł na temat tego samochodu i opublikujemy całość zgromadzonych przez nas materiałów.
    3 lutego 2014, 19:38 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Hayabusa 1300 ABS 2014 – Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    30 stycznia 2014, 22:41 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    FSO 1300 – Czemu Polska nie wprowadziła do produkcji tak pięknych aut, które mogłyby konkurować z Włoskimi super samochodami?
    Czemu Polska nie wprowadziła do produkcji tak pięknych aut, które mogłyby konkurować z Włoskimi super samochodami?
    17 stycznia 2014, 15:20 przez Maciek123424 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yamaha Royal Star XVZ 1300 – Silnik V4, wolne wydechy, miód dla uszu :). Motor mojego ojca, bardzo wygodny mocny jak na masę około 400kg. 
Aktualnie niestety do sprzedania
    Silnik V4, wolne wydechy, miód dla uszu :). Motor mojego ojca, bardzo wygodny mocny jak na masę około 400kg.
    Aktualnie niestety do sprzedania
    15 stycznia 2014, 16:01 przez psiukol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Alfa GT 1300 –
    27 grudnia 2013, 21:05 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo GTA 1300 JUNIOR – Mało tutaj takich aut.
    Mało tutaj takich aut.
    20 grudnia 2013, 16:07 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    stanceworks.com

    Hino Contessa 1300 Coupe – Japońskie coupe z lat 60, mało znanej marki - Hino. Silnik umieszczony z tyłu i napęd na tył. W źródle poniżej, więcej różnych fotek.
    Japońskie coupe z lat 60, mało znanej marki - Hino. Silnik umieszczony z tyłu i napęd na tył. W źródle poniżej, więcej różnych fotek.
    O tym silniku BMW słyszeliście? – Panie i Panowie, oto silnik BMW "Megatron" M12/13, używany w F1 w latach 1983-87.
Zaskakujące w tym silniku jest to że niektóre części pochodzą z seryjnego silnika M10 (który był montowany np. w BMW E21), czyli czterocylindrowy o pojemności 1,5 litra.
Przez wielu jest uważany za najmocniejszy silnik jaki kiedykolwiek był używany w  kwalifikacjach w Formule 1. Wiadomo, że w niektórych konfiguracjach silnik osiągał moc 1300 KM. Wszystko (w pewnym sensie) dzięki potężnemu turbo z ciśnieniem 5,4- 5.5 bar. Tak właściwie to ten silnik osiągał różną moc w zależności od wyścigów, od 740KM z turbo 3 bar, do wspominanych prędzej 1300KM z turbo 5,5 bar.
Jest też uważany za jeden z najlepszych silników z turbodoładowaniem Formuły 1 z lat osiemdziesiątych w odniesieniu do wydajności, ale był też dosyć awaryjny.
Silnik kręcił śię do 11.500 obr./min.
    Panie i Panowie, oto silnik BMW "Megatron" M12/13, używany w F1 w latach 1983-87.
    Zaskakujące w tym silniku jest to że niektóre części pochodzą z seryjnego silnika M10 (który był montowany np. w BMW E21), czyli czterocylindrowy o pojemności 1,5 litra.
    Przez wielu jest uważany za najmocniejszy silnik jaki kiedykolwiek był używany w kwalifikacjach w Formule 1. Wiadomo, że w niektórych konfiguracjach silnik osiągał moc 1300 KM. Wszystko (w pewnym sensie) dzięki potężnemu turbo z ciśnieniem 5,4- 5.5 bar. Tak właściwie to ten silnik osiągał różną moc w zależności od wyścigów, od 740KM z turbo 3 bar, do wspominanych prędzej 1300KM z turbo 5,5 bar.
    Jest też uważany za jeden z najlepszych silników z turbodoładowaniem Formuły 1 z lat osiemdziesiątych w odniesieniu do wydajności, ale był też dosyć awaryjny.
    Silnik kręcił śię do 11.500 obr./min.
    10 grudnia 2013, 15:39 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Fiat 125p 1300 1970r – Prosta decha i biegi przy kierownicy
    Prosta decha i biegi przy kierownicy
    29 listopada 2013, 9:30 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj