Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Arrinera Hussarya – ruszają testy pierwszego polskiego supersamochodu – Hussarya to supersamochód, który ma największe szanse stać się wizytówką polskiej motoryzacji. Dobre wiadomości są takie że Arrinera jeszcze w tym miesiącu przeprowadzi testy niemal gotowego auta w warunkach torowych. Kilka miesięcy temu odbyły się co prawda próby samego podwozia, w których brał udział Lee Nobel, ale samochód z kompletnym nadwoziem jest gotowy dopiero teraz.

Do udziału w testach prototypu Arrinera zaprosiła też jednego szczęśliwca spośród swoich wiernych fanów, który będzie uczestniczył w próbach niemal kompletnej maszyny. Mówiąc „niemal" mamy na myśli fakt, że brakuje jeszcze wnętrza, które jest w fazie opracowania. Do tego zadania Arrinera wyznaczyła firmę o polskich korzeniach – Luc & Andre. Pozostałe dane techniczne Arrinery Hussarya znane są już od jakiegoś czasu. Dla przypomnienia: auto bazuje na stalowej ramie, która została stworzona we współpracy ze znanym konstruktorem brytyjskich samochodów sportowych – Lee Noblem.

Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy wynosi aż 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-biegową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi ma wykazać się Hussarya, również są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy na zegarach po upływie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 340 km/h!

Nadwozie Arrinery ma niespełna 4,5 metra długości, 2 metry szerokości i 1,1 metra wysokości. Czyli będzie spełniać wszystkie cechy supersamochodu. Poszycie auta ma zostać wykonane z tworzyw sztucznych i karbonu, przez co waga całej konstrukcji nie przekroczy 1300 kg. Za projekt od strony stylistycznej odpowiada Pavlo Burkatskyy i trzeba uczciwie przyznać, że udało mu się narysować piękne auto.

Montaż pierwszego Polskiego supesamochodu ma odbywać się w Gliwicach. Jak twierdzi Arrinera Automotive produkcja Hussary ma wynieść... 33 egzemplarze. Cena to 160 000 euro, czyli ok. 665 000 zł za egzemplarz. Produkcja ma ruszyć już w 2015 roku. Samochód będzie kierowany głównie na rynki w Chinach, na Bliskim Wschodzie, w Europie Zachodniej, a w późniejszym okresie również w USA.
    Hussarya to supersamochód, który ma największe szanse stać się wizytówką polskiej motoryzacji. Dobre wiadomości są takie że Arrinera jeszcze w tym miesiącu przeprowadzi testy niemal gotowego auta w warunkach torowych. Kilka miesięcy temu odbyły się co prawda próby samego podwozia, w których brał udział Lee Nobel, ale samochód z kompletnym nadwoziem jest gotowy dopiero teraz.

    Do udziału w testach prototypu Arrinera zaprosiła też jednego szczęśliwca spośród swoich wiernych fanów, który będzie uczestniczył w próbach niemal kompletnej maszyny. Mówiąc „niemal" mamy na myśli fakt, że brakuje jeszcze wnętrza, które jest w fazie opracowania. Do tego zadania Arrinera wyznaczyła firmę o polskich korzeniach – Luc & Andre. Pozostałe dane techniczne Arrinery Hussarya znane są już od jakiegoś czasu. Dla przypomnienia: auto bazuje na stalowej ramie, która została stworzona we współpracy ze znanym konstruktorem brytyjskich samochodów sportowych – Lee Noblem.

    Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy wynosi aż 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-biegową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi ma wykazać się Hussarya, również są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy na zegarach po upływie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 340 km/h!

    Nadwozie Arrinery ma niespełna 4,5 metra długości, 2 metry szerokości i 1,1 metra wysokości. Czyli będzie spełniać wszystkie cechy supersamochodu. Poszycie auta ma zostać wykonane z tworzyw sztucznych i karbonu, przez co waga całej konstrukcji nie przekroczy 1300 kg. Za projekt od strony stylistycznej odpowiada Pavlo Burkatskyy i trzeba uczciwie przyznać, że udało mu się narysować piękne auto.

    Montaż pierwszego Polskiego supesamochodu ma odbywać się w Gliwicach. Jak twierdzi Arrinera Automotive produkcja Hussary ma wynieść... 33 egzemplarze. Cena to 160 000 euro, czyli ok. 665 000 zł za egzemplarz. Produkcja ma ruszyć już w 2015 roku. Samochód będzie kierowany głównie na rynki w Chinach, na Bliskim Wschodzie, w Europie Zachodniej, a w późniejszym okresie również w USA.
    Indian Chief ´50 – Indian Chief z 1950 roku, malowany akrylami.
    Indian Chief z 1950 roku, malowany akrylami.
    24 października 2014, 9:06 przez zembron (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Praca wlasna

    Alfa 1300 Junior –
    20 października 2014, 16:55 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo – 1300 GT Junior.
    1300 GT Junior.
    20 października 2014, 16:26 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 1300 Junior –
    1 października 2014, 17:20 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Pierwszy prawilny kamper – pod maską 7.2 litra, 326 KM i 1300 Nm – Jeżeli planujesz przyszłoroczne wakacje, załóż dobrze oprocentowaną lokatę i odkładaj na Mercedesa Zetros. Auto ma narożną sofę, kuchnię, podwójne łóżko, łazienkę z prysznicem, toaletę, telewizor LED, nagłośnienie Bose, antenę satelitarną i Internet. A wszystko zostało wykończone drewnem klonowym.
    Jeżeli planujesz przyszłoroczne wakacje, załóż dobrze oprocentowaną lokatę i odkładaj na Mercedesa Zetros. Auto ma narożną sofę, kuchnię, podwójne łóżko, łazienkę z prysznicem, toaletę, telewizor LED, nagłośnienie Bose, antenę satelitarną i Internet. A wszystko zostało wykończone drewnem klonowym.
    Reaktywacja Legendy - Nowy Motocykl Sokół – "Prywatne Zakłady Inżynieryjne Sokół Motocykle S.A. powstały w Warszawie, we wrześniu 2012 roku. Główną ideą naszej firmy jest reaktywowanie legendarnego polskiego motocykla „Sokół”.
Nowy „Sokół” będzie bazował na przedwojennej konstrukcji „Sokoła 1000”.
W przyszłości zamierzamy produkować dwa modele: „Sokół 1800” o mocy od 120 do 180 KM oraz mniejszy „Sokół 1300” z silnikiem o mocy od 68 do 80 KM. Reaktywacja "Sokoła" rozpocznie się od budowy prototypu „Sokół 1300".
Oficjalna prezentacja nastąpi w 2014 r.
Motocykl „Sokół” ma być unikatową, ultranowoczesną konstrukcją tworzoną w Polsce przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu motocykli typu CUSTOM".

A jak wam podoba się wskrzeszenie Polskiej legendy?
Strona o projekcie w źródle
    "Prywatne Zakłady Inżynieryjne Sokół Motocykle S.A. powstały w Warszawie, we wrześniu 2012 roku. Główną ideą naszej firmy jest reaktywowanie legendarnego polskiego motocykla „Sokół”.
    Nowy „Sokół” będzie bazował na przedwojennej konstrukcji „Sokoła 1000”.
    W przyszłości zamierzamy produkować dwa modele: „Sokół 1800” o mocy od 120 do 180 KM oraz mniejszy „Sokół 1300” z silnikiem o mocy od 68 do 80 KM. Reaktywacja "Sokoła" rozpocznie się od budowy prototypu „Sokół 1300".
    Oficjalna prezentacja nastąpi w 2014 r.
    Motocykl „Sokół” ma być unikatową, ultranowoczesną konstrukcją tworzoną w Polsce przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu motocykli typu CUSTOM".

    A jak wam podoba się wskrzeszenie Polskiej legendy?
    Strona o projekcie w źródle
    Trochę klasyków – Trochę zajęło mi sklejanie tego, ale jeśli Wam się podoba i chcecie więcej, to napiszcie w komentarzu, dorzucę coś.

Od góry:
1935 Hoffman X-8 Prototype,
Delahaye Type 135,
1927 Ford,
Chyba Corvette C4,
1934 Ford,
1959 Edsel Corsair,
1968 Oldsmobile 442,
1927 Ford Model T Roadster,
1978 Dodge Aspen R/T coupe,
1971 Buick Gran Sport,
1932 Chrysler CL Custom Imperial,
1930 Dodge DC-8 Roadster,
Alfa Romeo 6C 1929/33,
1956 Chrysler Diablo Roadster,
1960 Alfa Romeo GT 1300 Junior,
1963 Alfa Romeo 2600 six-doors.
    Trochę zajęło mi sklejanie tego, ale jeśli Wam się podoba i chcecie więcej, to napiszcie w komentarzu, dorzucę coś.

    Od góry:
    1935 Hoffman X-8 Prototype,
    Delahaye Type 135,
    1927 Ford,
    Chyba Corvette C4,
    1934 Ford,
    1959 Edsel Corsair,
    1968 Oldsmobile 442,
    1927 Ford Model T Roadster,
    1978 Dodge Aspen R/T coupe,
    1971 Buick Gran Sport,
    1932 Chrysler CL Custom Imperial,
    1930 Dodge DC-8 Roadster,
    Alfa Romeo 6C 1929/33,
    1956 Chrysler Diablo Roadster,
    1960 Alfa Romeo GT 1300 Junior,
    1963 Alfa Romeo 2600 six-doors.
    19 sierpnia 2014, 16:17 przez elemelek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)