Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Polski Fiat – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    29 listopada 2013, 8:03 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    46 lat minęło... – FIAT 125p 
Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    FIAT 125p
    Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    28 listopada 2013, 19:42 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motocaina.pl

    To jest nasze! #4 – Polski Fiat 125p 1300 & Polonez 1500
    Polski Fiat 125p 1300 & Polonez 1500
    23 listopada 2013, 16:37 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mamut Munch – Niemiecki potwór moto zbudowane dookoła silnika samochodu NSU rok 1966 pierwszy miał 1000 pojemności kolejne 1200 i 1300
    Niemiecki potwór moto zbudowane dookoła silnika samochodu NSU rok 1966 pierwszy miał 1000 pojemności kolejne 1200 i 1300
    8 listopada 2013, 19:15 przez gulun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo GTA 1300 Junior –
    7 listopada 2013, 19:52 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Łada 1300 z BBS –
    5 listopada 2013, 12:32 przez orzel9158 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    klasyczny.com

    FIAT Abarth OT 1300 Coupe  '66 - '68 –
    4 listopada 2013, 13:29 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Perełka mojego taty – Kultowy FIAT 125p - 1300 ROK 1973 został odrestaurowany i doprowadzony do pierwotnego stanu wielomiesięczną pracą oraz sporym nakładem finansowym
    Kultowy FIAT 125p - 1300 ROK 1973 został odrestaurowany i doprowadzony do pierwotnego stanu wielomiesięczną pracą oraz sporym nakładem finansowym
    31 października 2013, 12:35 przez kogut9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Przebieg w moim Ogarze 200 – gdy brałem Ogarka od wujka, miał nieco ponad 1300 km przebiegu resztę zrobiłem na nim ucząc się jeździć, miałem może 11-12 lat, pojeździłem na nim 2 sezony, teraz od 3 lat stoi, jeżdżony bardzo sporadycznie
    Gdy brałem Ogarka od wujka, miał nieco ponad 1300 km przebiegu resztę zrobiłem na nim ucząc się jeździć, miałem może 11-12 lat, pojeździłem na nim 2 sezony, teraz od 3 lat stoi, jeżdżony bardzo sporadycznie
    24 października 2013, 19:20 przez xaver95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo GT 1300 Junior  GTA –
    25 października 2013, 19:55 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj