Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Kto jest za szybkimi motorami niech daje MOCNE xD
    30 kwietnia 2012, 20:47 przez elek25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Tramontana R edition . – Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

Hamulce i koła: 

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

Masy i wymiary: 

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

Koszty:

    Cena: 385 000 €
    Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

    Koszty:

    Cena: 385 000 €
    11 kwietnia 2012, 21:32 przez Brunoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CBR 600 F4i/Sport  ′01 – Silnik
Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
Pojemność: 599 cm3
Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1
Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.

Układ smarowania
Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG

Układ chłodzenia
Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
Zbiornik rezerwowy: 0,31 l

Układ paliwowy
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)

Instalacja elektryczna
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V

Układ napędowy
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia: 16 zębów
Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
Długość łańcucha: 108 ogniw
Luz łańcucha: 25 - 35 mm

Rama
Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa

Podwozie
Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
Rozstaw osi: 1390 mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Prześwit: 135 mm
Kąt wyprzedzenia: 24°
Wyprzedzenie: 96 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg

Zawieszenie
Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm

Hamulce
Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych

Opony
Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    Silnik
    Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
    Pojemność: 599 cm3
    Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
    Stopień sprężania: 12,0 : 1
    Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
    Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.

    Układ smarowania
    Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
    Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
    Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG

    Układ chłodzenia
    Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
    Zbiornik rezerwowy: 0,31 l

    Układ paliwowy
    Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
    Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
    Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
    Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)

    Instalacja elektryczna
    Rozrusznik: Elektryczny
    Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
    Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
    Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V

    Układ napędowy
    Skrzynia biegów: 6-biegowa
    Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
    Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
    Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
    Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
    Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
    Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
    Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
    Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
    Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
    Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
    Zębatka przednia: 16 zębów
    Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
    Długość łańcucha: 108 ogniw
    Luz łańcucha: 25 - 35 mm

    Rama
    Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa

    Podwozie
    Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
    Rozstaw osi: 1390 mm
    Wysokość siedzenia: 805 mm
    Prześwit: 135 mm
    Kąt wyprzedzenia: 24°
    Wyprzedzenie: 96 mm
    Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg

    Zawieszenie
    Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
    Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm

    Hamulce
    Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
    Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych

    Opony
    Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
    Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
    Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
    Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
    Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    11 kwietnia 2012, 18:26 przez ~LuTeK | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Polak potrafi! – Długość (mm):	4450
Szerokość (mm):	2056
Wysokość (mm):	1190
Rozstaw kół przód/tył (mm):	1594/1744
Rozstaw osi (mm):	2695
Typ silnika to:	Model LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1 o poj. 6,2 litra
Moc (KM):	650
Maks. moment obr. (Nm):	820
Skrzynia biegów:	Graziano
Masa (kg):	1300
0÷100 km/h:	3,2 s
0÷200 km/h:	8,9 s
0-200-0 km (s):	14,3
200÷0 km/h (m):	133
Czas na 1/4 mili :	11,0 s
Prędkość maks. km/h:	340
Opony przód	255/35 R19*
Opony tył	335/30 R19*
    Długość (mm): 4450
    Szerokość (mm): 2056
    Wysokość (mm): 1190
    Rozstaw kół przód/tył (mm): 1594/1744
    Rozstaw osi (mm): 2695
    Typ silnika to: Model LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1 o poj. 6,2 litra
    Moc (KM): 650
    Maks. moment obr. (Nm): 820
    Skrzynia biegów: Graziano
    Masa (kg): 1300
    0÷100 km/h: 3,2 s
    0÷200 km/h: 8,9 s
    0-200-0 km (s): 14,3
    200÷0 km/h (m): 133
    Czas na 1/4 mili : 11,0 s
    Prędkość maks. km/h: 340
    Opony przód 255/35 R19*
    Opony tył 335/30 R19*
    1 kwietnia 2012, 1:28 przez ~piekielnylol | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Park rozrywki "Ferrari World" w Abu Dhabi. – W Abu Dhabi otwarto nowy park rozrywki Ferrari Theme Park. Największa atrakcją jest kolejka górska osiągająca zawrotną prędkość 240 km/h. Ponadto można pojeździć miniaturowymi samochodami i przetestować tor F1 na symulatorze Ferrari. 

Park rozrywki Ferrari w Abu Dhabi jest już otwarty. Dlaczego warto go odwiedzić? 

Budynek ma 45 m wysokości, a jego opływowy kształt został zainspirowany liniami Ferrari GT. Czerwony dach ma powierzchnię 200 tys. metrów kwadratowych, a znajdujący się na nim emblemat Ferrari jest, to chyba żadna niespodzianka, największy na świecie - mierzy 65 wysokości i 48,5 m szerokości. 

Użytkowa powierzchnia budynku to ponad 100 tys. m kwadratowych, a teren wokół niego jest cztery i pół razy większy. Jakie atrakcje czekają w parku Ferrari? Kilka restauracji, kilkanaście sklepów z pamiątkami (największy ma 1300 m kwadratowych powierzchni) oraz specjalne place zabaw dla dzieci. Ponadto jest kilkaset symulatorów jazdy, specjalne stanowiska, gdzie można poczuć przeciążenia rodem z bolidów F1 oraz szkoły jazdy, w tym te dla najmłodszych, którzy jeszcze nie potrafią jeździć. Ba, można nawet wybrać się na wycieczkę do wnętrza silnika Ferrari 599 GTB Fiorano. 

Największą atrakcją jest jednak najszybsza kolejka górska świata. Wagoniki rozpędzają się na niej do setki w 2 s (żaden normalny model Ferrari nie jest tak mocny!) i maksymalnie do prędkości 240 km/h, co według Ferrari pozwala poczuć to, co czują kierowcy F1 w czasie wyścigu, czyli przeciążaenia rzędu 1,7 g.
    W Abu Dhabi otwarto nowy park rozrywki Ferrari Theme Park. Największa atrakcją jest kolejka górska osiągająca zawrotną prędkość 240 km/h. Ponadto można pojeździć miniaturowymi samochodami i przetestować tor F1 na symulatorze Ferrari.

    Park rozrywki Ferrari w Abu Dhabi jest już otwarty. Dlaczego warto go odwiedzić?

    Budynek ma 45 m wysokości, a jego opływowy kształt został zainspirowany liniami Ferrari GT. Czerwony dach ma powierzchnię 200 tys. metrów kwadratowych, a znajdujący się na nim emblemat Ferrari jest, to chyba żadna niespodzianka, największy na świecie - mierzy 65 wysokości i 48,5 m szerokości.

    Użytkowa powierzchnia budynku to ponad 100 tys. m kwadratowych, a teren wokół niego jest cztery i pół razy większy. Jakie atrakcje czekają w parku Ferrari? Kilka restauracji, kilkanaście sklepów z pamiątkami (największy ma 1300 m kwadratowych powierzchni) oraz specjalne place zabaw dla dzieci. Ponadto jest kilkaset symulatorów jazdy, specjalne stanowiska, gdzie można poczuć przeciążenia rodem z bolidów F1 oraz szkoły jazdy, w tym te dla najmłodszych, którzy jeszcze nie potrafią jeździć. Ba, można nawet wybrać się na wycieczkę do wnętrza silnika Ferrari 599 GTB Fiorano.

    Największą atrakcją jest jednak najszybsza kolejka górska świata. Wagoniki rozpędzają się na niej do setki w 2 s (żaden normalny model Ferrari nie jest tak mocny!) i maksymalnie do prędkości 240 km/h, co według Ferrari pozwala poczuć to, co czują kierowcy F1 w czasie wyścigu, czyli przeciążaenia rzędu 1,7 g.
    11 stycznia 2012, 19:38 przez Domino (PW) | Do ulubionych | Skomentuj