Szukaj
Znalazłem 118 takich materiałów
Silnik - V8 6,2 l (6223 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Jednostka napędowa jest produkcji firmy Rolls-Royce. Auto wyposażone zostało w 4-biegową automatyczną skrzynie biegów, która przenosi moc na tylną oś. Masa własna pojazdu wynosi 2077 kg.
Niestety nie ma danych szczegółowych dotyczących tego modelu.
Obecne ceny tego samochodu zaczynają się w okolicach 300 tyś. dolarów (około 920 tyś złotych). Za egzemplarz w świetnym stanie możemy zapłacić na ten dzień nawet 435 tyś dolarów (1 330 000 zł)
Mi osobiście podoba się stylistyka tego auta
Silnik - V8 6,75 l (6750 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, turbo
To ta sama jednostka która napędza inne auta firmy Bentley z tamtych lat.
V8 pod maską generuje dużą moc która przenoszona jest na tylne koła przez 4- bądź 6- stopniową automatyczną skrzynie biegów.
Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m
Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 250 km/h
-Średnie zużycie paliwa: 17,8 l / 100 km
Cena tego luksusowego wozu wynosiła 350 tys. dolarów, czyli ponad 1 mln PLN w ówczesnych czasach (1995 rok).
Powyżej auto nr 1. Aston Martin DB7 1999r. - Mary
Silnik - R6 3,2 l (3239 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Moc maksymalna: 340 KM
Maksymalny moment obrotowy: 488 N•m
Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s
-Prędkość maksymalna: 253 km/h
Muzyka dla uszu.
Urodził się w Invercargill w Nowej Zelandii i przez wiele lat zajmował się modyfikacją motocykla Indian, pobił rekord świata prędkości w klasie poniżej 1000 cm³ w 1967 r. na gładkiej powierzchni wyschniętego dna jeziora Bonneville. W momencie ustanowienia rekordu Munro był w wieku 68 lat, a motocykl liczył sobie 47 lat. Rekord prędkości do dziś nie został pobity.[1] Munro przygotowywał swój motocykl Indian Scout z 1920 r. w warunkach domowych przez szereg lat, stopniowo modyfikując silnik z początkowych 600 cm³ do 950 cm³. Produkował przy tym własnoręcznie elementy silnika takie jak tłoki, zawory, modyfikował też głowicę silnika, przenosząc zawory z boku cylindrów.[2] Motocykl Indian nosił nr 627, Munro był jego właścicielem od nowości, w momencie wypuszczenia z fabryki jego konstrukcja pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej zaledwie 89 km/h (55 mph).[3]
Powstał nawet o nim film :)