Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Auta z " 60 sekund " – Pojazd nr 5. Bentley Continental 1964r. - Alma

Silnik - V8 6,2 l (6223 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV

Jednostka napędowa jest produkcji firmy Rolls-Royce. Auto wyposażone zostało w 4-biegową automatyczną skrzynie biegów, która przenosi moc na tylną oś. Masa własna pojazdu wynosi 2077 kg.

Niestety nie ma danych szczegółowych dotyczących tego modelu. 

Obecne ceny tego samochodu zaczynają się w okolicach 300 tyś. dolarów (około 920 tyś złotych). Za egzemplarz w świetnym stanie możemy zapłacić na ten dzień nawet 435 tyś dolarów (1 330 000 zł)

Mi osobiście podoba się stylistyka tego auta
    Pojazd nr 5. Bentley Continental 1964r. - Alma

    Silnik - V8 6,2 l (6223 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV

    Jednostka napędowa jest produkcji firmy Rolls-Royce. Auto wyposażone zostało w 4-biegową automatyczną skrzynie biegów, która przenosi moc na tylną oś. Masa własna pojazdu wynosi 2077 kg.

    Niestety nie ma danych szczegółowych dotyczących tego modelu.

    Obecne ceny tego samochodu zaczynają się w okolicach 300 tyś. dolarów (około 920 tyś złotych). Za egzemplarz w świetnym stanie możemy zapłacić na ten dzień nawet 435 tyś dolarów (1 330 000 zł)

    Mi osobiście podoba się stylistyka tego auta
    20 maja 2014, 19:19 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auta z " 60 sekund " – Numer 4. Bentley Azure 1999r. - Laura


Silnik - V8 6,75 l (6750 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, turbo
To ta sama jednostka która napędza inne auta firmy Bentley z tamtych lat.
V8 pod maską generuje dużą moc która przenoszona jest na tylne koła przez 4- bądź 6- stopniową automatyczną skrzynie biegów.

Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

Osiągi: 
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 250 km/h
-Średnie zużycie paliwa: 17,8 l / 100 km

Cena tego luksusowego wozu wynosiła 350 tys. dolarów, czyli ponad 1 mln PLN w ówczesnych czasach (1995 rok).
    Numer 4. Bentley Azure 1999r. - Laura


    Silnik - V8 6,75 l (6750 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, turbo
    To ta sama jednostka która napędza inne auta firmy Bentley z tamtych lat.
    V8 pod maską generuje dużą moc która przenoszona jest na tylne koła przez 4- bądź 6- stopniową automatyczną skrzynie biegów.

    Moc maksymalna: 405,6 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

    Osiągi:
    -Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
    -Prędkość maksymalna: 250 km/h
    -Średnie zużycie paliwa: 17,8 l / 100 km

    Cena tego luksusowego wozu wynosiła 350 tys. dolarów, czyli ponad 1 mln PLN w ówczesnych czasach (1995 rok).
    19 maja 2014, 21:31 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Auta z " 60 sekund " – Pozycja nr 2. Aston Martin DB1 1962r. - Barbara

Aut to 2-drzwiowy roadster z 4-biegowa manualna skrzynią biegów i tylnym napędem.

Silnik - R4 2,0 l (1970 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, na gaźniku

Moc maksymalna: 91 KM
Masa własna: 1016 kg
    Pozycja nr 2. Aston Martin DB1 1962r. - Barbara

    Aut to 2-drzwiowy roadster z 4-biegowa manualna skrzynią biegów i tylnym napędem.

    Silnik - R4 2,0 l (1970 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, na gaźniku

    Moc maksymalna: 91 KM
    Masa własna: 1016 kg
    17 maja 2014, 14:15 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auta z " 60 sekund " – Wzorując się na podobnym pomyśle, chciałbym dodawać zdjęcia aut, które zagrały w owym filmie. Mam nadzieje że się spodoba

Powyżej auto nr 1. Aston Martin DB7 1999r. - Mary 

Silnik - R6 3,2 l (3239 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Moc maksymalna: 340 KM
Maksymalny moment obrotowy: 488 N•m

Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s
-Prędkość maksymalna: 253 km/h
    Wzorując się na podobnym pomyśle, chciałbym dodawać zdjęcia aut, które zagrały w owym filmie. Mam nadzieje że się spodoba

    Powyżej auto nr 1. Aston Martin DB7 1999r. - Mary

    Silnik - R6 3,2 l (3239 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Moc maksymalna: 340 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 488 N•m

    Osiągi:
    -Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s
    -Prędkość maksymalna: 253 km/h
    16 maja 2014, 18:53 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jaguar XJ13 - V12 5,0 l  2 zawory na cylinder, DOHC –
    27 kwietnia 2014, 19:29 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    6 cylindrów i 24 zawory.

    Muzyka dla uszu.
    28 marca 2014, 20:37 przez Mireniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Tymczasem na parkingu – GT Street RS
B6 3,6 l, 4 zawory na cylinder, DOHC, turbo
Moc maksymalna: 620 KM przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 700 Nm przy 2500-5500 obr/min
    GT Street RS
    B6 3,6 l, 4 zawory na cylinder, DOHC, turbo
    Moc maksymalna: 620 KM przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 700 Nm przy 2500-5500 obr/min
    16 lutego 2014, 21:58 przez ByeDee (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Człowiek Legenda – Herbert James "Burt" Munro (ur. 25 marca 1899, zm. 6 stycznia 1978) – konstruktor, kierowca i motocyklowy rekordzista prędkości.

Urodził się w Invercargill w Nowej Zelandii i przez wiele lat zajmował się modyfikacją motocykla Indian, pobił rekord świata prędkości w klasie poniżej 1000 cm³ w 1967 r. na gładkiej powierzchni wyschniętego dna jeziora Bonneville. W momencie ustanowienia rekordu Munro był w wieku 68 lat, a motocykl liczył sobie 47 lat. Rekord prędkości do dziś nie został pobity.[1] Munro przygotowywał swój motocykl Indian Scout z 1920 r. w warunkach domowych przez szereg lat, stopniowo modyfikując silnik z początkowych 600 cm³ do 950 cm³. Produkował przy tym własnoręcznie elementy silnika takie jak tłoki, zawory, modyfikował też głowicę silnika, przenosząc zawory z boku cylindrów.[2] Motocykl Indian nosił nr 627, Munro był jego właścicielem od nowości, w momencie wypuszczenia z fabryki jego konstrukcja pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej zaledwie 89 km/h (55 mph).[3]


Powstał nawet o nim film :)
    Herbert James "Burt" Munro (ur. 25 marca 1899, zm. 6 stycznia 1978) – konstruktor, kierowca i motocyklowy rekordzista prędkości.

    Urodził się w Invercargill w Nowej Zelandii i przez wiele lat zajmował się modyfikacją motocykla Indian, pobił rekord świata prędkości w klasie poniżej 1000 cm³ w 1967 r. na gładkiej powierzchni wyschniętego dna jeziora Bonneville. W momencie ustanowienia rekordu Munro był w wieku 68 lat, a motocykl liczył sobie 47 lat. Rekord prędkości do dziś nie został pobity.[1] Munro przygotowywał swój motocykl Indian Scout z 1920 r. w warunkach domowych przez szereg lat, stopniowo modyfikując silnik z początkowych 600 cm³ do 950 cm³. Produkował przy tym własnoręcznie elementy silnika takie jak tłoki, zawory, modyfikował też głowicę silnika, przenosząc zawory z boku cylindrów.[2] Motocykl Indian nosił nr 627, Munro był jego właścicielem od nowości, w momencie wypuszczenia z fabryki jego konstrukcja pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej zaledwie 89 km/h (55 mph).[3]


    Powstał nawet o nim film :)
    7 lutego 2014, 19:27 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW 525i – Oto moja BMW 525i. Zakupiona w październiku 2013, miałem z nią na początku trochę przygód, bowiem człowiek od którego ją kupiłem twierdził że fajki na świecach są do wymiany (pomijam fakt że nie umiał wytłumaczyć, że chodzi właśnie o fajki, on to nazywał "takie gumki na cewki") a okazało się że zawory wydechowe są krzywe. Ale dokonałem remontu głowicy, wymiany uszczelek, wymiany chłodnicy, usunąłem blendy z szyb. Myślę, że to początek wspaniałej przygody z BMW. Nie chodzi mi o szpanowanie mocą na wiejskich potańcówkach, tylko o przyjemność z jazdy jaką to auto mi daje. A przy okazji ładnej pogody postanowiłem umyć auto i je Wam przedstawić. Myślę, że jest to auto warte uwagi i dbania o nie. Z chęcią poznam wasze opinie.
    Oto moja BMW 525i. Zakupiona w październiku 2013, miałem z nią na początku trochę przygód, bowiem człowiek od którego ją kupiłem twierdził że fajki na świecach są do wymiany (pomijam fakt że nie umiał wytłumaczyć, że chodzi właśnie o fajki, on to nazywał "takie gumki na cewki") a okazało się że zawory wydechowe są krzywe. Ale dokonałem remontu głowicy, wymiany uszczelek, wymiany chłodnicy, usunąłem blendy z szyb. Myślę, że to początek wspaniałej przygody z BMW. Nie chodzi mi o szpanowanie mocą na wiejskich potańcówkach, tylko o przyjemność z jazdy jaką to auto mi daje. A przy okazji ładnej pogody postanowiłem umyć auto i je Wam przedstawić. Myślę, że jest to auto warte uwagi i dbania o nie. Z chęcią poznam wasze opinie.
    2 lutego 2014, 21:16 przez morinio18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Źródło:

    Własne

    RUF CTR3 – - Silnik: B6 3,7 l (3746 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, bi-turbo
- Moc: 700 KM przy 7000 obr/min
- Przyspieszenie: 0-100 km/h: 3,2 s
- Prędkość maksymalna: 375 km/h
    - Silnik: B6 3,7 l (3746 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, bi-turbo
    - Moc: 700 KM przy 7000 obr/min
    - Przyspieszenie: 0-100 km/h: 3,2 s
    - Prędkość maksymalna: 375 km/h
    27 stycznia 2014, 3:22 przez loke9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj