Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 199 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback wynosi 270 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4212 mm długości, 1786 mm szerokości, 1461 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 199 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback wynosi 270 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback to benzyna.

    Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI 4Mot. R DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4212 mm długości, 1786 mm szerokości, 1461 mm wysokości.
    Czy polerowane zawory dają przyrosty mocy? odwieczne pytanie czy detale mają znaczenie? Sprawdźmy to!
    30 września 2018, 17:27 przez ~Roni | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Suzuki KingQuad 750 AXi na seryjnym wydechu.

    Marchewy lecą tylko przy mocno rozgrzanym wydechu np. po szosowej jeździe ze stałą, wysoką prędkością.

    Zawory i wtrysk zdrowe
    9 sierpnia 2016, 15:25 przez baniook (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari 400 – >V12 4,8 l (4823 cm³), 2 zawory na cylinder
>Stopień sprężania: 8,8:1
>Moc maksymalna: 340 KM (250 kW) przy 6500 obr/min
>Maksymalny moment obrotowy: 422 N•m przy 4600 obr/min
    >V12 4,8 l (4823 cm³), 2 zawory na cylinder
    >Stopień sprężania: 8,8:1
    >Moc maksymalna: 340 KM (250 kW) przy 6500 obr/min
    >Maksymalny moment obrotowy: 422 N•m przy 4600 obr/min
    I co z tego, że jest stary i dużo pali – Dodge Coronet
Silnik
V8 7,2 l (7206 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: dwa gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 109,73 mm × 95,25 mm
Stopień sprężania: 10,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 651 N•m przy 3200 obr/min
    Dodge Coronet
    Silnik
    V8 7,2 l (7206 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: dwa gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 109,73 mm × 95,25 mm
    Stopień sprężania: 10,1:1
    Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 4600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 651 N•m przy 3200 obr/min
    Lancia Beta Montecarlo Series 2 – Silnik
R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,35:1
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
Prędkość maksymalna: 192 km/h
    Silnik
    R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: gaźnik
    Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
    Stopień sprężania: 9,35:1
    Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
    Prędkość maksymalna: 192 km/h