Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Lamborghini 400 GT – mało znane a szkoda (łącznie sprzedano 23 sztuki)... pod maską V12 3,9 l (3929 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: sześć gaźników Weber
Stopień sprężania: 10,2:1
Moc maksymalna: 324 KM (239 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 355 Nm przy 4700 obr/min
    Mało znane a szkoda (łącznie sprzedano 23 sztuki)... pod maską V12 3,9 l (3929 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: sześć gaźników Weber
    Stopień sprężania: 10,2:1
    Moc maksymalna: 324 KM (239 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 355 Nm przy 4700 obr/min
    24 lipca 2012, 14:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tomahawk – Dodge Tomahawk - motocykl, który w zasadzie przerasta do tej pory produkowane motocykle. Został zaprezentowany na salonie samochodowym w Detroit w styczniu 2003 roku. Wzbudził wtedy niemałe zamieszanie zwiedzających swoim niecodziennym designem i zaawansowaną technologią. Wyprodukowano ok. 10 egzemplarzy, każdy za ok. $500 000.
Dane techniczne

Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge′u Viperze
Masa własna: 680 kg
Rozkład masy przód/tył: 49/51%
Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
Spalanie 7 l/100 km
Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
Pojemność skokowa - 8277 cm³
Benzynowy
L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
Dwa zawory na cylinder
Cena: 500 000 dolarów


Silnik: Chłodzony cieczą, czterosuwowy, V10 - 90 stopni, wałek rozrządu umieszczony w bloku silnika, po 2 sterowane popychaczami zawory na cylinder, smarowanie suchą miską olejową, elektroniczny wtrysk i zarządzanie silnikiem
Średnica cylindra x skok tłoka : 102,4 x 100,6 mm
Pojemność skokowa: 8277 cm³
Stopień sprężania: 9,6:1
Maks. moc: 507 KM (373 kW) przy 5600 obr./min
Maksymalny moment obr. : 712 Nm przy 4200 obr./min
Przeniesienie mocy: dwutarczowe mechanicznie sterowane sprzęgło suche, sekwencyjna dwustopniowa skrzynia biegów z mechanizmem różnicowym, łańcuch, przełożenie wtórne 35:14
Rama: aluminiowa typu monocoque
Ukł. kierowniczy: ukł. kier. ze zwrotnicami, niezależne zawieszenie kół, z przodu dwa aluminiowe wahacze wzdłużne, z tyłu wahacz jednoramienny, w pełni regulowany centralny element resorująco - tłumiący z systemem dźwigni z przodu i z tyłu
Hamulce: z przodu i z tyłu po jednej pływającej tarczy hamulcowej o średnicy 508 mm w każdym z kół, z przodu po dwa czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, z tylu po jednym
Koła: Felgi aluminiowe, przód 4,00 x 20; tył 5,00 x 20; opony dunlop,
Rozstaw osi: 1930 mm, rozstaw kół z przodu 222 mm, rozstaw kół z tyłu 254 mm,
Maks. przechył w obie strony: 45 stopni
Długość/szerokość/wysokość: 2591/704/937 mm
Wysokość siodła: 737 mm
    Dodge Tomahawk - motocykl, który w zasadzie przerasta do tej pory produkowane motocykle. Został zaprezentowany na salonie samochodowym w Detroit w styczniu 2003 roku. Wzbudził wtedy niemałe zamieszanie zwiedzających swoim niecodziennym designem i zaawansowaną technologią. Wyprodukowano ok. 10 egzemplarzy, każdy za ok. $500 000.
    Dane techniczne

    Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge′u Viperze
    Masa własna: 680 kg
    Rozkład masy przód/tył: 49/51%
    Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
    Spalanie 7 l/100 km
    Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
    Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
    Pojemność skokowa - 8277 cm³
    Benzynowy
    L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
    Dwa zawory na cylinder
    Cena: 500 000 dolarów


    Silnik: Chłodzony cieczą, czterosuwowy, V10 - 90 stopni, wałek rozrządu umieszczony w bloku silnika, po 2 sterowane popychaczami zawory na cylinder, smarowanie suchą miską olejową, elektroniczny wtrysk i zarządzanie silnikiem
    Średnica cylindra x skok tłoka : 102,4 x 100,6 mm
    Pojemność skokowa: 8277 cm³
    Stopień sprężania: 9,6:1
    Maks. moc: 507 KM (373 kW) przy 5600 obr./min
    Maksymalny moment obr. : 712 Nm przy 4200 obr./min
    Przeniesienie mocy: dwutarczowe mechanicznie sterowane sprzęgło suche, sekwencyjna dwustopniowa skrzynia biegów z mechanizmem różnicowym, łańcuch, przełożenie wtórne 35:14
    Rama: aluminiowa typu monocoque
    Ukł. kierowniczy: ukł. kier. ze zwrotnicami, niezależne zawieszenie kół, z przodu dwa aluminiowe wahacze wzdłużne, z tyłu wahacz jednoramienny, w pełni regulowany centralny element resorująco - tłumiący z systemem dźwigni z przodu i z tyłu
    Hamulce: z przodu i z tyłu po jednej pływającej tarczy hamulcowej o średnicy 508 mm w każdym z kół, z przodu po dwa czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, z tylu po jednym
    Koła: Felgi aluminiowe, przód 4,00 x 20; tył 5,00 x 20; opony dunlop,
    Rozstaw osi: 1930 mm, rozstaw kół z przodu 222 mm, rozstaw kół z tyłu 254 mm,
    Maks. przechył w obie strony: 45 stopni
    Długość/szerokość/wysokość: 2591/704/937 mm
    Wysokość siodła: 737 mm
    23 lipca 2012, 13:47 przez ccc321ccc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Track Green Monster Z06 – Typ: V8, 90o, LS7
Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: 2 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 7350 cm3
Doładowanie: turbosprężarka 
Moc maksymalna: 900 KM przy 6700 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 122,45 KM/l (seryjny – 73,03 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm przy 4800 obr./min
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: na tylne koła
    Typ: V8, 90o, LS7
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 7350 cm3
    Doładowanie: turbosprężarka
    Moc maksymalna: 900 KM przy 6700 obr./min
    Objętościowy wskaźnik mocy: 122,45 KM/l (seryjny – 73,03 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm przy 4800 obr./min
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła
    17 lipca 2012, 0:50 przez lambofan_no1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Tomahawk – Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge′u Viperze
Masa własna: 680 kg
Rozkład masy przód/tył: 49/51%
Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
Spalanie 7 l/100 km
Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
Pojemność skokowa - 8277 cm³
Benzynowy
L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
Dwa zawory na cylinder
Cena: 500 000 dolarów
    Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge′u Viperze
    Masa własna: 680 kg
    Rozkład masy przód/tył: 49/51%
    Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
    Spalanie 7 l/100 km
    Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
    Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
    Pojemność skokowa - 8277 cm³
    Benzynowy
    L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
    Dwa zawory na cylinder
    Cena: 500 000 dolarów
    4 lipca 2012, 15:41 przez ~Heheashi | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ford Thunderbird 1955 – Ford Thunderbird - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Ford Motor Company w latach 1955–1997 Dostępny jako 2-drzwiowe coupé i 2-drzwiowy kabriolet


Silnik:
V8 5,1 l (5114 cm³) 2 zawory na cyMoc maksymalna: 228 KM (168 kW) przy 4800 obr/min

Osiągi:
Przyspieszenie 0-80 km/h: 7,5s
Prędkość maksymalna: 187 km/h
    Ford Thunderbird - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Ford Motor Company w latach 1955–1997 Dostępny jako 2-drzwiowe coupé i 2-drzwiowy kabriolet


    Silnik:
    V8 5,1 l (5114 cm³) 2 zawory na cyMoc maksymalna: 228 KM (168 kW) przy 4800 obr/min

    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-80 km/h: 7,5s
    Prędkość maksymalna: 187 km/h
    27 czerwca 2012, 12:24 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hudson Hornet 1953-`54 – Hudson Hornet - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Hudson Motor Car Company, a następnie American Motors Corporation w latach 1951-1957. Dostępny jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy hardtop, 2-drzwiowy kabriolet oraz 4-drzwiowy sedan

Silnik
R6 5,0 l (5047 cm³), 2 zawory na cylinder,Moc maksymalna: 162 KM (119 kW) przy 3800 obr/min
    Hudson Hornet - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Hudson Motor Car Company, a następnie American Motors Corporation w latach 1951-1957. Dostępny jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy hardtop, 2-drzwiowy kabriolet oraz 4-drzwiowy sedan

    Silnik
    R6 5,0 l (5047 cm³), 2 zawory na cylinder,Moc maksymalna: 162 KM (119 kW) przy 3800 obr/min
    27 czerwca 2012, 12:39 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Maybach Exelero – Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
długość: 5,89 m
szerokość: 2,14 m
wysokość: 1,39 m
masa: 2660 kg

Silnik
Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
prędkość maksymalna: 351,45 km/h
przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
    typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
    długość: 5,89 m
    szerokość: 2,14 m
    wysokość: 1,39 m
    masa: 2660 kg

    Silnik
    Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
    typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
    pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
    moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
    maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
    prędkość maksymalna: 351,45 km/h
    przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
    zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    14 czerwca 2012, 11:06 przez kamilbarnas5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Cizeta V16 – Konstruktorem tego supersamochodu byli Claudio Zampollego i Giorgio Moroder. Uważa się go za pierwszy samochód w powojennej historii motoryzacji, w którym zastosowano silnik V16, ale tak naprawdę były to dwie połączone jednostki V8. Cylindry o łącznej pojemności 5995 ccm zostały rozwarte pod kątem 90 stopni i były obsługiwane przez 64 zawory. Samochód miał moc 540 KM przy 8000 rpm i moment obrotowy 542 Nm przy 6000 rpm. Prędkość maksymalna została określona na około 330 km/h, jednak nikt tego nigdy nie sprawdził. Produkcja auta trwała od 1991 roku do 1995 i wyprodukowano zaledwie 8 sztuk. Claudio Zampollini przeniósł się do USA i tam dokończył jeszcze dwa auta.
    Konstruktorem tego supersamochodu byli Claudio Zampollego i Giorgio Moroder. Uważa się go za pierwszy samochód w powojennej historii motoryzacji, w którym zastosowano silnik V16, ale tak naprawdę były to dwie połączone jednostki V8. Cylindry o łącznej pojemności 5995 ccm zostały rozwarte pod kątem 90 stopni i były obsługiwane przez 64 zawory. Samochód miał moc 540 KM przy 8000 rpm i moment obrotowy 542 Nm przy 6000 rpm. Prędkość maksymalna została określona na około 330 km/h, jednak nikt tego nigdy nie sprawdził. Produkcja auta trwała od 1991 roku do 1995 i wyprodukowano zaledwie 8 sztuk. Claudio Zampollini przeniósł się do USA i tam dokończył jeszcze dwa auta.
    7 czerwca 2012, 14:06 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda NSX – - V6 3,0 l (2977 cm³), 4 zawory na cylinder
- Moc maksymalna: 274 KM (201,3 kW) przy 7300 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy: 285 N•m przy 6500 obr/min
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,0 s
- Prędkość maksymalna: 270 km/h
    - V6 3,0 l (2977 cm³), 4 zawory na cylinder
    - Moc maksymalna: 274 KM (201,3 kW) przy 7300 obr/min
    - Maksymalny moment obrotowy: 285 N•m przy 6500 obr/min
    - Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,0 s
    - Prędkość maksymalna: 270 km/h
    21 maja 2012, 7:19 przez loke9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Terrano – Nissan Terrano – terenowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Nissan.Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy SUV. Do napędu używano silników R4 i V6. Moc przenoszona była na oś tylną lub na cztery koła poprzez 4-biegową automatyczną bądź 5-biegową manualną skrzynię biegów.

Dane techniczne (′92 R4 2.7 TD)

Silnik
R4 2,7 l (2664 cm³), turbo
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 21,9:1
Moc maksymalna: 100 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 220 N•m przy 2200 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,0 s
Prędkość maksymalna: 150 km/h
Dane techniczne (′92 V6 3.0i)

Silnik
V6 3,0 l (2960 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 87,00 mm × 83,00 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 150 KM (110 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 239 N•m przy 4000 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,6 s
Prędkość maksymalna: 166 km/h

Uwazam ze jest to samochod nie do zajezdzenia ;)
    Nissan Terrano – terenowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Nissan.Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy SUV. Do napędu używano silników R4 i V6. Moc przenoszona była na oś tylną lub na cztery koła poprzez 4-biegową automatyczną bądź 5-biegową manualną skrzynię biegów.

    Dane techniczne (′92 R4 2.7 TD)

    Silnik
    R4 2,7 l (2664 cm³), turbo
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 21,9:1
    Moc maksymalna: 100 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 220 N•m przy 2200 obr/min
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,0 s
    Prędkość maksymalna: 150 km/h
    Dane techniczne (′92 V6 3.0i)

    Silnik
    V6 3,0 l (2960 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 87,00 mm × 83,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 150 KM (110 kW) przy 4600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 239 N•m przy 4000 obr/min
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,6 s
    Prędkość maksymalna: 166 km/h

    Uwazam ze jest to samochod nie do zajezdzenia ;)
    14 maja 2012, 23:22 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj