Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    VW JETTA II – Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
    Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
    1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
    1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
    1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
    1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
    1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
    2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
    1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
    1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
    1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    14 maja 2012, 23:09 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 – Dane Techniczne McLarena F1
Marka i model	McLaren F1
Lata produkcji: 1994-1998
Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
Stopień sprężania: 10,5 : 1
Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
i z niektórymi częściami z tytanu
Rozstaw osi: 2718 mm
Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    Dane Techniczne McLarena F1
    Marka i model McLaren F1
    Lata produkcji: 1994-1998
    Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
    Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
    4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
    Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
    Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
    Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
    Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
    Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
    Stopień sprężania: 10,5 : 1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
    1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
    Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
    i z niektórymi częściami z tytanu
    Rozstaw osi: 2718 mm
    Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
    Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    13 maja 2012, 21:17 przez Erysion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic TURBO – Honda Civic Sedan (ES) 

Silnik: 
K20 z Civic Type-R
Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
Zawory 1mm większe Supertech

Układ paliwowy:
Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

Układ dolotowy 
Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

Układ wydechowy 
3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

Elektronika 
Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

Chłodzenie:
Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

Skrzynia biegów: 
krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

Zawieszenie:
Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

Hamulce:
Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

Dodatki: 
Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
Chłodzenie IC – system NOS Highpower
Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

Wnętrze:
Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata, 

Koła:
Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

System Audio: 
2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

Hamownia
wynik 709KM
    Honda Civic Sedan (ES)

    Silnik:
    K20 z Civic Type-R
    Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
    Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
    Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
    Zawory 1mm większe Supertech

    Układ paliwowy:
    Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

    Układ dolotowy
    Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

    Układ wydechowy
    3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

    Elektronika
    Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

    Chłodzenie:
    Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

    Skrzynia biegów:
    krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
    Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

    Zawieszenie:
    Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

    Hamulce:
    Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

    Dodatki:
    Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
    Chłodzenie IC – system NOS Highpower
    Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
    nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

    Wnętrze:
    Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata,

    Koła:
    Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

    System Audio:
    2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

    Hamownia
    wynik 709KM
    8 maja 2012, 20:45 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Subaru BRZ GT300 – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

    Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


    JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    7 maja 2012, 19:43 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Challenger SRT8 – Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
    Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

    Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

    Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    4 maja 2012, 22:18 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Esprit V8 przygotowany przez Cam Shaft – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    5 maja 2012, 16:47 przez tom88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mitsubishi Galant GTO 1969 - 1973 KONKURS – Cudny Japoński klasyk
I generacja Mitsubishi Galant.sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Mitsubishi w latach 1969–1976. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu używano silników R4 o pojemnościach 1,6 oraz 2,0 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub 5-biegową manualną skrzynię biegów.
Silniki :
R4 1,6 l (1597 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: dwa gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 76,90 mm × 86,00 mm
Stopień sprężania: 9,5:1
Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 142 N•m przy 5000 obr/min

R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: dwa gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,5:1
Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 4200 obr/min

Osiągi 
0 - 100 km/h - nieznane
Prędkość maksymalna około 200 km/h
    Cudny Japoński klasyk
    I generacja Mitsubishi Galant.sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Mitsubishi w latach 1969–1976. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu używano silników R4 o pojemnościach 1,6 oraz 2,0 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub 5-biegową manualną skrzynię biegów.
    Silniki :
    R4 1,6 l (1597 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: dwa gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 76,90 mm × 86,00 mm
    Stopień sprężania: 9,5:1
    Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 142 N•m przy 5000 obr/min

    R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: dwa gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
    Stopień sprężania: 9,5:1
    Moc maksymalna: 127 KM (93 kW) przy 6200 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 4200 obr/min

    Osiągi
    0 - 100 km/h - nieznane
    Prędkość maksymalna około 200 km/h
    19 kwietnia 2012, 15:45 przez k9wolf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rajdowe legendy - Toyota Corolla WRC – Samochód był używany przez oficjalny zespół Toyoty od 1997 do 1999 roku.
Zadebiutował na Rajdzie Finlandii w 1997 i uzyskał tytuł licencjata Builders (1999), 4 zwycięstwa i 30 podium.

Silnik: 1.972 cc turbo.
Cylindry: R4.
Zawory: 16
Średnica x skok tłoka: 85,4 x 86,0 mm
Moc: 299 KM
Moment obrotowy: 510 Nm
Napęd na wszystkie koła
Sekwencyjna sześciobiegowa skrzynia biegów.
    Samochód był używany przez oficjalny zespół Toyoty od 1997 do 1999 roku.
    Zadebiutował na Rajdzie Finlandii w 1997 i uzyskał tytuł licencjata Builders (1999), 4 zwycięstwa i 30 podium.

    Silnik: 1.972 cc turbo.
    Cylindry: R4.
    Zawory: 16
    Średnica x skok tłoka: 85,4 x 86,0 mm
    Moc: 299 KM
    Moment obrotowy: 510 Nm
    Napęd na wszystkie koła
    Sekwencyjna sześciobiegowa skrzynia biegów.
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:
    Typ: V10, 90o, S85B50
    Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 4999 cm3
    Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
    Moc maksymalna: 800 KM przy 7500-8000 obr./min
    Moc litrowa: 160,03 KM/l (seryjny – 101,42 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: 800 Nm przy 5000 obr./min
    Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:
    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm, 6-tłoczkowe zaciski
    Koła przednie: 9,0 x 20”
    Koła tylne: 10,5 x 20”
    Opony przednie: 255/35 R 20
    Opony tylne: 285/30 R 20

    Masy i wymiary:
    Masa własna: 1785 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,23 kg/KM (seryjny – 3,52 kg/KM)
    Długość: 4871 mm
    Szerokość: 1855 mm
    Rozstaw osi: 2781 mm

    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: Poniżej 4,35 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,50 s
    Przyspieszenie 0-300 km/h: 24,90 s
    Prędkość maksymalna: Ponad 370 km/h

    Koszty:
    Cena gotowego auta: 252 100,84 euro + podatki

    Imponujące dane techniczne i ten dzwięk.
    9 kwietnia 2012, 16:35 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge SRT-4 KONKURS – Dodge SRT-4 - sportowy kompaktowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Dodge w latach 2003–2005. Była to usportowiona wersja modelu Neon. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 o pojemności 2,4 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Caliber SRT-4.

Silnik

    R4 2,4 l (2429 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, turbo
    Układ zasilania: wtrysk SMPFi
    Średnica × skok tłoka: 87,50 mm × 101,40 mm
    Stopień sprężania: 8,1:1
    Moc maksymalna: 233 KM (171,5 kW) przy 5300 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 339 N•m przy 2200-4400 obr/min
    Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 6240 obr/min

Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,8s
    Czas przejazdu ¼ mili: 14,2s
    Prędkość maksymalna: 246 km/h
    Dodge SRT-4 - sportowy kompaktowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Dodge w latach 2003–2005. Była to usportowiona wersja modelu Neon. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 o pojemności 2,4 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Caliber SRT-4.

    Silnik

    R4 2,4 l (2429 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, turbo
    Układ zasilania: wtrysk SMPFi
    Średnica × skok tłoka: 87,50 mm × 101,40 mm
    Stopień sprężania: 8,1:1
    Moc maksymalna: 233 KM (171,5 kW) przy 5300 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 339 N•m przy 2200-4400 obr/min
    Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 6240 obr/min

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,8s
    Czas przejazdu ¼ mili: 14,2s
    Prędkość maksymalna: 246 km/h
    7 kwietnia 2012, 22:33 przez ~kiloqra | Do ulubionych | Skomentuj