Reklama
Silnik i napęd:
Typ: V10, 90o, S85B50
Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4999 cm3
Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
Moc maksymalna: 800 KM przy 7500-8000 obr./min
Moc litrowa: 160,03 KM/l (seryjny – 101,42 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: 800 Nm przy 5000 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm, 6-tłoczkowe zaciski
Koła przednie: 9,0 x 20”
Koła tylne: 10,5 x 20”
Opony przednie: 255/35 R 20
Opony tylne: 285/30 R 20
Masy i wymiary:
Masa własna: 1785 kg
Stosunek masy do mocy: 2,23 kg/KM (seryjny – 3,52 kg/KM)
Długość: 4871 mm
Szerokość: 1855 mm
Rozstaw osi: 2781 mm
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: Poniżej 4,35 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,50 s
Przyspieszenie 0-300 km/h: 24,90 s
Prędkość maksymalna: Ponad 370 km/h
Koszty:
Cena gotowego auta: 252 100,84 euro + podatki
Imponujące dane techniczne i ten dzwięk.
Reklama
Komentarze