Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Awaria uszczelki pod głowicą to zmora wielu właścicieli pojazdów spalinowych. Czy 170zł wystarczy by usunąć usterkę?
    25 stycznia 2023, 10:51 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat 131 Abarth – Fiat 131 to samochód osobowy klasy średniej-niższej, produkowany przez włoską firmę Fiat w latach 1974-1984. W 1976 roku został zaprezentowany Fiat 131 Abarth, którego produkcja trwała do roku 1978. Samochód był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej. Najbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego 2-litrowe R4 został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Różny jest układ zasilania wykorzystywany w wersji sportowej i wyczynowej tego pojazdu. Pierwsza wersja ma dwa gaźniki typu Weber, natomiast druga zasilana jest za pośrednictwem mechanicznego układu wtryskowego firmy Kugelfischer. Silnik początkowo generował moc 140 KM, lecz w ostatnich ewolucjach moc sięgnęła 235 KM.
    Fiat 131 to samochód osobowy klasy średniej-niższej, produkowany przez włoską firmę Fiat w latach 1974-1984. W 1976 roku został zaprezentowany Fiat 131 Abarth, którego produkcja trwała do roku 1978. Samochód był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej. Najbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego 2-litrowe R4 został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Różny jest układ zasilania wykorzystywany w wersji sportowej i wyczynowej tego pojazdu. Pierwsza wersja ma dwa gaźniki typu Weber, natomiast druga zasilana jest za pośrednictwem mechanicznego układu wtryskowego firmy Kugelfischer. Silnik początkowo generował moc 140 KM, lecz w ostatnich ewolucjach moc sięgnęła 235 KM.
    10 września 2022, 21:52 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pęknięta głowica,uszkodzony silnik, tym razem 4.2v8, podczas prac pełno niespodzianek.
    12 sierpnia 2022, 0:53 przez ~mARCINEBE | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    GaragePoland

    Zapraszam Was na vloga w którym miałem zająć się wymianą uszczelki pod głowicą, a skończyło się na...

    - Ręcznym portingu i remoncie głowicy
    - Wymianie dołu silnika na inny

    Będzie time-lapse, inspekcja 30-sto letniego silnika z przebiegiem 45 tyś km, trochę opowiadania, oraz pierwsze odpalenie - które zakończyło się niepowodzeniem.
    8 maja 2022, 12:53 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat 131 Abarth – Fiat 131 Abarth został zaprezentowany w 1976 roku, był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej, do sprzedaży dla amatorów sportowej jazdy. Fiat zachęcając do kupna swoich potencjalnych klientów twierdził, że model 131 Abarth różnił się tylko w 30% od modelu seryjnego Fiata 131, a zwycięstwa które model 131 Abarth osiągał były dobrą reklamą dla seryjnego modelu 131. ajbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego silnika został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Wałki rozrządu sterują 16 zaworami ustawionymi w układzie widlastym pod kątem 46 stopni. Różnice, jakie występowały między cywilnymi wersjami 131 a wersją Abarth, obejmowały też tylne zawieszenie i układ napędowy. Abarth otrzymał niezależne zawieszenie tylne na ukośnych wahaczach, kłową skrzynię biegów i mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, o kilku różnych przełożeniach głównych. Samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2 l, który dawał moc maksymalną 140 KM. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 8,2 sekundy.
    Fiat 131 Abarth został zaprezentowany w 1976 roku, był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej, do sprzedaży dla amatorów sportowej jazdy. Fiat zachęcając do kupna swoich potencjalnych klientów twierdził, że model 131 Abarth różnił się tylko w 30% od modelu seryjnego Fiata 131, a zwycięstwa które model 131 Abarth osiągał były dobrą reklamą dla seryjnego modelu 131. ajbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego silnika został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Wałki rozrządu sterują 16 zaworami ustawionymi w układzie widlastym pod kątem 46 stopni. Różnice, jakie występowały między cywilnymi wersjami 131 a wersją Abarth, obejmowały też tylne zawieszenie i układ napędowy. Abarth otrzymał niezależne zawieszenie tylne na ukośnych wahaczach, kłową skrzynię biegów i mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, o kilku różnych przełożeniach głównych. Samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2 l, który dawał moc maksymalną 140 KM. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 8,2 sekundy.
    2 kwietnia 2022, 20:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 stycznia 2022, 23:14 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj