Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Fiat 126p zbudowany z okazji 50-lecia produkcji malucha w Polsce. Grupa Klasyczna Polonia UK wraz z Grzegorzem Dudą podjęła się ambitnego zadania stworzenia jubileuszowego Fiacika i złożenia go na targach motoryzacyjnych NEC w Birmingham w 2023 roku. Targi trwały 3 dni i dokładnie tyle czasu mieli na wykonanie tego zadania. Kiedy maluch był już gotowy ekipa postanowiła przetestować go na drodze. Wystartowali nim w Złombolu przejeżdżając trasę z Polski do Portugalii. 9 dni i 6000 km to był prawdziwy chrzest dla tego auta i... ekipy, która podjęła się tego wyzwania
    4 kwietnia 2024, 21:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najpiękniejszy z kociej rodziny. Ciągle klasyczna linia, a zarazem nowoczesne i przyjemne wnętrze. No i V8.
    5 lutego 2024, 8:13 przez Kylo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 9-3 Aero – Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    5 kwietnia 2022, 21:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Śniadanie & Gablota.
    Polecam zaznaczyć przed oglądaniem najwyższą możliwą jakość
    8 sierpnia 2021, 21:58 przez ~xktii | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyczna motoryzacja jest piękna! Więcej na FB: https://www.facebook.com/3miejskajazda/
    Pozdrawiam wszystkich Motokillerów!
    5 sierpnia 2019, 17:41 przez 3miejska_jazda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    3miejska jazda

    Klasycznie – Klasyczna niedziela!
    Klasyczna niedziela!
    15 października 2017, 18:04 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.luckymotion.com.pl

    Kolejny film od ekipy ClassyCars! Tym razem rewizyta na zlocie organizowanym w Będzinie!
    17 kwietnia 2017, 21:59 przez voj4k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolejny klip! Tym razem z Klasycznej Niedzieli która odbyła się 2.10.2016 w Będzinie! Miłego oglądania!
    12 października 2016, 12:59 przez voj4k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    EF9 & AE92 – Klasyczna walka między Civicem a Corollą w JTC.
    Klasyczna walka między Civicem a Corollą w JTC.