Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Zaczajona BM-ka – E36 to klasyczna piękność.
Jej dusza przemawia do swoich fanów.
    E36 to klasyczna piękność.
    Jej dusza przemawia do swoich fanów.
    22 września 2014, 23:50 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat 125p - Klasyczna Niedziela 03.08.2014 r –
    25 sierpnia 2014, 11:27 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 x Fiat 125p - Klasyczna Niedziela 03.08.2014 r –
    23 sierpnia 2014, 10:34 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes W200 - Klasyczna Niedziela 03.08.2014 r –
    23 sierpnia 2014, 20:13 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    2 x Fiat 126p - Klasyczna Niedziela 03.08.2014 r –
    21 sierpnia 2014, 12:46 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje

    FSO Polonez - Klasyczna Niedziela 03.08.2014 r –
    20 sierpnia 2014, 7:46 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje

    Fiat 125P - Klasyczna Niedziela 03.08.2014 r –
    20 sierpnia 2014, 7:44 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje

    Chevrolet Camaro 1968 – Marzenie wielu, także moje. Niestety nieosiągalne. Potężne amerykańskie V8, typowa klasyczna sylwetka. Piękny samochód.
    Marzenie wielu, także moje. Niestety nieosiągalne. Potężne amerykańskie V8, typowa klasyczna sylwetka. Piękny samochód.
    8 sierpnia 2014, 10:07 przez MattiK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Google Grafika

    Klasyczna 190-ka – Koło robi robotę.
    Koło robi robotę.
    13 lipca 2014, 22:53 przez gegenwart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Audi RS 5 TDI concept z elektryczną turbosprężarką – Seria RS z TDI? Brzmi niedorzecznie, ale RS 5 TDI przyspiesza do 100 km/h szybciej, niż klasyczna wersja z benzynowym V8. Ponadto auto z dieslem potrzebuje dwa razy mniej paliwa – zaledwie 5.3 litra na 100 km.

Audi podkreśla, że RS 5 TDI najbardziej wyróżnia ogromny moment obrotowy, który dostępny jest bardzo nisko – od 1250 do 2000 obr./min. To powoduje, że samochód znacznie lepiej sprawdza się w codziennym użytkowaniu, kiedy trzeba szybko wystartować z miejsca. Kolejną zaletą elektrycznego doładowania jest krótki czas reakcji. Silnik elektryczny zastępuje tu koło turbiny, rozpędzając koło kompresora do ponad 70 tys. obr./min. w zaledwie kilka setnych sekundy. Łącznie turbosprężarki generują do 2,4 bara (34 psi).

Producent wyjaśnia, że elektryczna turbosprężarka zasilana jest z akumulatora litowo-jonowego, a energia pozyskiwana jest głównie z rekuperacji. Ponadto do zasilenia turbo producent wykorzystał osobną, 48-voltową sieć połączoną za pomocą przetwornicy prądu stałego z konwencjonalną siecią 12 voltową. Audi zaznacza, że dzięki takiemu rozwiązaniu można przenosić znacznie większe ilości energii.
    Seria RS z TDI? Brzmi niedorzecznie, ale RS 5 TDI przyspiesza do 100 km/h szybciej, niż klasyczna wersja z benzynowym V8. Ponadto auto z dieslem potrzebuje dwa razy mniej paliwa – zaledwie 5.3 litra na 100 km.

    Audi podkreśla, że RS 5 TDI najbardziej wyróżnia ogromny moment obrotowy, który dostępny jest bardzo nisko – od 1250 do 2000 obr./min. To powoduje, że samochód znacznie lepiej sprawdza się w codziennym użytkowaniu, kiedy trzeba szybko wystartować z miejsca. Kolejną zaletą elektrycznego doładowania jest krótki czas reakcji. Silnik elektryczny zastępuje tu koło turbiny, rozpędzając koło kompresora do ponad 70 tys. obr./min. w zaledwie kilka setnych sekundy. Łącznie turbosprężarki generują do 2,4 bara (34 psi).

    Producent wyjaśnia, że elektryczna turbosprężarka zasilana jest z akumulatora litowo-jonowego, a energia pozyskiwana jest głównie z rekuperacji. Ponadto do zasilenia turbo producent wykorzystał osobną, 48-voltową sieć połączoną za pomocą przetwornicy prądu stałego z konwencjonalną siecią 12 voltową. Audi zaznacza, że dzięki takiemu rozwiązaniu można przenosić znacznie większe ilości energii.