Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Honda Civic VI coupe – W dalszym ciągu dobra opcja na pierwszy samochód. Fajna, klasyczna buda coupe i spory potencjał do dłubania mechaniki. Można przelać na ten samochód sporo pasji.
    W dalszym ciągu dobra opcja na pierwszy samochód. Fajna, klasyczna buda coupe i spory potencjał do dłubania mechaniki. Można przelać na ten samochód sporo pasji.
    Klasyczna gwiazda, Summer Cars Party 2013 – Zdjęcie mojego autorstwa, zezwalam na udostępnianie zdjęcia
Michał Dziubiński
https://www.facebook.com/MPKato
    Zdjęcie mojego autorstwa, zezwalam na udostępnianie zdjęcia
    Michał Dziubiński
    https://www.facebook.com/MPKato
    13 września 2013, 19:57 przez eMDe (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Accord – Moja ulubiona klasyczna sylwetka sedana
    Moja ulubiona klasyczna sylwetka sedana
    28 czerwca 2013, 16:18 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati... – ...z klasyczną deską rozdzielczą bez radia ani poduszek
    ...z klasyczną deską rozdzielczą bez radia ani poduszek
    28 czerwca 2013, 22:12 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Poczciwa, klasyczna Łada – Paliła na tyk nawet przy -30 stopniach
    Paliła na tyk nawet przy -30 stopniach
    30 maja 2013, 14:43 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Klasyczna E28 –
    26 kwietnia 2013, 22:37 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyczna Carrera. –
    6 kwietnia 2013, 19:25 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyczna Alfa Romeo –
    4 kwietnia 2013, 18:26 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyczna linia, ponadczasowy design, prawdziwy Mercedes Benz.
    26 marca 2013, 22:46 przez ~Kruchevski | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jaguar XFR-S – Jaguar XFR-S to najmocniejszy i najszybszy sedan w historii brytyjskiej marki. Już patrząc nie niego widać, że nie mamy już do czynienia z klasyczną limuzyna dla biznesmena. Bardziej agresywny pakiet aerodynamiczny i spoiler na klapie bagażnika od razu pokazują, że jest to specjalna wersja tego luksusowego auta. Z drugiej strony, we wnętrzu o nietypowym charakterze auta mówią tylko niewielkie oznaczenia i sportowe fotele.
 
Najważniejszym elementem modelu XFR-S jest doładowany silnik V8, który produkuje 550 KM i dostarcza maksymalny moment obrotowy różni 680 Nm. Jest to jednostka znana już ze sportowego modelu XKR-S, która jest o 40 KM mocniejsza od tej montowanej w XFR. Za zmianę przełożeń odpowiada 8-biegowa przekładnia automatyczna Quickshift. Dzięki temu XFR-S osiąga 100 km/h w 4,6 s i rozpędza się do ograniczonej elektronicznie prędkości 300 km/h. Jaguar tłumaczy, że zarówno w przypadku silnika, jak i skrzyni biegów inżynierowie poświęcili dużo czasu, aby osiągnąć jak najlepsze ustawienia.
    Jaguar XFR-S to najmocniejszy i najszybszy sedan w historii brytyjskiej marki. Już patrząc nie niego widać, że nie mamy już do czynienia z klasyczną limuzyna dla biznesmena. Bardziej agresywny pakiet aerodynamiczny i spoiler na klapie bagażnika od razu pokazują, że jest to specjalna wersja tego luksusowego auta. Z drugiej strony, we wnętrzu o nietypowym charakterze auta mówią tylko niewielkie oznaczenia i sportowe fotele.

    Najważniejszym elementem modelu XFR-S jest doładowany silnik V8, który produkuje 550 KM i dostarcza maksymalny moment obrotowy różni 680 Nm. Jest to jednostka znana już ze sportowego modelu XKR-S, która jest o 40 KM mocniejsza od tej montowanej w XFR. Za zmianę przełożeń odpowiada 8-biegowa przekładnia automatyczna Quickshift. Dzięki temu XFR-S osiąga 100 km/h w 4,6 s i rozpędza się do ograniczonej elektronicznie prędkości 300 km/h. Jaguar tłumaczy, że zarówno w przypadku silnika, jak i skrzyni biegów inżynierowie poświęcili dużo czasu, aby osiągnąć jak najlepsze ustawienia.
    24 marca 2013, 1:25 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj