Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 154 takie materiały
    Alfa Giulia i ekscentryczny włoski reżyser – Zmasakrowane i nadpalone ciało. Zmiażdżona lewa dłoń. Odcięte palce. Złamana szczęka. Autopsja wskazała, iż bezpośrednią przyczyną zgonu było zmiażdżenie klatki piersiowej, a narzędziem… Alfa Romeo Giulia GTV należąca do denata. Pasolini zginął 2 listopada 1975 roku w wieku 53 lat, na trzy tygodnie przed planowaną premierą, ukończonego już wtedy, „Salo, czyli 120 dni Sodomy”. więcej -> https://tejsted.pl/pasolini/
    Zmasakrowane i nadpalone ciało. Zmiażdżona lewa dłoń. Odcięte palce. Złamana szczęka. Autopsja wskazała, iż bezpośrednią przyczyną zgonu było zmiażdżenie klatki piersiowej, a narzędziem… Alfa Romeo Giulia GTV należąca do denata. Pasolini zginął 2 listopada 1975 roku w wieku 53 lat, na trzy tygodnie przed planowaną premierą, ukończonego już wtedy, „Salo, czyli 120 dni Sodomy”. więcej -> https://tejsted.pl/pasolini/
    24 września 2019, 12:23 przez tejstedPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie wiem, czy w dużych miastach jeszcze obowiązują ta wiejska tradycja i może nie wszyscy ją znają, ale chodzi tu z grubsza o to, że auta blokują drogę młodej parze po ślubie, by wyłudzić butelkę z napojem, pod którego wpływem prowadzić pojazdów nie wolno, nawet - notabene - rowerów. Otóż sytuacja tu pokazana zasługuje na uwagę - co zresztą po tytule widać - z racji, iż wszystkie pojazdy blokujące są z pewnej znanej firmy kurierskiej. Sytuacja - może nie jakaś nadprzyrodzona, oczywiście - niemniej dość niespotykana. Miejsce akcji: Góra Kalwaria.
    6 września 2019, 16:56 przez mniejcej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wesołych! – Z racji iż nie mogłem dodać wczoraj, dodaję dzisiaj. Spełnienia motoryzacyjnych marzeń i nie tylko :)
    Z racji iż nie mogłem dodać wczoraj, dodaję dzisiaj. Spełnienia motoryzacyjnych marzeń i nie tylko :)
    25 grudnia 2018, 11:52 przez DuDzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Renault Thalia Low and Slow – Moja Natalka jest przygotowywana do ślubu, gdyż zgodnie z narzeczoną stwierdziliśmy iż pojedziemy Thalia do ślubu. Na co ja stwierdziłem, że musi się wyjątkowo prezentować ze smakiem.
    Moja Natalka jest przygotowywana do ślubu, gdyż zgodnie z narzeczoną stwierdziliśmy iż pojedziemy Thalia do ślubu. Na co ja stwierdziłem, że musi się wyjątkowo prezentować ze smakiem.
    18 września 2018, 18:04 przez Mrugaczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Moje własne
    Car Shop Glow EG6 – Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    20 lutego 2018, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: honda civic eg6 dohc vtec time attack
    Mały pickup produkcji radzieckiej.
    16 sierpnia 2017, 13:31 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Powrót Kubicy do F1? – We wtorek 6 czerwca Robert Kubica był na testach bolidu F1. Kubica zasiadł za sterami bolidu Renault z roku 2012 i wykonał 115 okrążeń na torze w Walencji. Pojazd Formuły 1 krakowianin poprowadził po raz pierwszy od sześciu lat. 

Frederic Ferret z "L'Equipe" napisał, że kręcił lepsze czasy niż kierowca testowy Renault - Siergiej Sirotkin. Wato zaznaczyć, iż Polak wykręcił lepsze czasy na starszym bolidzie. 

Kubica mógłby zastąpić w Renault słabo spisującego się Jolyona Palmera. Gdyby te informacje się potwierdziły, byłaby to prawdziwa bomba.

- Kierowcy i kibice marzą, aby Robert znów ścigał się w F1. Wszyscy na niego czekają, bo bardzo go lubią i wiedzą, że jest znakomitym kierowcą. To były tylko testy, a wzbudziły spore poruszenie. Nie trudno sobie wyobrazić jak gigantyczne zainteresowanie na całym świecie wywołałby jego powrót - podsumował ekspert F1 z Eleven Sports.

Po testach Kubica powiedział:

Z emocjonalnego punktu widzenia, był to dla mnie bardzo ważny dzień. Minęło sporo czasu, odkąd ostatni raz byłem w padoku. Przechodziłem wtedy przez trudny okres. Ciężko pracowałem choć przez pewien czas czułem, że powrót nie będzie już możliwy. Mam trochę mieszane uczucia, bo zobaczyłem, co straciłem przez ten okres, ale jestem też dumny z tego, co osiągnąłem.

Nie wiem co przyniesie przyszłość. Wiem jedynie, że po przepracowaniu roku i przygotowaniu się do tego testu, pojechałem dobrym, stałym tempem w trudnych warunkach.

Nie było łatwo po takiej przerwie, ale wiedziałem, że mogę wykonać to zadanie. Jestem zadowolony. Doceniam szansę od Renault. Dali mi bolid w 2005, więc dziękuję im także za ten test.

Robert - trzymamy kciuki!
    We wtorek 6 czerwca Robert Kubica był na testach bolidu F1. Kubica zasiadł za sterami bolidu Renault z roku 2012 i wykonał 115 okrążeń na torze w Walencji. Pojazd Formuły 1 krakowianin poprowadził po raz pierwszy od sześciu lat.

    Frederic Ferret z "L'Equipe" napisał, że kręcił lepsze czasy niż kierowca testowy Renault - Siergiej Sirotkin. Wato zaznaczyć, iż Polak wykręcił lepsze czasy na starszym bolidzie.

    Kubica mógłby zastąpić w Renault słabo spisującego się Jolyona Palmera. Gdyby te informacje się potwierdziły, byłaby to prawdziwa bomba.

    - Kierowcy i kibice marzą, aby Robert znów ścigał się w F1. Wszyscy na niego czekają, bo bardzo go lubią i wiedzą, że jest znakomitym kierowcą. To były tylko testy, a wzbudziły spore poruszenie. Nie trudno sobie wyobrazić jak gigantyczne zainteresowanie na całym świecie wywołałby jego powrót - podsumował ekspert F1 z Eleven Sports.

    Po testach Kubica powiedział:

    Z emocjonalnego punktu widzenia, był to dla mnie bardzo ważny dzień. Minęło sporo czasu, odkąd ostatni raz byłem w padoku. Przechodziłem wtedy przez trudny okres. Ciężko pracowałem choć przez pewien czas czułem, że powrót nie będzie już możliwy. Mam trochę mieszane uczucia, bo zobaczyłem, co straciłem przez ten okres, ale jestem też dumny z tego, co osiągnąłem.

    Nie wiem co przyniesie przyszłość. Wiem jedynie, że po przepracowaniu roku i przygotowaniu się do tego testu, pojechałem dobrym, stałym tempem w trudnych warunkach.

    Nie było łatwo po takiej przerwie, ale wiedziałem, że mogę wykonać to zadanie. Jestem zadowolony. Doceniam szansę od Renault. Dali mi bolid w 2005, więc dziękuję im także za ten test.

    Robert - trzymamy kciuki!
    7 czerwca 2017, 13:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik SpeedFactory Civic z 170 KM na 1850 KM ! – Silnik B18C1 seryjnie 1793 cc R4 16 V DOHC VTEC 170 KM/174 NM . Obecnie rozwiert na 2.0 l moc 1600 WHP ~ 1850 KM . 
Jednostka siedzi w obecnie najszybszym na świecie aucie z przednim napędem z seryjnym podwoziem - najlepszy czas przejazdu 1/4 mili(402m) w 7.61 s ,najwyższa prędkość na mecie 323 km/h ( 201 mp/h ) , jako ciekawostkę można dodać iż samo auto ma przejechane 350 tyś mil czyli 563 tyś km !

W źródle film z przejazdów auta na 1/4 mili
    Silnik B18C1 seryjnie 1793 cc R4 16 V DOHC VTEC 170 KM/174 NM . Obecnie rozwiert na 2.0 l moc 1600 WHP ~ 1850 KM .
    Jednostka siedzi w obecnie najszybszym na świecie aucie z przednim napędem z seryjnym podwoziem - najlepszy czas przejazdu 1/4 mili(402m) w 7.61 s ,najwyższa prędkość na mecie 323 km/h ( 201 mp/h ) , jako ciekawostkę można dodać iż samo auto ma przejechane 350 tyś mil czyli 563 tyś km !

    W źródle film z przejazdów auta na 1/4 mili
    Swap – Iż z silnikiem Yamahy XJ400 Diversion
    Iż z silnikiem Yamahy XJ400 Diversion