Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 178 takich materiałów
    Każą szaleć na drodze publicznej, bo im przeszkadza, że motocykliści szaleją na jakiejś nieczynnej dróżce, która mimo iż wąska nadaję się na tor. A potem inni pieprzą głupoty, że jak oni chcą szaleć to nie na drodze, tylko mają wypieprzać na tor. No i gdzie tu logika? -.-
    17 października 2012, 22:32 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Das problem – Mimo iż ekologom Greenpeace chodzi głównie o spalanie Golfa VII, to ja jakoś niezbyt przepadam za VW i ten "problem" biorę na całokształt.
    Mimo iż ekologom Greenpeace chodzi głównie o spalanie Golfa VII, to ja jakoś niezbyt przepadam za VW i ten "problem" biorę na całokształt.
    10 września 2012, 15:55 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mimo iż uwielbiam BMW to i tak bardzo podoba mi się ten golfik
    28 sierpnia 2012, 10:03 przez LETHO (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moto - Zagadka – Kto rozpoznaje z jakiego auta jest ten silnik..?
Dodam iż zagadka b. prosta.
    Kto rozpoznaje z jakiego auta jest ten silnik..?
    Dodam iż zagadka b. prosta.
    15 sierpnia 2012, 9:43 przez magik2440 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    BMW E28 – Produkcja modelu oznaczonego jako E28 trwała od 1980 roku do 1988 roku. Model E28 jest wśród użytkowników samochodów marki spod znaku niebiesko-białej szachownicy uważany za pierwszy z bardziej dopracowanych modeli tej marki i określony jest mianem pierwszego z nowoczesnej generacji. Pomimo iż E28 wygląda jak małe udoskonalenie swojej "starszej siostry" E12, są to tylko pozory, gdyż w E28 wprowadzono szereg zmian zwłaszcza jeśli chodzi o jakość wykonania i wyposażenie. W skład zmian wchodzi również masa pojazdu gdzie E28 jest lżejsza od poprzedniczki od 60 do 90 kg w zależności od wersji. Główne zmiany dotyczące silnika to udoskonalone instalacje paliwowe oraz zapłonowe. Seria E28 przeszła także zmiany jeśli chodzi o bezpieczeństwo podróżujących zmieniając położenie zbiornika lokując go za tylną osią pojazdu.
    Produkcja modelu oznaczonego jako E28 trwała od 1980 roku do 1988 roku. Model E28 jest wśród użytkowników samochodów marki spod znaku niebiesko-białej szachownicy uważany za pierwszy z bardziej dopracowanych modeli tej marki i określony jest mianem pierwszego z nowoczesnej generacji. Pomimo iż E28 wygląda jak małe udoskonalenie swojej "starszej siostry" E12, są to tylko pozory, gdyż w E28 wprowadzono szereg zmian zwłaszcza jeśli chodzi o jakość wykonania i wyposażenie. W skład zmian wchodzi również masa pojazdu gdzie E28 jest lżejsza od poprzedniczki od 60 do 90 kg w zależności od wersji. Główne zmiany dotyczące silnika to udoskonalone instalacje paliwowe oraz zapłonowe. Seria E28 przeszła także zmiany jeśli chodzi o bezpieczeństwo podróżujących zmieniając położenie zbiornika lokując go za tylną osią pojazdu.
    13 sierpnia 2012, 20:20 przez adam016 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Syrena Sport – W latach 60 grupa inżynierów FSO stworzyła Syrenę Sport. Konstrukcja samochodu była całkowitą nowością, nadwozie wykonane z laminatu. 

Mimo iż projekt cieszył się sporym zainteresowaniem, spotkał się z niechęcią władz komunistycznych. Prototyp Syreny Sport stał w magazynach Ośrodka Badawczo - Rozwojowego a w latach 70 wydano decyzję by go zniszczyć. Pracownicy starali się za wszelką cenę uratować unikalny prototyp, lecz specjalna komisja pilnowała, żeby całe nadwozie doszczętnie rozbić.
    W latach 60 grupa inżynierów FSO stworzyła Syrenę Sport. Konstrukcja samochodu była całkowitą nowością, nadwozie wykonane z laminatu.

    Mimo iż projekt cieszył się sporym zainteresowaniem, spotkał się z niechęcią władz komunistycznych. Prototyp Syreny Sport stał w magazynach Ośrodka Badawczo - Rozwojowego a w latach 70 wydano decyzję by go zniszczyć. Pracownicy starali się za wszelką cenę uratować unikalny prototyp, lecz specjalna komisja pilnowała, żeby całe nadwozie doszczętnie rozbić.
    8 czerwca 2012, 12:15 przez smokebite (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline GT-R 2Fast 2Furious – Uważam, iż komentarz jest zbędny gdyż każdy zapewne oglądał ten film z udziałem owego autka. Świetny jest ten wóz kolor naklejki wszystko.
    Uważam, iż komentarz jest zbędny gdyż każdy zapewne oglądał ten film z udziałem owego autka. Świetny jest ten wóz kolor naklejki wszystko.
    10 maja 2012, 22:43 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Historia pewnego Jaguara  -  Konkurs – Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz 
E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w  Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów. 
Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN). 
Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN. 
W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner  Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów. 
Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner  Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku. 
                          Dane Techniczne:
-Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
-Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
-Moc - 330-345 KM
-0-100km/h - 5,2s
-Prędkość maksymalna - 275 km/h 

Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz
    E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów.
    Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN).
    Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN.
    W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
    W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
    Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów.
    Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku.
    Dane Techniczne:
    -Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
    -Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
    -Moc - 330-345 KM
    -0-100km/h - 5,2s
    -Prędkość maksymalna - 275 km/h

    Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    24 kwietnia 2012, 19:00 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Classicauto

    Stig- Ben Collins – Stig – kierowca wyścigowy testujący samochody na torze w brytyjskim programie motoryzacyjnym Top Gear. Tożsamość Stiga od wielu lat była tajemnicą. Jednak 19 stycznia 2009 roku brytyjska gazeta podała, iż za białym kaskiem,zawsze krył się Ben Collins. Aktualnie Ben Collins występuje w POLSKIM programie "Automaniak" .:)
    Stig – kierowca wyścigowy testujący samochody na torze w brytyjskim programie motoryzacyjnym Top Gear. Tożsamość Stiga od wielu lat była tajemnicą. Jednak 19 stycznia 2009 roku brytyjska gazeta podała, iż za białym kaskiem,zawsze krył się Ben Collins. Aktualnie Ben Collins występuje w POLSKIM programie "Automaniak" .:)
    20 kwietnia 2012, 16:50 przez BartriczkoSM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Sierra Cosworth – Gdybym tam był mógł spokojnie określić iż jestem w raju
    Gdybym tam był mógł spokojnie określić iż jestem w raju
    7 kwietnia 2012, 22:55 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)