Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Hesketh

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 18 kwietnia 2012 - 17:25
    Ostatnio: 20 kwietnia 2014 - 12:48
    • Materiałów na głównej: 11 z 11
    • Punktów za materiały: 271
    • Komentarzy: 87
    • Punktów za komentarze: 40
     
    Ikony  lat ′70 – Znacie jeszcze jakieś ?
    Znacie jeszcze jakieś ?
    7 czerwca 2012, 17:30 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Małe pytanko... – ...czy ktoś oprócz powodziana90 wie jak nazywa się ten samochód ?
    ...czy ktoś oprócz powodziana90 wie jak nazywa się ten samochód ?
    22 maja 2012, 18:32 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Jeżeli wiesz co to za samochód... – ... to znaczy, że znasz się na klasykach.
    ... to znaczy, że znasz się na klasykach.
    29 kwietnia 2012, 19:39 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    F1 z lat 70 - Konkurs – Kiedyś liczył się talent kierowcy, a nie ilość elektroniki w bolidzie. 
P.S. Ktoś zgadnie nazwę teamu i kierowcę?
    Kiedyś liczył się talent kierowcy, a nie ilość elektroniki w bolidzie.
    P.S. Ktoś zgadnie nazwę teamu i kierowcę?
    27 kwietnia 2012, 18:16 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    NSX, Ayrton Senna i Nürburgring.
    Trzy legendy - jeden film.
    25 kwietnia 2012, 20:39 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Historia pewnego Jaguara  -  Konkurs – Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz 
E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w  Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów. 
Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN). 
Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN. 
W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner  Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów. 
Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner  Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku. 
                          Dane Techniczne:
-Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
-Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
-Moc - 330-345 KM
-0-100km/h - 5,2s
-Prędkość maksymalna - 275 km/h 

Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz
    E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów.
    Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN).
    Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN.
    W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
    W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
    Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów.
    Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku.
    Dane Techniczne:
    -Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
    -Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
    -Moc - 330-345 KM
    -0-100km/h - 5,2s
    -Prędkość maksymalna - 275 km/h

    Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    24 kwietnia 2012, 19:00 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Classicauto

    B-grupowe potwory w HD. Dla hardcorów, którzy obejrzą cały mam drugą część z komentarzami kierowców z tamtych lat. Miłego oglądania ;)
    23 kwietnia 2012, 18:47 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    ... a wy się cieszycie jak dobijecie do 160 w Golfie II.
    22 kwietnia 2012, 8:26 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Piosenka Ex-Beatlesa, zainspirowana przez Jackiego Stewarta i Nikkiego Laudę, powstała przy współpracy z Jodym Scheckterem i dedykowana pamięci Ronniego Petersona. Czy można sobie wyobrazić lepszą piosenkę o niesamowitych kierowcach w ich niezwykłych maszynach.
    20 kwietnia 2012, 14:02 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Najlepsze lata F1

    Rhys Millen i Hyundai Genesis zmieniają stan skupienia opon. Dowód na to, że koreańskie auta nie tylko podbijają Europę, ale też i brazylijskie góry.
    19 kwietnia 2012, 21:06 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj