Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Według mnie najładniejsze Audi! – Moja była Audiczka, 2.3 ben+gaz, pełna seria oprócz kompletu skór z Audi V8. Wspaniałe połączenie komfortu i dźwięku R5, niestety miała gaz i sprzedałem za grosze po strzale w dolot... Wiadomo- mechaniczny wtrysk, zemsta Roberta Boscha.
    Moja była Audiczka, 2.3 ben+gaz, pełna seria oprócz kompletu skór z Audi V8. Wspaniałe połączenie komfortu i dźwięku R5, niestety miała gaz i sprzedałem za grosze po strzale w dolot... Wiadomo- mechaniczny wtrysk, zemsta Roberta Boscha.
    Małe zmiany kolorystyczne pod maską – Dolot pomalowany piecowo w czerwień. I małe sprzątanko.
    Dolot pomalowany piecowo w czerwień. I małe sprzątanko.
    5 listopada 2015, 22:10 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Tuning matiza – Rury dolotu więcej warte niż całe auto.
    Rury dolotu więcej warte niż całe auto.
    12 września 2015, 11:34 przez pmk0018 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Wróciłem. Pamiętacie moją 2.5? teraz już jest 3.0. Co prawda na filmiku widać różne barwy spalin, ze względu na niekompletny dolot, więc tym się nie przejmuję, kondycja silnika jest naprawdę dobra, kontynuując... nie poddaję się, projekt dalej jest robiony, jeśli ktokolwiek mnie pamięta. Obiecałem, słowa dotrzymałem, przesyłam filmik mojego autorstwa. Właściwie mojego brata, wszystko jest na poziomie, pół osie koniecznie musiały zostać skrócone i nie ma innej opcji! Do zrobienia, dolot do poprawy oraz blacharka. Pozdrawiam!
    23 lutego 2015, 19:01 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    Własne

    Taki tam wielopak z sejakiem – Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest  
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale) 
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.

Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

    Fiat Seicento 1.1
    Moc jakaś tam jest
    Modyfikacje
    - Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
    - Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
    - Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
    - Światła postojowe w kierunkach (USDM)
    - koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
    - Czarna podsufitka i zasłoneczniki
    - Pasy czerwone z wersji sporting
    - Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
    - Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
    - zaślepiona tylna wycieraczka
    i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

    Co do planów
    - Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
    - 15calowe kółka z Alfy Romeo
    i co do głowy wpadnie się zrobi.

    Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
    Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    13 lutego 2015, 16:15 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Mój mini cooper JCW r53 – zrobiony dolot, wydech, modyfikacja kompresora , dołożone wskaźniki boost i EGT moc jeszcze nie znana z powodu zimy.
    Zrobiony dolot, wydech, modyfikacja kompresora , dołożone wskaźniki boost i EGT moc jeszcze nie znana z powodu zimy.
    10 lutego 2015, 18:19 przez ~Kerf | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Acura Integra GS-R – Spód silnika B20B, polerowana głowica, wałki i dolot Skunk2 i parę innych gratów. W sumie 250 koni.
    Spód silnika B20B, polerowana głowica, wałki i dolot Skunk2 i parę innych gratów. W sumie 250 koni.
    6 stycznia 2015, 20:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Honda Tuning Magazine

    Ford Fiesta 1.7 VCT – Efekt końcowy po ponad 7 miesiącach pracy.
Taka mała niepozorna pchełka. 
Po remoncie blacharskim, swapie z 1.25 na 1.7 VCT z Pumy i polakierowaniu wygląda tak. Z wyglądu zewnętrznego dostała tylko inne felgi i klamki zostały polakierowane pod kolor nadwozia. Największe zmiany są pod maską... 1.7+ nowe sportowe wałki rozrządu, dolot ze zderzaka, podniesienie ciśnienia pompy paliwa o 0,3 bara i mapowanie. Wydech seria.
142KM/171NM
    Efekt końcowy po ponad 7 miesiącach pracy.
    Taka mała niepozorna pchełka.
    Po remoncie blacharskim, swapie z 1.25 na 1.7 VCT z Pumy i polakierowaniu wygląda tak. Z wyglądu zewnętrznego dostała tylko inne felgi i klamki zostały polakierowane pod kolor nadwozia. Największe zmiany są pod maską... 1.7+ nowe sportowe wałki rozrządu, dolot ze zderzaka, podniesienie ciśnienia pompy paliwa o 0,3 bara i mapowanie. Wydech seria.
    142KM/171NM
    20 grudnia 2014, 16:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne