Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 273 takie materiały
    Citroen C4 WRC –
    12 listopada 2022, 22:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 listopada 2022, 6:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S4 B5 – Sportowa odmiana Audi A4 produkowana w latach 1997-2001. Nazwy S4 pierwotnie użyto w 1991 roku jako Audi S4 C4. S4 B5 wprowadzono do sprzedaży w 1997 roku, a produkcję fabryczną rozpoczęto w październiku tego samego roku jako część gamy zmodernizowanych platform B5 Audi A4, chociaż samochód nie był dostępny w Ameryce Północnej do końca 1999 roku. Oprócz wersji sedan od 1998 roku oferowana była wersja kombi - S4 Avant. S4 B5 napędzany jest 2,7-litrowym silnikiem V6 bi-turbo o mocy 265 KM i momencie obrotowym 400 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 5,7 sekund. Produkcja B5 została zakończona we wrześniu 2001 roku, lecz samochód dalej był sprzedawany wraz z następcą - Audi S4 B6 w Ameryce Północnej w 2002 roku.
    Sportowa odmiana Audi A4 produkowana w latach 1997-2001. Nazwy S4 pierwotnie użyto w 1991 roku jako Audi S4 C4. S4 B5 wprowadzono do sprzedaży w 1997 roku, a produkcję fabryczną rozpoczęto w październiku tego samego roku jako część gamy zmodernizowanych platform B5 Audi A4, chociaż samochód nie był dostępny w Ameryce Północnej do końca 1999 roku. Oprócz wersji sedan od 1998 roku oferowana była wersja kombi - S4 Avant. S4 B5 napędzany jest 2,7-litrowym silnikiem V6 bi-turbo o mocy 265 KM i momencie obrotowym 400 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 5,7 sekund. Produkcja B5 została zakończona we wrześniu 2001 roku, lecz samochód dalej był sprzedawany wraz z następcą - Audi S4 B6 w Ameryce Północnej w 2002 roku.
    30 czerwca 2022, 21:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #povdrivertv #CitroenC4III #testdrive #pov #povdriver
    Chevrolet Corvette C4 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Czwarta generacja Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 1984 roku. Po 14 latach produkcji poprzednika, prezentując Corvette czwartej generacji Chevrolet przedstawił zbudowaną od podstaw zupełnie nową konstrukcję opartą o platformę Y-body koncernu General Motors. Samochód zyskał znacznie nowocześniejsze, bardziej kanciaste nadwozie, które stało się przestronniejsze i masywniejsze. Samochód zachował kluczowe cechy wyglądu z poprzednika, takie jak chowane reflektory pod prostokątnymi kloszami, a także podwójne lampy tylne umieszczone w tubalnych, wsuniętych kloszach. Zastosowano także panoramiczną, zagiętą na kantach tylną szybę, która otwierała się razem z klapą bagażnika. Oprócz roadstera, Corvette C4 było dostępne tym razem także jako targa. Napęd stanowił silnik L83 o mocach 200–250 KM w pierwszym roku produkcji i L98 w latach 1985–1991. Napędzana silnikiem oznaczanym LT5 V8 o pojemności 5,4 l osiągała moce 367, 385 i 405 KM. W 1990 roku Chevrolet przeprowadził obszerną modernizację Corvette C4, która przyniosła zmiany w wyglądzie zarówno przedniej, jak i tylnej części nadwozia. Przedni zderzak zyskał umieszczone na narożnikach kierunkowskazy i inaczej ukształtowane wloty powietrza, z kolei tylna część nadwozia otrzymała wypuky, zamiast dotychczasowego wklęsłego, kształt, a także bardziej kanciaste klosze lamp. Przez 12 lat produkcji powstało 366,227 egzemplarzy.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Czwarta generacja Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 1984 roku. Po 14 latach produkcji poprzednika, prezentując Corvette czwartej generacji Chevrolet przedstawił zbudowaną od podstaw zupełnie nową konstrukcję opartą o platformę Y-body koncernu General Motors. Samochód zyskał znacznie nowocześniejsze, bardziej kanciaste nadwozie, które stało się przestronniejsze i masywniejsze. Samochód zachował kluczowe cechy wyglądu z poprzednika, takie jak chowane reflektory pod prostokątnymi kloszami, a także podwójne lampy tylne umieszczone w tubalnych, wsuniętych kloszach. Zastosowano także panoramiczną, zagiętą na kantach tylną szybę, która otwierała się razem z klapą bagażnika. Oprócz roadstera, Corvette C4 było dostępne tym razem także jako targa. Napęd stanowił silnik L83 o mocach 200–250 KM w pierwszym roku produkcji i L98 w latach 1985–1991. Napędzana silnikiem oznaczanym LT5 V8 o pojemności 5,4 l osiągała moce 367, 385 i 405 KM. W 1990 roku Chevrolet przeprowadził obszerną modernizację Corvette C4, która przyniosła zmiany w wyglądzie zarówno przedniej, jak i tylnej części nadwozia. Przedni zderzak zyskał umieszczone na narożnikach kierunkowskazy i inaczej ukształtowane wloty powietrza, z kolei tylna część nadwozia otrzymała wypuky, zamiast dotychczasowego wklęsłego, kształt, a także bardziej kanciaste klosze lamp. Przez 12 lat produkcji powstało 366,227 egzemplarzy.
    Siema!
    W ŚmigusDyngus zrobiliśmy małą akcję. Daliśmy trochę uśmiechu na ulicach i to dla nas najważniesze!
    Dla Pana z focusa w kombi za dzielną walkę mamy Whisky! :)))

    Trochę poganialiśmy samochody, ludzi i nawet jedną radiolę!
    Tak na mięczaka oczywiście, póki co szkoda było dowodu, bo za tydzień passat ma coś do zrobienia! :D
    Za rok na #LanyPoniedziałek szykujemy większą i bardziej szaloną akcje, dotrwacie z nami? :))

    Nie zapomnijcie wbić na nasze pozostałe profile:
    Instagram: https://www.instagram.com/motozajac/
    Facebook: https://www.facebook.com/Moto-Zaj%C4%85c-100716772582192
    TikTok : https://www.tiktok.com/@motozajac

    Będziemy też wdzięczni za każdego Subika i Lajka, daje to nam dodatkowego kopa! :)

    Zapraszam do oglądania. :)
    23 kwietnia 2022, 18:56 przez ZajacRallyTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj