Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    To nie jest zwykłe Seicento – Modyfikacje:

Silnik:
- Jest : 1.4 16v T'jet Bravo 

Modyfikacje bloku:
- Poliuretanowe zawieszenie silnika

Układ dolotowy:
- Przepustnica z Bravo 1.6
- Kolektor ssący Seria T'jet
- Dolot kwasówka fi50
- Intercooler Fmic 
- Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

Układ wydechowy:
- Turbo z Saaba 2.3 T25
- Tłumik końcowy z Audi 80
- Kolektory made by AhamayGarage
- Przelot fi50

Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm 
- Pompa paliwa Audi 6 bar

Elektronika:
- Seria + EcuMaster Det 3 

Układ chłodzenia:
- Seria + Cienki wentylator Fmic

Zawieszenie: 
- Kit FK -70 
- Dystanse 15mm na każde koło
- Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

Hamulce:
- Dedykowany zestaw Brembo
    Modyfikacje:

    Silnik:
    - Jest : 1.4 16v T'jet Bravo

    Modyfikacje bloku:
    - Poliuretanowe zawieszenie silnika

    Układ dolotowy:
    - Przepustnica z Bravo 1.6
    - Kolektor ssący Seria T'jet
    - Dolot kwasówka fi50
    - Intercooler Fmic
    - Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

    Układ wydechowy:
    - Turbo z Saaba 2.3 T25
    - Tłumik końcowy z Audi 80
    - Kolektory made by AhamayGarage
    - Przelot fi50

    Układ wtryskowy:
    - Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm
    - Pompa paliwa Audi 6 bar

    Elektronika:
    - Seria + EcuMaster Det 3

    Układ chłodzenia:
    - Seria + Cienki wentylator Fmic

    Zawieszenie:
    - Kit FK -70
    - Dystanse 15mm na każde koło
    - Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

    Hamulce:
    - Dedykowany zestaw Brembo
    8 grudnia 2012, 17:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Leon 1.9 TDI 248 KM , 500 Nm by WRCKlaki – Leoniasty Kumpla Part II Plus Opis :
[Z POLSKI]
MODY;
-Turbosprezarka GT 2260
-wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
-DP 3 cale
-wydech By EVO 2.75 cala przelot
-sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
-intercooler coostom
- Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
- zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
-plyn hamulcowy EBC Racing
-czarne wykonczenia wnetrza cupra R
dalsze plany.......
zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
    Leoniasty Kumpla Part II Plus Opis :
    [Z POLSKI]
    MODY;
    -Turbosprezarka GT 2260
    -wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
    -DP 3 cale
    -wydech By EVO 2.75 cala przelot
    -sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
    -intercooler coostom
    - Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
    - zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
    -plyn hamulcowy EBC Racing
    -czarne wykonczenia wnetrza cupra R
    dalsze plany.......
    zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
    wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
    1 listopada 2012, 18:49 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Z serii jak wszyscy to i ja vol3 – Trzecie i jedno z moich ulubionych aut za którym strasznie tęsknie. Przedstawiam Astrę F Caravan 1.8 16v 123 Km. Jak dla mnie idealne auto. Trafiłem dość nietypową wersję (zero rdzy i nie bita) z oryginalną dokładką przedniego zderzaka Irmcher. Na zdjęciu Asterka stoi na felgach MiM Raffino 15" które są dosyć ciężkie do zdobycia. O tym aucie mógłbym pisać i rozmawiać godzinami. Dodam jeszcze, że przeszła kilka modyfikacji takich jak bra na maskę, przelotowy wydech i końcowy tłumik Irmcher z podwójną trapezową końcówka, zawieszenie -8cm, stożek + dolot własnej konstrukcji, planowana głowica, robiony na zamówienie kolektor wydechowy (połączone cylindry 1 z 2 oraz 3 z 4, świetny dźwięk), tylna belka z GSI plus nowe tarcze wentylowane, nawiercane i nacinane przy każdym kole, przeprogramowany komputer sterujący pracą silnika. Efekt końcowy rewelacyjny. 153,4 Km, świetna trakcja i hamulce. Niestety pewnego wieczora wracając z pracy wpadłem w gigantyczną dziurę, auto postawiło bokiem, wpadło do rowu i zatrzymało się na drzewie niestety nie do odratowania.
    Trzecie i jedno z moich ulubionych aut za którym strasznie tęsknie. Przedstawiam Astrę F Caravan 1.8 16v 123 Km. Jak dla mnie idealne auto. Trafiłem dość nietypową wersję (zero rdzy i nie bita) z oryginalną dokładką przedniego zderzaka Irmcher. Na zdjęciu Asterka stoi na felgach MiM Raffino 15" które są dosyć ciężkie do zdobycia. O tym aucie mógłbym pisać i rozmawiać godzinami. Dodam jeszcze, że przeszła kilka modyfikacji takich jak bra na maskę, przelotowy wydech i końcowy tłumik Irmcher z podwójną trapezową końcówka, zawieszenie -8cm, stożek + dolot własnej konstrukcji, planowana głowica, robiony na zamówienie kolektor wydechowy (połączone cylindry 1 z 2 oraz 3 z 4, świetny dźwięk), tylna belka z GSI plus nowe tarcze wentylowane, nawiercane i nacinane przy każdym kole, przeprogramowany komputer sterujący pracą silnika. Efekt końcowy rewelacyjny. 153,4 Km, świetna trakcja i hamulce. Niestety pewnego wieczora wracając z pracy wpadłem w gigantyczną dziurę, auto postawiło bokiem, wpadło do rowu i zatrzymało się na drzewie niestety nie do odratowania.
    20 października 2012, 20:00 przez Bednarz1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Ostatnio zrobiła furorę – Kilka osób prosiło mnie o specyfikacje więc podaje 
Silnik 3.2 R6 moc +- 320 km
Wydech Eisenmann (nie wiem jaki model)
Zawieszenie Gwint Bilstein
Chłodzenie i dolot Seria 
Felgi to chyba nie muszę mówić
    Kilka osób prosiło mnie o specyfikacje więc podaje
    Silnik 3.2 R6 moc +- 320 km
    Wydech Eisenmann (nie wiem jaki model)
    Zawieszenie Gwint Bilstein
    Chłodzenie i dolot Seria
    Felgi to chyba nie muszę mówić
    28 sierpnia 2012, 10:20 przez LETHO (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic Coupe – - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky
- pompa paliwa Walbro 255
- zawieszenie Weitec -60mm
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style
- Kierunki Amber
    - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    21 sierpnia 2012, 19:27 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne_właściciel_D.K.

    Honda Civic Coupe – swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej 
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky 
- pompa paliwa Walbro 255 
- zawieszenie Weitec -60mm 
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50 
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy 
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style 
- Kierunki Amber
    Swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    19 sierpnia 2012, 20:38 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prelude – To i moja praleczka. Trochę nagrzebane w niej przede wszystkim w silniku.. Głowica, dolot, potężny przelot 2,85 ;]
    To i moja praleczka. Trochę nagrzebane w niej przede wszystkim w silniku.. Głowica, dolot, potężny przelot 2,85 ;]
    17 lipca 2012, 1:54 przez hawo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 126el – Silnik:
- oczywiście silnik po generalce jakoś 3.5tyś i jest zalany Castrollem 5W-40 
- wydech dwururka speeder′a bez db killer′ów 
- wypolerowany gaźnik oraz dysza paliwa 125 
- ogarnięty dolot zimnego powietrza do puszki z filtrem prosto od wiatraka) 
- przyspieszony zapłon 
- głowica 2mm niżej + ogarnięte kanały wraz z prowadnicami
- zamach odelżony i wyważony(obecnie 2,7kg)
    Silnik:
    - oczywiście silnik po generalce jakoś 3.5tyś i jest zalany Castrollem 5W-40
    - wydech dwururka speeder′a bez db killer′ów
    - wypolerowany gaźnik oraz dysza paliwa 125
    - ogarnięty dolot zimnego powietrza do puszki z filtrem prosto od wiatraka)
    - przyspieszony zapłon
    - głowica 2mm niżej + ogarnięte kanały wraz z prowadnicami
    - zamach odelżony i wyważony(obecnie 2,7kg)
    4 lipca 2012, 20:11 przez ~wojtek6996 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne