Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Audi A3 Clubsport Quattro Concept – Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
    Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

    Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

    W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

    Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
    VW Golf IV   GTI – GTI 1.8T AGU K03S, wtryski i pompa S3, dolot + wydech z przepustnicą MG Motorsport, program CompSport. Rezultat?  237 KM
    GTI 1.8T AGU K03S, wtryski i pompa S3, dolot + wydech z przepustnicą MG Motorsport, program CompSport. Rezultat? 237 KM
    7 maja 2014, 20:13 przez Bonbowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Panowie wpadli na genialny pomysł
    27 kwietnia 2014, 12:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Ford Sierra 2.0i 4x4 DOHC EFI 92r. Sedan cz.1 – Tak jak w opisie, widać ze brudny i zakurzony ale już nie długo zagości na ulicach, silnik N9E 115 KM obecnie już 125 Atrapa, progi i tylny spoiler RS

Zrobiłem:
-usunięta zwężka za przepustnicą
-strumienica zamiast kata (zrobione przez któregoś z poprzednich właścicieli)
-regeneracja rozrusznika
-wymieniona tarcza sprzęgła na używaną
-nowe świece
-nowy akumulator
-łożysko koła (na razie prawe ale będzie też lewe)
-nowa nagrzewnica (poprzednia przeciekała i zalała mi wnętrze)
-używana kierownica (po przenia była w fatalnym stanie)
-wyjęte i rozebrane przednie półosie i wyczyszczone, złożona została jedna sprawna. trwają poszukiwania drugiej...

-w najbliższym czasie zrobię dolot z puszką :)

szukam info na temat scier 4x4, szczególnie co do części i tuningu silnika, jako max moc wytrzyma silnik na seryjnych podzespołach bo wiem ze skrzynia z napędem wytrzymuje max około 300-350 KM

jeszcze sporo duperelek do zrobienia ale będę robić foto relacje
    Tak jak w opisie, widać ze brudny i zakurzony ale już nie długo zagości na ulicach, silnik N9E 115 KM obecnie już 125 Atrapa, progi i tylny spoiler RS

    Zrobiłem:
    -usunięta zwężka za przepustnicą
    -strumienica zamiast kata (zrobione przez któregoś z poprzednich właścicieli)
    -regeneracja rozrusznika
    -wymieniona tarcza sprzęgła na używaną
    -nowe świece
    -nowy akumulator
    -łożysko koła (na razie prawe ale będzie też lewe)
    -nowa nagrzewnica (poprzednia przeciekała i zalała mi wnętrze)
    -używana kierownica (po przenia była w fatalnym stanie)
    -wyjęte i rozebrane przednie półosie i wyczyszczone, złożona została jedna sprawna. trwają poszukiwania drugiej...

    -w najbliższym czasie zrobię dolot z puszką :)

    szukam info na temat scier 4x4, szczególnie co do części i tuningu silnika, jako max moc wytrzyma silnik na seryjnych podzespołach bo wiem ze skrzynia z napędem wytrzymuje max około 300-350 KM

    jeszcze sporo duperelek do zrobienia ale będę robić foto relacje
    17 marca 2014, 13:27 przez adam519810 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Seat Toledo – Witam
Moje autko to seat Toledo 2000 1.9 tdi 180 hp
mody:
Zawias TA technix gwintowane oraz poliuterany na przednich wahaczach.
koła 215/35/18
SILNIK AHF :) turbo BRD, pompa "11" , wtryski 230, większy intercooler, dolot z nierdzewki, no nie obyło się bez programu.
wydech przelotowy
Audio : seria głosniki w drzwiach oraz dwa basowe na półce.
Zderzak przód Leon FR
a tylni zderzak wygładzony... za tydzien nowy lakier w innym kolorze
    Witam
    Moje autko to seat Toledo 2000 1.9 tdi 180 hp
    mody:
    Zawias TA technix gwintowane oraz poliuterany na przednich wahaczach.
    koła 215/35/18
    SILNIK AHF :) turbo BRD, pompa "11" , wtryski 230, większy intercooler, dolot z nierdzewki, no nie obyło się bez programu.
    wydech przelotowy
    Audio : seria głosniki w drzwiach oraz dwa basowe na półce.
    Zderzak przód Leon FR
    a tylni zderzak wygładzony... za tydzien nowy lakier w innym kolorze
    14 marca 2014, 23:16 przez ~Oggy | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    To już kilka lat temu teraz zespawany dyfer wybebeszony środek, centralny dolot powietrza, zwiększona dawka paliwa, bak wewnętrzny, przednie zawieszenie z tył i na odwrót, wybebeszone wnętrze, klatka bezpieczeństwa i szelkowe pasy, przelotowy wydech ale ten projekt nie jest skończony więc nie będzie jeszcze ujawniony
    9 lutego 2014, 22:28 przez PtoQ891209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak ukończę swoje GT Abarth także się pochwalę , robię szereg modyfikacji i na razie wstrzymam się z fotkami.

    Modyfikacje :
    -Dolot SIMOTA
    -wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
    -strumienica
    -dwa wydechy przelotowe
    -tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
    -alusy borbety 15''
    -nowa tapicerka skórzana
    -dodatkowe zegary
    -nowe tarcze licznika
    -podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
    -tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
    -halogeny z punto EVO okrągłe
    -tylnia klapa robiona na gładko
    -zabudowa bagażnika audio car
    -wymiana lamp na angel-eye
    -tylnie lampy diodowe
    -nowy lakier.

    Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!
    30 stycznia 2014, 0:47 przez jezik1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW e90 325i – kupiłem ją jako seryjną 325i o mocy 218ps. Dołożyłem M-Pakiet (zderzaki i progi) spoiler Ac Schnitzer, splitery BMW performance, alufelgi 19", lampy przednie i tylne, dolot K&N, skórzane wnętrze. Czeka ją jeszcze kilka zmian
    Kupiłem ją jako seryjną 325i o mocy 218ps. Dołożyłem M-Pakiet (zderzaki i progi) spoiler Ac Schnitzer, splitery BMW performance, alufelgi 19", lampy przednie i tylne, dolot K&N, skórzane wnętrze. Czeka ją jeszcze kilka zmian
    28 stycznia 2014, 13:26 przez bukovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    własne

    Be like GTi-R – jeszcze nie skończony, w sumie ledwo zaczęty
1.6L 120KM w serii.
Plan na minimum 143KM (seria GTi)
EcuMaster DET2, LC-1 AFR, reg. ciś. paliwa Tomei, wydajniejsza pompa paliwa (replika Wallbro).
Oprócz tego wydech 4-2-1 2" zawężony do 1,75" i zakończony twinloopem. Dolot na razie prosty na stożku Fijita
    Jeszcze nie skończony, w sumie ledwo zaczęty
    1.6L 120KM w serii.
    Plan na minimum 143KM (seria GTi)
    EcuMaster DET2, LC-1 AFR, reg. ciś. paliwa Tomei, wydajniejsza pompa paliwa (replika Wallbro).
    Oprócz tego wydech 4-2-1 2" zawężony do 1,75" i zakończony twinloopem. Dolot na razie prosty na stożku Fijita
    29 grudnia 2013, 10:26 przez ~DubSon | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Scirocco mk2 2.0 16v ABF – SILNIK: 
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic 
- Swap na 2.0 16v ABF 

MODY POD MASKĄ: 
- silnik pomalowany na czarny połysk 
- komora cala odmalowana 
- krótka skrzynia ACD 
- kolo zamachowe z JH 5,25kg 
- dolot 3 cale 
- stożek Simota 
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy 
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego 
pomalowane na czarny połysk 

UKLAD WYDECHOWY: 
- customowe portki 
- przelot 
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v 
- plus polerka fifek 

ZAWIESZENIE: 
- gwint Tuning Art 

UKLAD HAMULCOWY: 
Seria: 
- przód tarcze 239mm 
- tył bęben 
Zmiana: 
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem 
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 

BODY-KIT: 
- ori lakier LA5Y na karoserii 
- polerka lakieru 
- szeroki spojler na tylnej szybie 
- szyby atermiczne 
- ori pakiet ZENDERA 
- smoked front 
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp 
- usunięta tylna wycieraczka 
- znaczki czarny mat 

KOŁA: 
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10 
- opony 165/45/15 Nankang As-1 

ŚRODEK: 
- Digifiz 
- Mfa 
- fotele Recaro z mk3 
- drewniana kierownica Raid 
- drewniana gałka zmiany biegów 
- box na kasety 

CAR-AUDIO: 
- radio Kenwood KDC-MP6090R 
- głośniki seria małe elipsy
    SILNIK:
    - 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
    - Swap na 2.0 16v ABF

    MODY POD MASKĄ:
    - silnik pomalowany na czarny połysk
    - komora cala odmalowana
    - krótka skrzynia ACD
    - kolo zamachowe z JH 5,25kg
    - dolot 3 cale
    - stożek Simota
    - brak zbiornika płynu spryskiwaczy
    - zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
    pomalowane na czarny połysk

    UKLAD WYDECHOWY:
    - customowe portki
    - przelot
    - końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
    - plus polerka fifek

    ZAWIESZENIE:
    - gwint Tuning Art

    UKLAD HAMULCOWY:
    Seria:
    - przód tarcze 239mm
    - tył bęben
    Zmiana:
    - przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
    - tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60

    BODY-KIT:
    - ori lakier LA5Y na karoserii
    - polerka lakieru
    - szeroki spojler na tylnej szybie
    - szyby atermiczne
    - ori pakiet ZENDERA
    - smoked front
    - odnowione i wypolerowane tylnych lamp
    - usunięta tylna wycieraczka
    - znaczki czarny mat

    KOŁA:
    - Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
    - opony 165/45/15 Nankang As-1

    ŚRODEK:
    - Digifiz
    - Mfa
    - fotele Recaro z mk3
    - drewniana kierownica Raid
    - drewniana gałka zmiany biegów
    - box na kasety

    CAR-AUDIO:
    - radio Kenwood KDC-MP6090R
    - głośniki seria małe elipsy
    29 listopada 2013, 17:25 przez ~siwy83 | Do ulubionych | Skomentuj (1)