Szukaj
Znalazłem 88 takich materiałów
Dolot + wydech 50mm kwas od kolektora do seryjnego końcowego.
-Turbosprężarka big16g z Lancera Evo III
-Wtryskiwacze 560 z Lancera Evo IX
-Wydech pełen przelot 2,75’ z końcową puchą HKS Hi-power (bardzo głośny)
-Pompa paliwa Deatschwerks
-Customowy dolot + intercooler FMIC 700x180x65
-Silnik wystrojony na kompie EcuMaster Det3 przy doładowaniu 1.2 bara
- silnik SR20DE z P11
- wałki z P11 GT
- kolektor 4-2-1
- wydech przelot 2.5" na 2 tłumikach
- sprzęgło Exedy
- lekkie koło zamachowe (by Otoczak)
- dolot 80mm CAI do seryjnej puszki z wkładką K&N
Spec:
- kolektor Bisimoto v2
- wydech 2,25" z Hondy Integry Type-R
- końcowy tłumik n1 by Noud
- dolot short tam Fujita z filtrem też Fujita dedykowany do tego silnika
- silnik d15b 3stage vtec jdm
Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.
Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.