Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Laguna Gt – Renault Laguna Gt 204hp w serii. Małe mody: Ic Femic, orurowanie 60mm kwasówka, dolot stożek Pipecross, Dp 3"wydech do samego końca 3" na jednym tłumniku końcowym. Skrzynia pk4 ze szperą, hamulce przód 324mm, tył 300. 
Moc auta 270hp 398nm, zawieszenie gwint KW
    Renault Laguna Gt 204hp w serii. Małe mody: Ic Femic, orurowanie 60mm kwasówka, dolot stożek Pipecross, Dp 3"wydech do samego końca 3" na jednym tłumniku końcowym. Skrzynia pk4 ze szperą, hamulce przód 324mm, tył 300.
    Moc auta 270hp 398nm, zawieszenie gwint KW
    Mała kompilacja włączania się VTEC'a w mojej Hondzie. Silnik czysta seria, zmieniony tylko dolot na stożek z osłoną termiczną home made oraz wydech prosta rura 2,36". 166 koni mechanicznych i 150 niutonometrów. Przez zimę przeprowadzę szereg modyfikacji, jedną z nich będzie ITB.
    1 października 2016, 15:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    6 sierpnia 2016, 19:03 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Peugeot 406 1.8 16v
    Dolot + wydech 50mm kwas od kolektora do seryjnego końcowego.
    27 lipca 2016, 16:15 przez adziuP406 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic V – Moja perełka  
Silnik D15Z6 SOHC VTEC, klawiatura i wałek od D16Z6, dolot simoty parówa, kolektor 4-2-1 i wydech przelot, a wnętrze czarne z EG6 SiRII
    Moja perełka
    Silnik D15Z6 SOHC VTEC, klawiatura i wałek od D16Z6, dolot simoty parówa, kolektor 4-2-1 i wydech przelot, a wnętrze czarne z EG6 SiRII
    23 kwietnia 2016, 23:30 przez Atomek27 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mitsubishi Eclipse I generacji z silnikiem 2.0 turbo (4g63T) po kompletnym remoncie.

    -Turbosprężarka big16g z Lancera Evo III
    -Wtryskiwacze 560 z Lancera Evo IX
    -Wydech pełen przelot 2,75’ z końcową puchą HKS Hi-power (bardzo głośny)
    -Pompa paliwa Deatschwerks
    -Customowy dolot + intercooler FMIC 700x180x65
    -Silnik wystrojony na kompie EcuMaster Det3 przy doładowaniu 1.2 bara
    29 marca 2016, 22:09 przez Dandan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Modyfikacje:
    - silnik SR20DE z P11
    - wałki z P11 GT
    - kolektor 4-2-1
    - wydech przelot 2.5" na 2 tłumikach
    - sprzęgło Exedy
    - lekkie koło zamachowe (by Otoczak)
    - dolot 80mm CAI do seryjnej puszki z wkładką K&N
    24 marca 2016, 10:50 przez VILQ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Moja honda dostała ostatnio rarytasowy prezent w postaci kolektora wydechowego Bisimoto V2. Jest to najlepszy kolektor do hondy civic z silnikami d-serii.
    Spec:
    - kolektor Bisimoto v2
    - wydech 2,25" z Hondy Integry Type-R
    - końcowy tłumik n1 by Noud
    - dolot short tam Fujita z filtrem też Fujita dedykowany do tego silnika
    - silnik d15b 3stage vtec jdm
    22 grudnia 2015, 16:59 przez Czarodziej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Wlasne

    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.