Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Dandan

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 21 kwietnia 2015 - 11:00
    Ostatnio: 24 stycznia 2019 - 10:04
    O sobie:

    mekp.pl

    • Materiałów na głównej: 5 z 5
    • Punktów za materiały: 359
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 0
     
    DSM 1g turbo po polerowaniu – Kilka godzin prac kosmetycznych i auto cofnęło się w czasie do 1992 r.
    Kilka godzin prac kosmetycznych i auto cofnęło się w czasie do 1992 r.
    Mitsubishi Eclipse I generacji z silnikiem 2.0 turbo (4g63T) po kompletnym remoncie.

    -Turbosprężarka big16g z Lancera Evo III
    -Wtryskiwacze 560 z Lancera Evo IX
    -Wydech pełen przelot 2,75’ z końcową puchą HKS Hi-power (bardzo głośny)
    -Pompa paliwa Deatschwerks
    -Customowy dolot + intercooler FMIC 700x180x65
    -Silnik wystrojony na kompie EcuMaster Det3 przy doładowaniu 1.2 bara
    29 marca 2016, 22:09 przez Dandan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moje Mitsubishi Eclipse 1g turbo – Moja pasja od 2009 r.
Aktualnie auto dość mocno zmodyfikowane pod kątem mechanicznym. Czekam na wyniki strojenia.
    Moja pasja od 2009 r.
    Aktualnie auto dość mocno zmodyfikowane pod kątem mechanicznym. Czekam na wyniki strojenia.
    Rodzina Mitsubishi w kolejce do lekarza – Od lewej: Mitsubishi Eclipse 1g GST, Mitsubishi Eclipse 1g GS, Mitsubishi Lancer EVO IV, Mitsubishi Eclipse 1g GS.
    Od lewej: Mitsubishi Eclipse 1g GST, Mitsubishi Eclipse 1g GS, Mitsubishi Lancer EVO IV, Mitsubishi Eclipse 1g GS.

    1