Wersja GS (wolnossąca) przerobiona na GST (turbodoładowana)
rok: 1992
Silnik 2.0 turbo (4g63t) 6 bolt
- kompletnie wyremontowany
- dolot + intercooler FMIC
- wydech przelot z kwasówki 2,75' + końcowy HKS hi-power
- turbo 16g
- wtryski 560 ccm
- pompa walbro 255 (chyba do wymiany)
- blow off replika tial
- filtr powietrza K&N
- komp EcuMaster det3
Zawieszenie
- amortyzatory Koni
- sprężyny HR
Wnętrze
- rzadko spotykane beżowe wnętrze (fotele, dywany, boczki, podłokietnik)
- czarna tylna kanapa, skórzana półka
- zegary USA (prędkościomierz w milach, obrotomierz ze wskaźnikiem doładowania, nieco inne kontrolki od Euro)
- zegary w słupku Auto Gauge
Wygląd
- białe postojówki + białe kierunkowskazy USA + biała blenda USA Eagle Talon
- klosze tylne oraz szyby przyciemnione
- sportowa naba i mniejsza kierownica Mitsubishi obszyta skórą
- lakierowanie i nowe progi (2012r.)
- pomalowane białe aluminiowe felgi 17’
- pokrywa zaworów malowana na żółto
- naklejki klubowe MEKP oraz ,,Eat Sleep DSM’’
- dokładka przód od Laguny, tył dokładka Eclipse
Komentarze