Puszkę otaczającą stożek zrobiłem z grubych kawałków odpornego na ciepło plastiku. Połączony spawarką do tego materiału. Na łączeniu z zamkniętą maską wykończyłem go uszczelkami. Oprócz seryjnego wlotu powietrza dołożyłem jeszcze rurkę prowadzącą powietrze którą wpiąłem we wlot chłodzenia tarcz hamulcowych. Efekt na hamowni (mierzona przed i po) zadowalający jak na amatorkę, +5ps i 10Nm.
Witam, chciałbym przedstawić Wam mój najnowszy nabytek. Jest to BMW E36 M3 w wersji Cabrio z silnikiem 3.2 Evolution o mocy 321ps i skrzynią biegów SMG. Przywiozłem ją osobiście z Niemiec. Aktualnie przygotowywana do sezonu letniego. Jak wiadomo, tego typu auto będzie służyć jako drugie, typowo hobbystycznie. Na ostatnim zdjęciu widać też mój sprzęt na codzień - BMW E65 735i. Będę dodawał zdjęcia z prac nad M3, ale nie obejmą one żadnego tuningu - będzie to doprowadzanie auta do jak najlepszego stanu tj. nowe kompletne zawieszenie, hamulce, inne części eksploatacyjne, nowa tapicerka oraz lakierowanie każdego elementu który ma jakąś skazę. Przy czym auto nie zmieni się wizualnie - nie wyobrażam sobie M3 na innych felgach niż fabryczne, gwintowanych zawieszeń itp. Ona sama w sobie jest już wyjątkowa. Pozdrawiam Wszystkich.
Jeden z ostatnich moich projektów, kompleksowy tuning i przeróbka seryjnej coupe którą przywiozłem z Niemiec. Zmianom uległo wnętrze, zawieszenie, silnik, buda... w sumie wszystko po trochu. Tuż po skończeniu auto... sprzedałem, bo czas już na coś innego więcej frajdy daje mi tworzenie takich aut niż samo użytkowanie jest moc?