Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Mój bolid – W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać. 

A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać.

    A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    HONDA CIVIC 1.6 VTEC KOMPRESOR – Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

Mody:
SILNIK D16Z6
Kompresor M62
KUTE KOROWODY I TŁOKI
BLOCK GUARD
Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
Dolot 2.75"
WYDECH 2.75" 
WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
Zewnętrzna chłodnica oleju
SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
Wydajniejszy układ chłodzenia
2x BOV greddy
PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

MOC 205KM i 244NM

Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

    Mody:
    SILNIK D16Z6
    Kompresor M62
    KUTE KOROWODY I TŁOKI
    BLOCK GUARD
    Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
    Dolot 2.75"
    WYDECH 2.75"
    WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
    Zewnętrzna chłodnica oleju
    SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
    Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
    Wydajniejszy układ chłodzenia
    2x BOV greddy
    PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

    MOC 205KM i 244NM

    Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    A3 8L 1.8t AUM 230KM 324Nm 2003r – Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
-hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4, 
-cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym, 
-świece dedykowane NGK
-Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
-zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
-Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM, 
-Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
-Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
-Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
-W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
-Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź, 
wzmacniacz Crunch
-Felgi 18" Deitz 
-Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

Szerokości Motomaniacy!
    Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
    Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
    -hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4,
    -cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym,
    -świece dedykowane NGK
    -Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
    -zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
    -Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM,
    -Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
    -Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
    -Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
    -W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
    -Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź,
    wzmacniacz Crunch
    -Felgi 18" Deitz
    -Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


    Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

    Szerokości Motomaniacy!
    1 listopada 2014, 16:00 przez ~cyzikoo | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Moja Hania – Moje drugie ee, przez zimę przejdzie szereg konkretnych modyfikacji, jeśli będzie zainteresowanie to będę wrzucał więcej materiałów z przebiegu budowy.
Aktualnie specyfikacja to: zawias seria plus eibach -30, zamiast b16 jest b18c4 z kompem od itr 2,25 kwas plus dolot moc na koła przekazuje skrzynia ze szperą i najkrótszym przełożeniem z itr, stoi teraz na oz wrc, moc coś około 190 km
    Moje drugie ee, przez zimę przejdzie szereg konkretnych modyfikacji, jeśli będzie zainteresowanie to będę wrzucał więcej materiałów z przebiegu budowy.
    Aktualnie specyfikacja to: zawias seria plus eibach -30, zamiast b16 jest b18c4 z kompem od itr 2,25 kwas plus dolot moc na koła przekazuje skrzynia ze szperą i najkrótszym przełożeniem z itr, stoi teraz na oz wrc, moc coś około 190 km
    29 października 2014, 0:18 przez MarekVtec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    prywatne zbiory

    Civic ej2 – silnik:
-d15 z mini me od y2,
-podrasowana mapa,
-dolot ze zderzaka(polerowany), 
-strumienica WM,
-przelot ponad 2"

do zamontowania:
-przepustnica h22,
-kolektor wydechowy 4-2-1,
oraz wiele innych.
    Silnik:
    -d15 z mini me od y2,
    -podrasowana mapa,
    -dolot ze zderzaka(polerowany),
    -strumienica WM,
    -przelot ponad 2"

    do zamontowania:
    -przepustnica h22,
    -kolektor wydechowy 4-2-1,
    oraz wiele innych.
    18 września 2014, 1:48 przez pawel64200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ach te oczęta – e46 3.0 diesel.
Zrobiony wydech, program, i dolot.
Moc po modach 284 KM i 580 NM 
zwija asfalt lepiej niż e46 M3.
    E46 3.0 diesel.
    Zrobiony wydech, program, i dolot.
    Moc po modach 284 KM i 580 NM
    zwija asfalt lepiej niż e46 M3.
    12 lipca 2014, 12:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Dolot – ITD robi to źle!
    ITD robi to źle!
    5 czerwca 2014, 17:03 przez Kasjan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    Moje zgrabne BMW  part.3 – część trzecia.

Widziałem, że spodobała się wam maszyna. Dziekuje za to bardzo i dlatego teraz opowiem o niej trochę więcej.

BMW E36, silnik 1,6 a rok produkcji to 1995.
Założony dolot i filtr powietrza od 2,8 oraz zmienione wałki rozrządu od 1,8 a do tego wykonany został remont silnika.
Samochód stoi na 17' calowych felgach, ale nie powiem wam nazwy bo na takich ją dostałem i nie znam.
Założone gwintowane zawieszenie, wydaje się wysoko, ale powiem wam, że jest optymalnie jak na nasze drogi . 
Obniżam ją tylko na konkretne zloty.
Przednie fotele zmienione na czarną skórę z modelu M serii 3 E36.

W planach swap, ale to w dalszej przyszłości.
    Część trzecia.

    Widziałem, że spodobała się wam maszyna. Dziekuje za to bardzo i dlatego teraz opowiem o niej trochę więcej.

    BMW E36, silnik 1,6 a rok produkcji to 1995.
    Założony dolot i filtr powietrza od 2,8 oraz zmienione wałki rozrządu od 1,8 a do tego wykonany został remont silnika.
    Samochód stoi na 17' calowych felgach, ale nie powiem wam nazwy bo na takich ją dostałem i nie znam.
    Założone gwintowane zawieszenie, wydaje się wysoko, ale powiem wam, że jest optymalnie jak na nasze drogi .
    Obniżam ją tylko na konkretne zloty.
    Przednie fotele zmienione na czarną skórę z modelu M serii 3 E36.

    W planach swap, ale to w dalszej przyszłości.
    31 maja 2014, 17:27 przez rau_x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Eclipse jest do zrobienia będzie ciekawy projekt ,zaopatrzyłem się już w mnóstwo części teraz tylko robota,jak na razie zmieniłem dolot hamulce z sigmy 2 tłoczkowe będzie skrzynia od 7 bolta a więc 1 i 2 będą krótsze,wnętrze będzie wymieniane ,koło zamachowe stoczone,głowica do regeneracji,wywalenie balansu ,delikatne obniżenie i blacharka .Wkrótce więcej filmików :P
    22 maja 2014, 14:14 przez mat250 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj