Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    Mitsubishi Colt CJ0 '96 1,3l – Jak na 18-latka myślę, że trzyma się nieźle. Dzień po zmianie felg na aluminiowe 14", zimowe 13" stalóweczki out do piwnicy do następnej zimy :)
    Jak na 18-latka myślę, że trzyma się nieźle. Dzień po zmianie felg na aluminiowe 14", zimowe 13" stalóweczki out do piwnicy do następnej zimy :)
    13 marca 2014, 23:51 przez BartekSzzz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Zwykła nie zwykła – Pewnie niektórzy zastanawiają się co tu robi kosiarka. Lecz to nie jest zwykła kosiarka. To Honda Mean Mower, która waży 140kg ma silnik od motocykla Hondy VTR 1000, który ma moc 110KM i 96 Nm. Do tego 6-biegowa skrzynia z łopatkami przy kierownicy i opony z wyścigowego quada, a to nie koniec jej specyfikacji. Jest niczym Ferrari wśród kosiarek! 100km/h osiąga poniżej 4s, a jego teoretyczna prędkość przekracza 200km/h, jedynie jak na razie na torze udało się uzyskać 160km/h. I w dodatku nadal można nią kosić! Konstruktorzy z Hondy mają fantazję
    Pewnie niektórzy zastanawiają się co tu robi kosiarka. Lecz to nie jest zwykła kosiarka. To Honda Mean Mower, która waży 140kg ma silnik od motocykla Hondy VTR 1000, który ma moc 110KM i 96 Nm. Do tego 6-biegowa skrzynia z łopatkami przy kierownicy i opony z wyścigowego quada, a to nie koniec jej specyfikacji. Jest niczym Ferrari wśród kosiarek! 100km/h osiąga poniżej 4s, a jego teoretyczna prędkość przekracza 200km/h, jedynie jak na razie na torze udało się uzyskać 160km/h. I w dodatku nadal można nią kosić! Konstruktorzy z Hondy mają fantazję
    9 marca 2014, 12:20 przez WRCgood (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    '96 Opel Omega X20XEV – Trzeba umyć czasem. 
Moja kluska w sedanie, aktualnie na 15" BBS Michael Schumacher Collection, w środku czarna skórka, silnik X20XEV :)
    Trzeba umyć czasem.
    Moja kluska w sedanie, aktualnie na 15" BBS Michael Schumacher Collection, w środku czarna skórka, silnik X20XEV :)
    9 marca 2014, 21:14 przez Retep (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moje pierwsze autko – Ford Escort MK7 rok 96. 1.6 Zetec. wersja GHIA. Mile go wspominam, mimo ze palił jak smok i zjadała go rdza. Ciągle pamiętam dźwięk odcinki.
    Ford Escort MK7 rok 96. 1.6 Zetec. wersja GHIA. Mile go wspominam, mimo ze palił jak smok i zjadała go rdza. Ciągle pamiętam dźwięk odcinki.
    13 lutego 2014, 17:29 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Moje coupe – Civic Coupe 96'
    Civic Coupe 96'
    1 lutego 2014, 17:30 przez ~LoOny | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Nissan Bluebird. – "Biała strzała" jak nazywał go mój tata (zdj. pierwsze). Samochodzikiem jechał do ślubu co jest na zdjęciu nr. 1. W tamtych czasach czyli lata 1993/96 był to super wypas bo wszystko elektryczne. Tata wspomina go bardzo dobrze lecz jak widać na drugim zdjęciu czasem odmawiał posłuszeństwa.
    "Biała strzała" jak nazywał go mój tata (zdj. pierwsze). Samochodzikiem jechał do ślubu co jest na zdjęciu nr. 1. W tamtych czasach czyli lata 1993/96 był to super wypas bo wszystko elektryczne. Tata wspomina go bardzo dobrze lecz jak widać na drugim zdjęciu czasem odmawiał posłuszeństwa.
    27 stycznia 2014, 21:33 przez kubszo99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Album

    TESLA model Sport 85 kWh – Tesla Model S (Tesla WhiteStar) – elektryczny samochód osobowy produkowany przez markę Tesla Motors od 2012 roku. Jest to pierwszy masowo produkowany elektryczny sedan klasy premium[2]. Model S jest stylizowanym na coupé połączeniem luksusowej limuzyny z liftbackiem. Nadwozie auta w całości wykonano z aluminium. Samochód poprzedził prototyp o nazwie Alpha zaprezentowany w 2009 roku. Europejska premiera wersji produkcyjnej pojazdu miała miejsce podczas Geneva Motor Show 2012.
Przyspieszenie 0-96,5 km/h: 4,4s	ok.
Prędkość maksymalna: 209 km/h
Zasięg na jednym ładowaniu: ok. 483km
Moc maksymalna: ok. 422 KM (310 kW) od 5000 do 8600 obr./min
Gwarancja na akumulatory: 8 lat bez limitu przebiegu
    Tesla Model S (Tesla WhiteStar) – elektryczny samochód osobowy produkowany przez markę Tesla Motors od 2012 roku. Jest to pierwszy masowo produkowany elektryczny sedan klasy premium[2]. Model S jest stylizowanym na coupé połączeniem luksusowej limuzyny z liftbackiem. Nadwozie auta w całości wykonano z aluminium. Samochód poprzedził prototyp o nazwie Alpha zaprezentowany w 2009 roku. Europejska premiera wersji produkcyjnej pojazdu miała miejsce podczas Geneva Motor Show 2012.
    Przyspieszenie 0-96,5 km/h: 4,4s ok.
    Prędkość maksymalna: 209 km/h
    Zasięg na jednym ładowaniu: ok. 483km
    Moc maksymalna: ok. 422 KM (310 kW) od 5000 do 8600 obr./min
    Gwarancja na akumulatory: 8 lat bez limitu przebiegu
    12 stycznia 2014, 22:30 przez Toma22sz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    SSC-Shelby SuperCars a co to? – a To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    A To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
    Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
    W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
    Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    12 stycznia 2014, 16:02 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet Corvette Grand Sport '96 –
    11 stycznia 2014, 12:20 przez Terek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Viper GTS-R '96 – Chrysler Viper Racing
    Chrysler Viper Racing
    11 stycznia 2014, 22:36 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj