Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    '96 Mitsubishi Galant – 2.0 V6 150KM w pełnej wersji wyposażeniowej, przy sprzedaży miał ponad 400.000km (przy 180.000 założona instalacja gazowa). Motor rzadko spotykany, a za razem niezawodny. Miło wspominane autko.
    2.0 V6 150KM w pełnej wersji wyposażeniowej, przy sprzedaży miał ponad 400.000km (przy 180.000 założona instalacja gazowa). Motor rzadko spotykany, a za razem niezawodny. Miło wspominane autko.
    4 czerwca 2015, 0:02 przez Galancior95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne

    Nowe wozidełko – W tle widać, Mój pierwszy samochód. Ibiza '96.
    W tle widać, Mój pierwszy samochód. Ibiza '96.
    2 marca 2015, 22:31 przez ~Zygfrydowsky | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    "Na wydmach cały czas mieliśmy na plecach Naniego Romę. W końcu nas dogonił i
    zaczął wyprzedzać. Na szczyt słynnej kilometrowej wydmy spadającej do
    Iquique wpadliśmy równocześnie. Wtedy poczułem to coś, to samo, co przed
    ostatnim oesem pamiętnego Rajdu Polski 96, gdy ściągałem się na smierć i
    życie z Deppingiem. Pomyślałem "prędzej zginę niż dam się wyprzedzić w
    tym kultowym dla amerykańskiego Dakaru miejscu". Myślę, że cały biwak
    miał niezłe widowisko. Poszliśmy w dół wszystko co fabryka dała.
    Mieliśmy na spadaniu ponad 200 km/h. Nani powiedział, że zwariowałem. A
    to był dla mnie jeden z najlepszych momentów w karierze. Taki, dla
    których warto się ścigać, a może nawet zginąć.." Hołek
    13 stycznia 2015, 19:16 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Przyciemnianie lamp – Efekt końcowy.
Folia termoplastyczna nie pochłaniająca światła, pierwszy raz robiłem coś takiego więc gdyby była lepsza jakość zdjęcia dałoby się zauważyć pewnie "niedociągnięcia". 
Fiat 170/700 - Cinquecento 96' 
skromne 704 cm3 wbrew pozorom daje radę.
    Efekt końcowy.
    Folia termoplastyczna nie pochłaniająca światła, pierwszy raz robiłem coś takiego więc gdyby była lepsza jakość zdjęcia dałoby się zauważyć pewnie "niedociągnięcia".
    Fiat 170/700 - Cinquecento 96'
    skromne 704 cm3 wbrew pozorom daje radę.
    8 stycznia 2015, 20:46 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    Własne

    7 stycznia 2015, 14:11 przez owocezimnolubne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda Cosmo Eunos – Czwarta i ostatnia generacja Mazdy Cosmo, produkowana w latach 1990-96. W ofercie były dwa, podwójnie uturbione silniki rotacyjne: dwucylindrowy 1.3l 235KM (13B-RE) i trzycylindrowy 2.0l 300KM (20B-REW). Samochód dostępny był niestety tylko z czterobiegowym automatem.
    Czwarta i ostatnia generacja Mazdy Cosmo, produkowana w latach 1990-96. W ofercie były dwa, podwójnie uturbione silniki rotacyjne: dwucylindrowy 1.3l 235KM (13B-RE) i trzycylindrowy 2.0l 300KM (20B-REW). Samochód dostępny był niestety tylko z czterobiegowym automatem.
    5 grudnia 2014, 19:32 przez Jaey (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Google Grafika: Mazda Cosmo Eunos

    Moje E36 – Była Alfa Romeo, miała być Honda, a jest BMW.

BMW E36 Coupe 320i 96' rok.
    Była Alfa Romeo, miała być Honda, a jest BMW.

    BMW E36 Coupe 320i 96' rok.
    29 września 2014, 20:39 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Głosujcie! – Budujemy tor w Krakowie!
Aby się ziściło najpierw trzeba wygrać głosowanie, czyli oddać głos w Budżecie Obywatelskim.
Głosowanie będzie trwać od 27.09 - 05.10


Mamy dwa projekty:
"Miejski Plac Manewrowy 01; motocyklowo - samochodowy tor szkoleniowy." - nr na liście to 13 - oddajemy 5 punktów.
"Kraków Przyjazny Motocyklistom – Bezpieczeństwo i Rywalizacja 2015" - nr na liście to 96 - oddajemy 4 punkty.


Środowisko motocyklistów oraz kierowców samochodów od lat oczekuje na miejsce gdzie moglibyśmy potrenować jazdę, wypróbować swoje pojazdy w sposób, który nie powinien być promowany na drogach publicznych oraz aby po prostu się spotykać, organizować różne przedsięwzięcia o charakterze motoryzacyjnym.
Złożyliśmy wniosek do Budżetu Obywatelskiego miasta Krakowa. Teraz powinniśmy mobilizując swoich wszystkich przyjaciół, wygrać głosowanie i nareszcie mieć takie miejsce.
Robimy to przede wszystkim dla poprawiania swoich umiejętności, a co za tym idzie bezpieczeństwa, dlatego głosować powinni wszyscy nasi zwolennicy; przyjaciele , rodziny i wiele innych osób.

Nie wolno zmarnować takiej okazji!

Więcej info w "Źródle"
    Budujemy tor w Krakowie!
    Aby się ziściło najpierw trzeba wygrać głosowanie, czyli oddać głos w Budżecie Obywatelskim.
    Głosowanie będzie trwać od 27.09 - 05.10


    Mamy dwa projekty:
    "Miejski Plac Manewrowy 01; motocyklowo - samochodowy tor szkoleniowy." - nr na liście to 13 - oddajemy 5 punktów.
    "Kraków Przyjazny Motocyklistom – Bezpieczeństwo i Rywalizacja 2015" - nr na liście to 96 - oddajemy 4 punkty.


    Środowisko motocyklistów oraz kierowców samochodów od lat oczekuje na miejsce gdzie moglibyśmy potrenować jazdę, wypróbować swoje pojazdy w sposób, który nie powinien być promowany na drogach publicznych oraz aby po prostu się spotykać, organizować różne przedsięwzięcia o charakterze motoryzacyjnym.
    Złożyliśmy wniosek do Budżetu Obywatelskiego miasta Krakowa. Teraz powinniśmy mobilizując swoich wszystkich przyjaciół, wygrać głosowanie i nareszcie mieć takie miejsce.
    Robimy to przede wszystkim dla poprawiania swoich umiejętności, a co za tym idzie bezpieczeństwa, dlatego głosować powinni wszyscy nasi zwolennicy; przyjaciele , rodziny i wiele innych osób.

    Nie wolno zmarnować takiej okazji!

    Więcej info w "Źródle"
    Callaway Sledgehammer Corvette – Chevrolet Corvette C4 1988 zmodyfikowana przez Callaway Cars Inc. Najszybszy "street legal" samochód na świecie w latach 1988-1999.

W roku 1988 osiągnęła prędkość 254.76 MPH (410 km/h)  stając się tym najszybszym samochodem na świecie dopuszczonym do ruchu.

Specyfikacja:
Silnik 5733 cm3 V8 Twin Turbo
Konie mechaniczne: 898 bhp (670 kW) @ 6200 rpm
Moment obrotowy: 772.2 lb·ft (1,046.96 N·m) @ 5250 rpm
BHP/Liter: 157.54 bhp (117.48 kW; 159.73 PS)/Liter
    Chevrolet Corvette C4 1988 zmodyfikowana przez Callaway Cars Inc. Najszybszy "street legal" samochód na świecie w latach 1988-1999.

    W roku 1988 osiągnęła prędkość 254.76 MPH (410 km/h) stając się tym najszybszym samochodem na świecie dopuszczonym do ruchu.

    Specyfikacja:
    Silnik 5733 cm3 V8 Twin Turbo
    Konie mechaniczne: 898 bhp (670 kW) @ 6200 rpm
    Moment obrotowy: 772.2 lb·ft (1,046.96 N·m) @ 5250 rpm
    BHP/Liter: 157.54 bhp (117.48 kW; 159.73 PS)/Liter
    Saab 96 V4 –
    7 września 2014, 12:02 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj