Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    Konkurs rozwiązany! – Troszkę trwało zliczenie wyników, ale już są. Czemu są takie? Michu i Motodoradca zrzekli się nagród mówiąc, by wygrał ktoś z użytkowników MK. Dziękujemy za gest. I tak:

Najwięcej dodanych materiałów:

Folley96 - 2030 sztuk

Materiał z największą liczbą głosów wygrał Snupi, ale on jest adminem, więc nie bierze udziału w konkursie, dlatego zwycięzcą został:

http://mklr.pl/top/glosy_rok

Franky09 - 326 głosów

Materiał z największą ilością polubień. Michał i Waldek zrzekli się nagród, Folley 96 już dostał, dlatego zwycięzca to:

http://mklr.pl/top/facebook_rok

Marcon96 - 1300 polubień

Dzięki za udział w konkursie i oczekujcie PW z wytycznymi co dalej.

Nagrodami są zestawy gadżetów widoczne na zdjęciach. Każdy ze zwycięzców otrzyma taki sam komplet wyjątkowych gadżetów!
    Troszkę trwało zliczenie wyników, ale już są. Czemu są takie? Michu i Motodoradca zrzekli się nagród mówiąc, by wygrał ktoś z użytkowników MK. Dziękujemy za gest. I tak:

    Najwięcej dodanych materiałów:

    Folley96 - 2030 sztuk

    Materiał z największą liczbą głosów wygrał Snupi, ale on jest adminem, więc nie bierze udziału w konkursie, dlatego zwycięzcą został:

    http://mklr.pl/top/glosy_rok

    Franky09 - 326 głosów

    Materiał z największą ilością polubień. Michał i Waldek zrzekli się nagród, Folley 96 już dostał, dlatego zwycięzca to:

    http://mklr.pl/top/facebook_rok

    Marcon96 - 1300 polubień

    Dzięki za udział w konkursie i oczekujcie PW z wytycznymi co dalej.

    Nagrodami są zestawy gadżetów widoczne na zdjęciach. Każdy ze zwycięzców otrzyma taki sam komplet wyjątkowych gadżetów!
    Mercedes w202 – Witam Was wszystkich chce przedstawić swoje auto, jako że poprzednie to W202 które okazało się strzałem w dziesiątkę przyszła kolej na zmianę auta. Taka krótka historia, auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem z racji tego że miałem drugą c klase z silnikiem w super kondycji skusiłem się na drugą w o wiele lepszym stanie(95rok) niż poprzednik (96 rok). Jest to wersja Elegance, motor jak to wyżej 1.8 z gazem, do tego wpadły Sprężyny Einbach Przód - 45-50 [mm] Tył - 30-35 [mm] plus amortyzatory bilstein B4 i z tego wszystkiego wyszedł taki o to bałagan.  Chociaż śniegu nie ma, aktualnie jest wersja zimowa.  Pozdrawiam.
    Witam Was wszystkich chce przedstawić swoje auto, jako że poprzednie to W202 które okazało się strzałem w dziesiątkę przyszła kolej na zmianę auta. Taka krótka historia, auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem z racji tego że miałem drugą c klase z silnikiem w super kondycji skusiłem się na drugą w o wiele lepszym stanie(95rok) niż poprzednik (96 rok). Jest to wersja Elegance, motor jak to wyżej 1.8 z gazem, do tego wpadły Sprężyny Einbach Przód - 45-50 [mm] Tył - 30-35 [mm] plus amortyzatory bilstein B4 i z tego wszystkiego wyszedł taki o to bałagan. Chociaż śniegu nie ma, aktualnie jest wersja zimowa. Pozdrawiam.
    Jeep Grand Cherokee '96 5.2 V8 – Pierwsze testy po modyfiakcjach, naturalny kamuflaż.
    Pierwsze testy po modyfiakcjach, naturalny kamuflaż.
    29 listopada 2015, 18:30 przez oski34 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Audi A4 B5 '96 – Audi A4 B5 '96r. obecnie 169 tys. przebiegu, 1.8 125KM.
    Audi A4 B5 '96r. obecnie 169 tys. przebiegu, 1.8 125KM.
    Saab 99 – Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    4 listopada 2015, 17:43 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MK III '96 Air Ride –
    11 sierpnia 2015, 13:14 przez ~Yves | Do ulubionych | Skomentuj (1)