Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    Jak wszyscy to i Ja – Honda Accord Coupe 96 rok. zakupiona jakieś 2 miesiące temu, piękna sztkua jak na te lata
    Honda Accord Coupe 96 rok. zakupiona jakieś 2 miesiące temu, piękna sztkua jak na te lata
    15 maja 2014, 22:14 przez ~MajkiWPR | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ariel Atom 3.5R, waży 550 kg i ma 350 KM! – Firma Ariel Motor zaprezentowała swój najnowszy samochód – Ariel Atom 3.5R. Nie jest to jednak wygodne auto, którym pojedziesz z rodziną na wakacje, czy zrobisz w weekend większe zakupy do domu.

Atomowi od samego początku niezmiennie brakuje podstawowych elementów samochodu – karoserii, dachu, drzwi, ogrzewania, czy systemu audio. Ma to jednak jedną dużą zaletę – 350 KM w połączeniu z masą własną 550 KG i napędem na tylne koła. To musi dawać mnóstwo dobrej zabawy.

Pod maska, której tak do końca nie ma, znajduje 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów pochodzący z Hondy Civic Type R (K20). Osoby zorientowane w temacie widzą, że charakteryzuje się on mocą „zaledwie” 197 KM. Dlatego inżynierowie z Ariela zdecydowali się dorzucić kompresor, który spowodował pojawienie się całkiem przyzwoitego momentu obotowego – 330 Nm.

W efekcie wszystkich tych zabiegów Atom 3.5R rozpędza się do 60 mil na godzinę (96,6 km/h) w czasie 2,6 sekudny. 100 mil, czyli 160 km/h, pojawi się na liczniku zaledwie po 6 sekundach. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Nowa wersja Atoma wyposażona została w 6-stopniową skrzynię sekwencyjną z łopatkami przy kierownicy. Jest też regulowany dyferencjał o ograniczonym uślizgu. Ceny nowego modelu zaczynają się od 54 tys. funtów, czyli ok. 280 tys. zł i nie zawierają podatków. Pierwsze dostawy zostały zaplanowane na wakacje.
    Firma Ariel Motor zaprezentowała swój najnowszy samochód – Ariel Atom 3.5R. Nie jest to jednak wygodne auto, którym pojedziesz z rodziną na wakacje, czy zrobisz w weekend większe zakupy do domu.

    Atomowi od samego początku niezmiennie brakuje podstawowych elementów samochodu – karoserii, dachu, drzwi, ogrzewania, czy systemu audio. Ma to jednak jedną dużą zaletę – 350 KM w połączeniu z masą własną 550 KG i napędem na tylne koła. To musi dawać mnóstwo dobrej zabawy.

    Pod maska, której tak do końca nie ma, znajduje 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów pochodzący z Hondy Civic Type R (K20). Osoby zorientowane w temacie widzą, że charakteryzuje się on mocą „zaledwie” 197 KM. Dlatego inżynierowie z Ariela zdecydowali się dorzucić kompresor, który spowodował pojawienie się całkiem przyzwoitego momentu obotowego – 330 Nm.

    W efekcie wszystkich tych zabiegów Atom 3.5R rozpędza się do 60 mil na godzinę (96,6 km/h) w czasie 2,6 sekudny. 100 mil, czyli 160 km/h, pojawi się na liczniku zaledwie po 6 sekundach. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Nowa wersja Atoma wyposażona została w 6-stopniową skrzynię sekwencyjną z łopatkami przy kierownicy. Jest też regulowany dyferencjał o ograniczonym uślizgu. Ceny nowego modelu zaczynają się od 54 tys. funtów, czyli ok. 280 tys. zł i nie zawierają podatków. Pierwsze dostawy zostały zaplanowane na wakacje.
    Mój pierwszy Hyundai – Accent 1.5 12V 88KM '96 rok. Odszedł na wieczny spoczynek przy przebiegu 300 tys. Mój pierwszy samochód i od niego rozpoczęła się przygoda z Hyundaiem
    Accent 1.5 12V 88KM '96 rok. Odszedł na wieczny spoczynek przy przebiegu 300 tys. Mój pierwszy samochód i od niego rozpoczęła się przygoda z Hyundaiem
    28 kwietnia 2014, 17:14 przez yakuzagt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    MZ  251 – 91rok. Pierwsza rejestracja 96.
    91rok. Pierwsza rejestracja 96.
    25 kwietnia 2014, 3:16 przez ~toudi6666 | Do ulubionych | Skomentuj
    2015 Dodge Challenger z silnikiem 6.4 V8 HEMI o mocy 485 KM – W ofercie znalazła się też najmocniejsza wersja Challengera o wyjątkowo niepokojącej nazwie Scat Pack. Zupełnie nowy model jest nawiązaniem producenta do modelu z roku 1971. W rzeczywistości Scat Pack jest tym, co wcześniej znaliśmy pod nazwą SRT 8. Pod maską znajdziemy potężny silnik V8 HEMI o pojemności aż 6.4 litra, który generuje 485 KM oraz 644 Nm. Dodge informuje, że auto w tej wersji osiąga 60 mil na godzinę (96,6 km/h) w czasie ok. 4,5 sekundy, zaś 1/4 mili pokonuje w nieco ponad 12 sekund.
    W ofercie znalazła się też najmocniejsza wersja Challengera o wyjątkowo niepokojącej nazwie Scat Pack. Zupełnie nowy model jest nawiązaniem producenta do modelu z roku 1971. W rzeczywistości Scat Pack jest tym, co wcześniej znaliśmy pod nazwą SRT 8. Pod maską znajdziemy potężny silnik V8 HEMI o pojemności aż 6.4 litra, który generuje 485 KM oraz 644 Nm. Dodge informuje, że auto w tej wersji osiąga 60 mil na godzinę (96,6 km/h) w czasie ok. 4,5 sekundy, zaś 1/4 mili pokonuje w nieco ponad 12 sekund.
    QUAD AL – Cztery silniki lotnicze z czasów drugiej wojny światowej, osadzone na podwoziu, które kiedyś zaczynało jako skromny Fiat Topolino? Brzmi nierealnie, ale właśnie taki, pasujący dokładnie do opisu potwór przez kilkanaście lat okupował w Księdze Rekordów Guinnessa miejsce dla najmocniejszego samochodu z silnikami tłokowymi.
Cała akcja zaczęła się gdzieś w Stanach Zjednoczonym w latach sześćdziesiątych od Jima Lytle'a, który pracował przy budowie wszelkiego typu hot rodów i dragsterów. Jeden z jego znajomych naszkicował pewnego razu samochód z ustawionymi obok siebie parami czterema silnikami lotniczymi, a Lytle doszedł do wniosku, że to da się i trzeba zbudować. Zwłaszcza, że takie silniki kosztowały wówczas dosłownie grosze. Machinę nazwano Quad Al.
Lytle nabył cztery jednostki V12 Allison, których produkcję zakończono w 1947 roku. Każda z nich mierzyła po 28 litrów pojemności i produkowała jakieś trzy tysiące koni mechanicznych w fabrycznej formie. Razem 12000 KM! Silniki osadzono na czymś, co było kiedyś małym Fiatem, a projekt wspomogły zakłady Cal Automotive (kabina kierowcy z włókien szklanych), Moon (specjalne zbiorniki paliwa) oraz Champion (osprzęt silników). Maszyna mogła pochwalić się 96 rurami wydechowymi, ośmioma oponami i planowanym napędem na wszystkie koła. Marzeniem konstruktora było wystawienie pojazdu do wyścigów na krótkim dystansie.
Problemy pojawiły się przy temacie sprzęgieł i skrzyń biegów, które należało zbudować na specjalne zamówienie po kosztach, którym Lytle nie mógł sprostać. Nieukończony Quad Al został sprzedany w 1965 roku razem z zaprojektowaną dla niego lawetą, z którą ważył ponad cztery tony. Od tego czasu zmieniał właścicieli kilka razy, ale o ukończeniu ze względu na konieczne do tego wydatki nie było już mowy. Po śmierci Lytle'a samochód został rozmontowany.
    Cztery silniki lotnicze z czasów drugiej wojny światowej, osadzone na podwoziu, które kiedyś zaczynało jako skromny Fiat Topolino? Brzmi nierealnie, ale właśnie taki, pasujący dokładnie do opisu potwór przez kilkanaście lat okupował w Księdze Rekordów Guinnessa miejsce dla najmocniejszego samochodu z silnikami tłokowymi.
    Cała akcja zaczęła się gdzieś w Stanach Zjednoczonym w latach sześćdziesiątych od Jima Lytle'a, który pracował przy budowie wszelkiego typu hot rodów i dragsterów. Jeden z jego znajomych naszkicował pewnego razu samochód z ustawionymi obok siebie parami czterema silnikami lotniczymi, a Lytle doszedł do wniosku, że to da się i trzeba zbudować. Zwłaszcza, że takie silniki kosztowały wówczas dosłownie grosze. Machinę nazwano Quad Al.
    Lytle nabył cztery jednostki V12 Allison, których produkcję zakończono w 1947 roku. Każda z nich mierzyła po 28 litrów pojemności i produkowała jakieś trzy tysiące koni mechanicznych w fabrycznej formie. Razem 12000 KM! Silniki osadzono na czymś, co było kiedyś małym Fiatem, a projekt wspomogły zakłady Cal Automotive (kabina kierowcy z włókien szklanych), Moon (specjalne zbiorniki paliwa) oraz Champion (osprzęt silników). Maszyna mogła pochwalić się 96 rurami wydechowymi, ośmioma oponami i planowanym napędem na wszystkie koła. Marzeniem konstruktora było wystawienie pojazdu do wyścigów na krótkim dystansie.
    Problemy pojawiły się przy temacie sprzęgieł i skrzyń biegów, które należało zbudować na specjalne zamówienie po kosztach, którym Lytle nie mógł sprostać. Nieukończony Quad Al został sprzedany w 1965 roku razem z zaprojektowaną dla niego lawetą, z którą ważył ponad cztery tony. Od tego czasu zmieniał właścicieli kilka razy, ale o ukończeniu ze względu na konieczne do tego wydatki nie było już mowy. Po śmierci Lytle'a samochód został rozmontowany.
    11 kwietnia 2014, 2:37 przez nombre87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autogen.pl

    Fiat Punto I – Punto mojego dziadka.
1.1 55 KM, 96 lub 97 rok (nie pamiętam dokładnie), ale autko się trzyma i nadal służy. Wg mnie jeszcze długo pojeździ po naszych drogach.
    Punto mojego dziadka.
    1.1 55 KM, 96 lub 97 rok (nie pamiętam dokładnie), ale autko się trzyma i nadal służy. Wg mnie jeszcze długo pojeździ po naszych drogach.
    28 marca 2014, 15:41 przez biciak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Moja Yamaha JOG RR – Odpowiedź na to jak powinien wyglądać tuning skutera...  
Super Przyspieszenie jakieś 2sek do 50/kmh i prędkość maksymalna 96.
    Odpowiedź na to jak powinien wyglądać tuning skutera...
    Super Przyspieszenie jakieś 2sek do 50/kmh i prędkość maksymalna 96.
    23 marca 2014, 19:33 przez kuba1997xxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Mitsubishi Colt CJ0 '96 1,3l cz.2 – Pogoda za oknem wygląda jakby za chwilę miał się skończyć świat. Patrząc na nią można dostać niezłego demota albo wykorzystać ją do zrobienia sesji zdjęciowej ze swoją motoryzacyjną miłością
    Pogoda za oknem wygląda jakby za chwilę miał się skończyć świat. Patrząc na nią można dostać niezłego demota albo wykorzystać ją do zrobienia sesji zdjęciowej ze swoją motoryzacyjną miłością
    16 marca 2014, 18:33 przez BartekSzzz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Silnik 1.4, rocznik 96 jeszcze daje rade
    13 marca 2014, 19:00 przez despero43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)