Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Jeden z pierwszych Suzuki wyposażonych w elektroniczny wtrysk paliwa.
    5 czerwca 2018, 12:40 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy seryjnie produkowany samochód wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa.
    11 kwietnia 2018, 20:50 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Nieograniczony garaż marzeń cz.9 Alfa Romeo 33 Stradale – W zaginionej części 9 przedstawiam samochód, który należy do światowej czołówki, jeśli chodzi o cenę rynkową i brak dostępności, czyli Alfa Romeo 33 Stradale. Auto powstało w 1967 roku i było "produkowane" seryjnie do 1969 roku. Liczba powstałych egzemplarzy to 18.
Dlaczego jest na liście? Oto lista:
- nadwozie wykonane z materiałów lekkich t.j.  aluminium, plexiglass i tworzywa sztuczne
- silnik to 2.0 V8 kręcące się do 10000 obr./min. posiadający dwie świece na cylinder i wtrysk paliwa Spica, 230 KM oraz 200 Nm
- samochód powstał jako drogowa wersja samochodu wyścigowego (na potrzeby homologacji)
- od 0 do 100 km/h w 5.5s oraz 260 km/h w 1967 roku
- jest przykładem samochodu wykonanego bez kompromisów 
Dlatego ląduje na liście. ;)
    W zaginionej części 9 przedstawiam samochód, który należy do światowej czołówki, jeśli chodzi o cenę rynkową i brak dostępności, czyli Alfa Romeo 33 Stradale. Auto powstało w 1967 roku i było "produkowane" seryjnie do 1969 roku. Liczba powstałych egzemplarzy to 18.
    Dlaczego jest na liście? Oto lista:
    - nadwozie wykonane z materiałów lekkich t.j. aluminium, plexiglass i tworzywa sztuczne
    - silnik to 2.0 V8 kręcące się do 10000 obr./min. posiadający dwie świece na cylinder i wtrysk paliwa Spica, 230 KM oraz 200 Nm
    - samochód powstał jako drogowa wersja samochodu wyścigowego (na potrzeby homologacji)
    - od 0 do 100 km/h w 5.5s oraz 260 km/h w 1967 roku
    - jest przykładem samochodu wykonanego bez kompromisów
    Dlatego ląduje na liście. ;)
    Nieograniczony garaż marzeń cz.10 Alfa Romeo Montreal – W części 10 coraz większego garażu prezentuję unikalny pojazd, nie tylko ze względu na liczbę wyprodukowanych egzemplarzy, ale również ze względu na konstrukcję, czyli Alfa Romeo Montreal.
Samochód produkowany w latach 1971-1977. Nazwa została przyjęta od miejsca pierwszej premiery konceptu.
Dlaczego jest na liście? Po pierwsze, jest to praktycznie rzecz ujmując jedyna masowo produkowana Alfa Romeo z silnikiem V8. Jednostka pochodziła z modelu 33 Stradale, ale została "ucywilizowana", zwiększono pojemność do 2,6l i obniżono maksymalną prędkość obrotową. W takiej specyfikacji silnik osiągał 200KM i posiadał mechaniczny wtrysk firmy Spica. Po za tym auto wygląda i ma kilka fajnych bajerów np. składane osłony przednich lamp.
Pozdrawiam i do następnej części.
    W części 10 coraz większego garażu prezentuję unikalny pojazd, nie tylko ze względu na liczbę wyprodukowanych egzemplarzy, ale również ze względu na konstrukcję, czyli Alfa Romeo Montreal.
    Samochód produkowany w latach 1971-1977. Nazwa została przyjęta od miejsca pierwszej premiery konceptu.
    Dlaczego jest na liście? Po pierwsze, jest to praktycznie rzecz ujmując jedyna masowo produkowana Alfa Romeo z silnikiem V8. Jednostka pochodziła z modelu 33 Stradale, ale została "ucywilizowana", zwiększono pojemność do 2,6l i obniżono maksymalną prędkość obrotową. W takiej specyfikacji silnik osiągał 200KM i posiadał mechaniczny wtrysk firmy Spica. Po za tym auto wygląda i ma kilka fajnych bajerów np. składane osłony przednich lamp.
    Pozdrawiam i do następnej części.
    Ural cT – Rocznik 2017. Rosjanie po raz kolejny udowadniają, że ideału nie można poprawić. W stosunku do dawnych modeli silnik dostał wtrysk paliwa, a hamulce zmieniono ta tarczówki od Brembo. Poza tym to praktycznie ten sam stary dobry Ural.
    Rocznik 2017. Rosjanie po raz kolejny udowadniają, że ideału nie można poprawić. W stosunku do dawnych modeli silnik dostał wtrysk paliwa, a hamulce zmieniono ta tarczówki od Brembo. Poza tym to praktycznie ten sam stary dobry Ural.
    W tym odcinku tłumaczę różnicę pomiędzy wtryskiem pośrednim a bezpośrednim. Łopatologicznie i przystępnie. Wesołych Świąt!
    23 grudnia 2016, 19:02 przez Kickster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/KicksterTV

    Suzuki KingQuad 750 AXi na seryjnym wydechu.

    Marchewy lecą tylko przy mocno rozgrzanym wydechu np. po szosowej jeździe ze stałą, wysoką prędkością.

    Zawory i wtrysk zdrowe
    9 sierpnia 2016, 15:25 przez baniook (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nowe buty! – Poszedłem jednak zupełnie inną drogą niż na początku planowałem. Zrozumiałem, że wolna jazda i tarcie tyłkiem o asfalt, to nie dla mnie.
    Poszedłem jednak zupełnie inną drogą niż na początku planowałem. Zrozumiałem, że wolna jazda i tarcie tyłkiem o asfalt, to nie dla mnie.
    Według mnie najładniejsze Audi! – Moja była Audiczka, 2.3 ben+gaz, pełna seria oprócz kompletu skór z Audi V8. Wspaniałe połączenie komfortu i dźwięku R5, niestety miała gaz i sprzedałem za grosze po strzale w dolot... Wiadomo- mechaniczny wtrysk, zemsta Roberta Boscha.
    Moja była Audiczka, 2.3 ben+gaz, pełna seria oprócz kompletu skór z Audi V8. Wspaniałe połączenie komfortu i dźwięku R5, niestety miała gaz i sprzedałem za grosze po strzale w dolot... Wiadomo- mechaniczny wtrysk, zemsta Roberta Boscha.
    Piggyback w Audi 90 2.3NG – Krzychu (kris0181) z forum audi80.pl porobił mi takie cuda w moim NG. Wywalił całkowicie wtrysk mechaniczny i zastąpił elektronicznym własnego autorstwa. Modyfikacja przywróciła mojej Audi życie. Wcześniej chodziła tylko na LPG, a teraz o gazbombie już zapomniałem gdyż cała instalacja została wywalona. Audi jest zasilane paliwem Pb98 i chodzi idealnie. Mechaniczny wtrysk był w tragicznym stanie i auto na paliwie w ogóle nie jeździło, teraz jeździ pięknie. Została wgrana mocniejsza mapa przez co Audi ma 140KM, oraz 214Nm momentu obrotowego. Seryjnie taki silnik ma 133KM oraz 181Nm momentu (przynajmniej tak było w moim przypadku. Pozostało tylko ogarnąć nieład po gazolinie i można latać kolejnych 26 lat.
Dzięki Krzychu.

P.S.
Szykujemy się na turbo.
    Krzychu (kris0181) z forum audi80.pl porobił mi takie cuda w moim NG. Wywalił całkowicie wtrysk mechaniczny i zastąpił elektronicznym własnego autorstwa. Modyfikacja przywróciła mojej Audi życie. Wcześniej chodziła tylko na LPG, a teraz o gazbombie już zapomniałem gdyż cała instalacja została wywalona. Audi jest zasilane paliwem Pb98 i chodzi idealnie. Mechaniczny wtrysk był w tragicznym stanie i auto na paliwie w ogóle nie jeździło, teraz jeździ pięknie. Została wgrana mocniejsza mapa przez co Audi ma 140KM, oraz 214Nm momentu obrotowego. Seryjnie taki silnik ma 133KM oraz 181Nm momentu (przynajmniej tak było w moim przypadku. Pozostało tylko ogarnąć nieład po gazolinie i można latać kolejnych 26 lat.
    Dzięki Krzychu.

    P.S.
    Szykujemy się na turbo.