Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Suzuki hayabusa  2012r. – Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

Silnik	4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa	1 340 cm3
Średnica x skok tłoka	81.00 mm x 65 mm
Stopień sprężania	12.5:1
Układ zasilania	Wtrysk paliwa
Objętość olejowa	4 l
Zapłon	Elektroniczny
Rozrusznik	Elektryczny
Układ smarowania	Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów	6-biegowa o stałym zazębieniu
Przełożenie wstępne	1.596 (83 / 52)
Przełożenie końcowe	2.388 (43 / 18)
Rama	Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie	24.2 stopnia / 98 mm
Zawieszenie przód	Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Zawieszenie tył	System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Obręcze kół	Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
Hamulce	Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
Opony	Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa	21 litrów
Długość:	2,195 mm
Szerokość	740 mm
Wysokość	1,170 mm
Rozstaw kół	1,485 mm
Wysokość siedziska	805 mm
Waga na sucho	220 kg
    Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

    Silnik 4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
    Pojemność skokowa 1 340 cm3
    Średnica x skok tłoka 81.00 mm x 65 mm
    Stopień sprężania 12.5:1
    Układ zasilania Wtrysk paliwa
    Objętość olejowa 4 l
    Zapłon Elektroniczny
    Rozrusznik Elektryczny
    Układ smarowania Mokra miska olejowa
    Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
    Przełożenie wstępne 1.596 (83 / 52)
    Przełożenie końcowe 2.388 (43 / 18)
    Rama Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
    Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie 24.2 stopnia / 98 mm
    Zawieszenie przód Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Zawieszenie tył System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Obręcze kół Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
    Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
    Hamulce Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
    Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
    Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
    Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
    Pojemność zbiornika paliwa 21 litrów
    Długość: 2,195 mm
    Szerokość 740 mm
    Wysokość 1,170 mm
    Rozstaw kół 1,485 mm
    Wysokość siedziska 805 mm
    Waga na sucho 220 kg
    3 lipca 2012, 19:47 przez ccc321ccc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Miłość - GSXR 750ccm 2000r WTRYSK – Jak wszyscy to i ja :)

Ostatni model srada 2000r 750ccm, pełen wtrysk, regulowane zawieszenie przód+tył, seryjny amortyzator skrętu, moto praktycznie całe w oryginale :) Nieliczny wśród SRAD-ów :) 

Komentarze mile widziane !
    Jak wszyscy to i ja :)

    Ostatni model srada 2000r 750ccm, pełen wtrysk, regulowane zawieszenie przód+tył, seryjny amortyzator skrętu, moto praktycznie całe w oryginale :) Nieliczny wśród SRAD-ów :)

    Komentarze mile widziane !
    22 czerwca 2012, 15:00 przez ~f0rever | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Ford Escort – Mk I (1968-1975)
W 1967 roku brytyjski oddział Forda zaprezentował następcę samochodu Ford Anglia, pod nazwą Escort. Produkcję rozpoczęto jednocześnie w zakładach w Niemczech i Anglii. Był to dwu- i czterodrzwiowy sedan i trzydrzwiowe kombi. Silniki o pojemności 1,1 l, 1,3 l i 1,6 l przenosiły napęd na tylne koła. W 1971 roku pojawiła się wersja Escort Mexico, nazwana tak po zwycięstwie w rajdzie „London to Mexico Rally” w 1970 roku. W 1974 pojawia się sportowa wersja RS2000.

Mk II (1975-1980)
W 1975 pojawiła się druga generacja Escorta. Nowe było przede wszystkim nadwozie, a silniki pozostały te same, co w Escorcie Mk I. Dodatkowo wprowadzono jednostkę 1,8 l w wersji RS1800. Wersję RS2000 można było odróżnić po podwójnych reflektorach z przodu.

Mk III (1980-1986)
We wrześniu 1980 roku zaprezentowano trzecią już generację. Po raz pierwszy w tym modelu zastosowano przedni napęd. Ford Escort został wybrany samochodem roku 1981. Nowością było także nadwozie typu liftback trzy lub pięciodrzwiowe, mające nawiązać bezpośrednią walkę z najgroźniejszym rywalem, Volkswagenem Golfem. Napęd stanowiły silniki 1,1 l, 1,3 l i 1,6D l W 1981 pojawiła się wersja XR3 z silnikiem 1,6 l o mocy 96 KM. W sierpniu 1983 roku zaprezentowano 2-drzwiowy kabriolet i sedana o nazwie Orion. W wersji XR3i pojawił się wtrysk paliwa a moc wzrosła do 105 KM.

Mk IV (1986-1990)
Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic.

Mk V (1990-1993
W 1990 roku zaprezentowano kolejną wersję Escorta. Zastosowano jednostki 1,3 l (60 KM), 1,4 l (71 KM), 1,6 l (105 KM), 1,6 l 16V (90 KM), 1,8l 16V i diesel 1,8 l (60 KM). Wersja XR3i otrzymała silnik 1,8 l o mocy 130 KM (pozostałe 1,8 l 105 i 115 KM), a nowy RS2000 silnik 2,0 l o mocy 150 KM. Ta ostatnia miała możliwość otrzymania napędu na cztery koła.Produckja  odbywała się  w niemieckich fabrykach

Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu[1].

Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA[1]. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.

Mk Vb (1992-1995)
Pierwsze zmiany stylistyczne przeprowadzono w 1992 roku, zmieniając pas przedni (charakterystyczny owalny wlot w atrapie chłodnicy) i tylne lampy. W 1995 roku Ford zrezygnował z nazwy Orion i sedan także otrzymał nazwę Escort.Ta wersja Escorta z silnikami 1,3 l i 1,6 16V montowana była również w polskich zakładach Forda w Płońsku.

Mk VI (1995-2000)
Drugi gruntowny facelifting odbył się w styczniu 1995 roku. Ponownie zmieniono pas przedni, jak też deskę rozdzielczą. W 1998 Escorta zastąpił całkowicie nowy model – Ford Focus. Produkcję zakończono w 2000, jednak ostatni furgon zszedł z taśmy w 2002 roku. W tych latach produkowana też była sportowa odmiana – Ford Escort RS 2000 z silnikiem o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Silnik ten zapewniał przyspieszenie do 100 km/h w czasie 8,7 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 208 km/h.
    Mk I (1968-1975)
    W 1967 roku brytyjski oddział Forda zaprezentował następcę samochodu Ford Anglia, pod nazwą Escort. Produkcję rozpoczęto jednocześnie w zakładach w Niemczech i Anglii. Był to dwu- i czterodrzwiowy sedan i trzydrzwiowe kombi. Silniki o pojemności 1,1 l, 1,3 l i 1,6 l przenosiły napęd na tylne koła. W 1971 roku pojawiła się wersja Escort Mexico, nazwana tak po zwycięstwie w rajdzie „London to Mexico Rally” w 1970 roku. W 1974 pojawia się sportowa wersja RS2000.

    Mk II (1975-1980)
    W 1975 pojawiła się druga generacja Escorta. Nowe było przede wszystkim nadwozie, a silniki pozostały te same, co w Escorcie Mk I. Dodatkowo wprowadzono jednostkę 1,8 l w wersji RS1800. Wersję RS2000 można było odróżnić po podwójnych reflektorach z przodu.

    Mk III (1980-1986)
    We wrześniu 1980 roku zaprezentowano trzecią już generację. Po raz pierwszy w tym modelu zastosowano przedni napęd. Ford Escort został wybrany samochodem roku 1981. Nowością było także nadwozie typu liftback trzy lub pięciodrzwiowe, mające nawiązać bezpośrednią walkę z najgroźniejszym rywalem, Volkswagenem Golfem. Napęd stanowiły silniki 1,1 l, 1,3 l i 1,6D l W 1981 pojawiła się wersja XR3 z silnikiem 1,6 l o mocy 96 KM. W sierpniu 1983 roku zaprezentowano 2-drzwiowy kabriolet i sedana o nazwie Orion. W wersji XR3i pojawił się wtrysk paliwa a moc wzrosła do 105 KM.

    Mk IV (1986-1990)
    Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic.

    Mk V (1990-1993
    W 1990 roku zaprezentowano kolejną wersję Escorta. Zastosowano jednostki 1,3 l (60 KM), 1,4 l (71 KM), 1,6 l (105 KM), 1,6 l 16V (90 KM), 1,8l 16V i diesel 1,8 l (60 KM). Wersja XR3i otrzymała silnik 1,8 l o mocy 130 KM (pozostałe 1,8 l 105 i 115 KM), a nowy RS2000 silnik 2,0 l o mocy 150 KM. Ta ostatnia miała możliwość otrzymania napędu na cztery koła.Produckja odbywała się w niemieckich fabrykach

    Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu[1].

    Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA[1]. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.

    Mk Vb (1992-1995)
    Pierwsze zmiany stylistyczne przeprowadzono w 1992 roku, zmieniając pas przedni (charakterystyczny owalny wlot w atrapie chłodnicy) i tylne lampy. W 1995 roku Ford zrezygnował z nazwy Orion i sedan także otrzymał nazwę Escort.Ta wersja Escorta z silnikami 1,3 l i 1,6 16V montowana była również w polskich zakładach Forda w Płońsku.

    Mk VI (1995-2000)
    Drugi gruntowny facelifting odbył się w styczniu 1995 roku. Ponownie zmieniono pas przedni, jak też deskę rozdzielczą. W 1998 Escorta zastąpił całkowicie nowy model – Ford Focus. Produkcję zakończono w 2000, jednak ostatni furgon zszedł z taśmy w 2002 roku. W tych latach produkowana też była sportowa odmiana – Ford Escort RS 2000 z silnikiem o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Silnik ten zapewniał przyspieszenie do 100 km/h w czasie 8,7 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 208 km/h.
    30 maja 2012, 16:20 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Terrano – Nissan Terrano – terenowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Nissan.Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy SUV. Do napędu używano silników R4 i V6. Moc przenoszona była na oś tylną lub na cztery koła poprzez 4-biegową automatyczną bądź 5-biegową manualną skrzynię biegów.

Dane techniczne (′92 R4 2.7 TD)

Silnik
R4 2,7 l (2664 cm³), turbo
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 21,9:1
Moc maksymalna: 100 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 220 N•m przy 2200 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,0 s
Prędkość maksymalna: 150 km/h
Dane techniczne (′92 V6 3.0i)

Silnik
V6 3,0 l (2960 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 87,00 mm × 83,00 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 150 KM (110 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 239 N•m przy 4000 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,6 s
Prędkość maksymalna: 166 km/h

Uwazam ze jest to samochod nie do zajezdzenia ;)
    Nissan Terrano – terenowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Nissan.Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy SUV. Do napędu używano silników R4 i V6. Moc przenoszona była na oś tylną lub na cztery koła poprzez 4-biegową automatyczną bądź 5-biegową manualną skrzynię biegów.

    Dane techniczne (′92 R4 2.7 TD)

    Silnik
    R4 2,7 l (2664 cm³), turbo
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 21,9:1
    Moc maksymalna: 100 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 220 N•m przy 2200 obr/min
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,0 s
    Prędkość maksymalna: 150 km/h
    Dane techniczne (′92 V6 3.0i)

    Silnik
    V6 3,0 l (2960 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 87,00 mm × 83,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 150 KM (110 kW) przy 4600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 239 N•m przy 4000 obr/min
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,6 s
    Prędkość maksymalna: 166 km/h

    Uwazam ze jest to samochod nie do zajezdzenia ;)
    14 maja 2012, 23:22 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW JETTA II – Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
    Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
    1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
    1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
    1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
    1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
    1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
    2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
    1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
    1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
    1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    14 maja 2012, 23:09 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Historia pewnego Jaguara  -  Konkurs – Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz 
E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w  Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów. 
Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN). 
Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN. 
W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner  Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów. 
Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner  Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku. 
                          Dane Techniczne:
-Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
-Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
-Moc - 330-345 KM
-0-100km/h - 5,2s
-Prędkość maksymalna - 275 km/h 

Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz
    E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów.
    Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN).
    Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN.
    W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
    W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
    Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów.
    Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku.
    Dane Techniczne:
    -Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
    -Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
    -Moc - 330-345 KM
    -0-100km/h - 5,2s
    -Prędkość maksymalna - 275 km/h

    Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    24 kwietnia 2012, 19:00 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Classicauto

    Ford Escort MKIV (konkurs) – Producent: Ford
Okres produkcji: (1986-1990)
Poprzednik: Ford Escort Mk III
Następca: Ford Escort Mk V
Dane techniczne:
Segment: C
Typy nadwozia: 
3-drzwiowy liftback
5-drzwiowy liftback
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowy kabriolet
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Rodzaj napędu: przedni
Długość: 3970 mm
Szerokość: 1640 mm
Wysokość: 1380 mm
Rozstaw osi: 2393 mm
Masa własna: 810-900 kg
Liczba miejsc: 5
Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.
 
Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.
 
Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
(Mój dziadek ma podobny:))
POZDRAWIAM!!!
    Producent: Ford
    Okres produkcji: (1986-1990)
    Poprzednik: Ford Escort Mk III
    Następca: Ford Escort Mk V
    Dane techniczne:
    Segment: C
    Typy nadwozia:
    3-drzwiowy liftback
    5-drzwiowy liftback
    5-drzwiowe kombi
    2-drzwiowy kabriolet
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Rodzaj napędu: przedni
    Długość: 3970 mm
    Szerokość: 1640 mm
    Wysokość: 1380 mm
    Rozstaw osi: 2393 mm
    Masa własna: 810-900 kg
    Liczba miejsc: 5
    Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.

    Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.

    Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
    (Mój dziadek ma podobny:))
    POZDRAWIAM!!!
    22 kwietnia 2012, 13:29 przez JUMBO14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CBR 600 F4i/Sport  ′01 – Silnik
Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
Pojemność: 599 cm3
Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1
Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.

Układ smarowania
Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG

Układ chłodzenia
Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
Zbiornik rezerwowy: 0,31 l

Układ paliwowy
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)

Instalacja elektryczna
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V

Układ napędowy
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia: 16 zębów
Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
Długość łańcucha: 108 ogniw
Luz łańcucha: 25 - 35 mm

Rama
Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa

Podwozie
Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
Rozstaw osi: 1390 mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Prześwit: 135 mm
Kąt wyprzedzenia: 24°
Wyprzedzenie: 96 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg

Zawieszenie
Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm

Hamulce
Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych

Opony
Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    Silnik
    Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
    Pojemność: 599 cm3
    Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
    Stopień sprężania: 12,0 : 1
    Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
    Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.

    Układ smarowania
    Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
    Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
    Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG

    Układ chłodzenia
    Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
    Zbiornik rezerwowy: 0,31 l

    Układ paliwowy
    Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
    Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
    Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
    Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)

    Instalacja elektryczna
    Rozrusznik: Elektryczny
    Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
    Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
    Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V

    Układ napędowy
    Skrzynia biegów: 6-biegowa
    Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
    Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
    Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
    Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
    Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
    Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
    Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
    Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
    Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
    Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
    Zębatka przednia: 16 zębów
    Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
    Długość łańcucha: 108 ogniw
    Luz łańcucha: 25 - 35 mm

    Rama
    Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa

    Podwozie
    Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
    Rozstaw osi: 1390 mm
    Wysokość siedzenia: 805 mm
    Prześwit: 135 mm
    Kąt wyprzedzenia: 24°
    Wyprzedzenie: 96 mm
    Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg

    Zawieszenie
    Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
    Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm

    Hamulce
    Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
    Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych

    Opony
    Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
    Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
    Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
    Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
    Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    11 kwietnia 2012, 18:26 przez ~LuTeK | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda CBR 125R – Charakterek wrzucił swojego Passata, to ja wrzucę swoją CBRkę :]
Honda sprowadzona z Francji gdzie wymienione były kierunki i klamki sprzęgła oraz hamulca na czarne. Poza tym wszystko oryginalne, CBRka ma małe ryski oraz lekko pęknięty dolny, lewy plastik [posiadacze CBR zauważą na pewno]. Przejdźmy do informacji [według producenta]:

Informacje ogólne:
Model: CBR 125R
Rok: 2007
Kategoria: Sport

Silnik i przeniesienie napędu:
Pojemność skokowa: 124,7 ccm
Typ silnika: Singel [Jednocylindrowy]
Ilość suwów: 4
Moc maksymalna: 13.41 KM [9.8 kW] przy 10000 RPM
Maksymalny moment obrotowy: 10.60 Nm przy 8250 RPM
Stopień sprężania: 11,0:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 58.0 x 47.2 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa
Układ rozrządu: SOHC
Zapłon: Elektroniczny
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Wtórne przełożenie napędu: Łańcuch

Wymiary i wagi:
Waga na sucho: 127,3 kg
Wysokość siodła: 776 mm
Długość całkowita: 1,920 mm
Prześwit: 172 mm
Rozstaw osi: 1,294 mm

Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią…cym
Hamulec przedni: Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy: 276 mm
Hamulec tylni: Jednotarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy: 220 mm

Prędkości i przyspieszenie:
[Moje] 0-100: ok. 13 sek
[Moje] Prędkość maksymalna: 135 km/h
Stosunek mocy do masy: 0.1053 km/kg

Inne dane:
Zbiornik paliwa: 10 litrów

Zachęcam do wrzucania swoich aut i motocykli na MotoKiller.pl
Moim zdaniem o wiele przyjemniej ogląda się pojazdy innych użytkowników, niż tylko zdjęcia naszych marzeń.
Pozdrawiam,
milek0695
    Charakterek wrzucił swojego Passata, to ja wrzucę swoją CBRkę :]
    Honda sprowadzona z Francji gdzie wymienione były kierunki i klamki sprzęgła oraz hamulca na czarne. Poza tym wszystko oryginalne, CBRka ma małe ryski oraz lekko pęknięty dolny, lewy plastik [posiadacze CBR zauważą na pewno]. Przejdźmy do informacji [według producenta]:

    Informacje ogólne:
    Model: CBR 125R
    Rok: 2007
    Kategoria: Sport

    Silnik i przeniesienie napędu:
    Pojemność skokowa: 124,7 ccm
    Typ silnika: Singel [Jednocylindrowy]
    Ilość suwów: 4
    Moc maksymalna: 13.41 KM [9.8 kW] przy 10000 RPM
    Maksymalny moment obrotowy: 10.60 Nm przy 8250 RPM
    Stopień sprężania: 11,0:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 58.0 x 47.2 mm
    Zasilanie: Wtrysk paliwa
    Układ rozrządu: SOHC
    Zapłon: Elektroniczny
    Rozruch: Elektryczny
    System chłodzenia: Ciecz
    Skrzynia biegów: 6 biegowa
    Wtórne przełożenie napędu: Łańcuch

    Wymiary i wagi:
    Waga na sucho: 127,3 kg
    Wysokość siodła: 776 mm
    Długość całkowita: 1,920 mm
    Prześwit: 172 mm
    Rozstaw osi: 1,294 mm

    Podwozie:
    Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
    Zawieszenie tył: Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią…cym
    Hamulec przedni: Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
    Średnica przedniej tarczy: 276 mm
    Hamulec tylni: Jednotarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
    Średnica tylnej tarczy: 220 mm

    Prędkości i przyspieszenie:
    [Moje] 0-100: ok. 13 sek
    [Moje] Prędkość maksymalna: 135 km/h
    Stosunek mocy do masy: 0.1053 km/kg

    Inne dane:
    Zbiornik paliwa: 10 litrów

    Zachęcam do wrzucania swoich aut i motocykli na MotoKiller.pl
    Moim zdaniem o wiele przyjemniej ogląda się pojazdy innych użytkowników, niż tylko zdjęcia naszych marzeń.
    Pozdrawiam,
    milek0695
    7 kwietnia 2012, 12:07 przez milek06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge SRT-4 KONKURS – Dodge SRT-4 - sportowy kompaktowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Dodge w latach 2003–2005. Była to usportowiona wersja modelu Neon. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 o pojemności 2,4 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Caliber SRT-4.

Silnik

    R4 2,4 l (2429 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, turbo
    Układ zasilania: wtrysk SMPFi
    Średnica × skok tłoka: 87,50 mm × 101,40 mm
    Stopień sprężania: 8,1:1
    Moc maksymalna: 233 KM (171,5 kW) przy 5300 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 339 N•m przy 2200-4400 obr/min
    Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 6240 obr/min

Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,8s
    Czas przejazdu ¼ mili: 14,2s
    Prędkość maksymalna: 246 km/h
    Dodge SRT-4 - sportowy kompaktowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Dodge w latach 2003–2005. Była to usportowiona wersja modelu Neon. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 o pojemności 2,4 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Caliber SRT-4.

    Silnik

    R4 2,4 l (2429 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, turbo
    Układ zasilania: wtrysk SMPFi
    Średnica × skok tłoka: 87,50 mm × 101,40 mm
    Stopień sprężania: 8,1:1
    Moc maksymalna: 233 KM (171,5 kW) przy 5300 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 339 N•m przy 2200-4400 obr/min
    Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 6240 obr/min

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,8s
    Czas przejazdu ¼ mili: 14,2s
    Prędkość maksymalna: 246 km/h
    7 kwietnia 2012, 22:33 przez ~kiloqra | Do ulubionych | Skomentuj