Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Ford Escort MKIV (konkurs)

    Ford Escort MKIV (konkurs) – Producent: Ford
Okres produkcji: (1986-1990)
Poprzednik: Ford Escort Mk III
Następca: Ford Escort Mk V
Dane techniczne:
Segment: C
Typy nadwozia: 
3-drzwiowy liftback
5-drzwiowy liftback
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowy kabriolet
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Rodzaj napędu: przedni
Długość: 3970 mm
Szerokość: 1640 mm
Wysokość: 1380 mm
Rozstaw osi: 2393 mm
Masa własna: 810-900 kg
Liczba miejsc: 5
Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.
 
Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.
 
Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
(Mój dziadek ma podobny:))
POZDRAWIAM!!!
    Producent: Ford
    Okres produkcji: (1986-1990)
    Poprzednik: Ford Escort Mk III
    Następca: Ford Escort Mk V
    Dane techniczne:
    Segment: C
    Typy nadwozia:
    3-drzwiowy liftback
    5-drzwiowy liftback
    5-drzwiowe kombi
    2-drzwiowy kabriolet
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Rodzaj napędu: przedni
    Długość: 3970 mm
    Szerokość: 1640 mm
    Wysokość: 1380 mm
    Rozstaw osi: 2393 mm
    Masa własna: 810-900 kg
    Liczba miejsc: 5
    Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.

    Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.

    Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
    (Mój dziadek ma podobny:))
    POZDRAWIAM!!!
    22 kwietnia 2012, 13:29 przez JUMBO14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…