Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    JUMBO14

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 15 kwietnia 2012 - 15:26
    Ostatnio: 24 marca 2013 - 6:53
    • Materiałów na głównej: 2 z 2
    • Punktów za materiały: 17
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 1
     
    Jak wszyscy to i ja... – Piaggio Liberty 50ccm 1998r.
Od czegoś trzeba zacząć.
    Piaggio Liberty 50ccm 1998r.
    Od czegoś trzeba zacząć.
    23 czerwca 2012, 12:22 przez JUMBO14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Escort MKIV (konkurs) – Producent: Ford
Okres produkcji: (1986-1990)
Poprzednik: Ford Escort Mk III
Następca: Ford Escort Mk V
Dane techniczne:
Segment: C
Typy nadwozia: 
3-drzwiowy liftback
5-drzwiowy liftback
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowy kabriolet
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Rodzaj napędu: przedni
Długość: 3970 mm
Szerokość: 1640 mm
Wysokość: 1380 mm
Rozstaw osi: 2393 mm
Masa własna: 810-900 kg
Liczba miejsc: 5
Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.
 
Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.
 
Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
(Mój dziadek ma podobny:))
POZDRAWIAM!!!
    Producent: Ford
    Okres produkcji: (1986-1990)
    Poprzednik: Ford Escort Mk III
    Następca: Ford Escort Mk V
    Dane techniczne:
    Segment: C
    Typy nadwozia:
    3-drzwiowy liftback
    5-drzwiowy liftback
    5-drzwiowe kombi
    2-drzwiowy kabriolet
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Rodzaj napędu: przedni
    Długość: 3970 mm
    Szerokość: 1640 mm
    Wysokość: 1380 mm
    Rozstaw osi: 2393 mm
    Masa własna: 810-900 kg
    Liczba miejsc: 5
    Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.

    Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.

    Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
    (Mój dziadek ma podobny:))
    POZDRAWIAM!!!
    22 kwietnia 2012, 13:29 przez JUMBO14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1