Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    PROmil

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 25 stycznia 2013 - 18:32
    Ostatnio: 20 maja 2018 - 10:41
    • Materiałów na głównej: 29 z 40 (11 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1459
    • Komentarzy: 221
    • Punktów za komentarze: 321
     
    Mały pojedynek
    Moja Biała Strzała Audi 90 2.3 R5
    kontra
    Mercedes AMG E55
    1 stycznia 2016, 18:40 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    VagJarocin.pl

    Dodatkowe zegary – W dniu dzisiejszym do mojej Audi 90 wleciały dodatkowe zegary:
-ładowanie
-ciśnienie oleju
-temperatura oleju
    W dniu dzisiejszym do mojej Audi 90 wleciały dodatkowe zegary:
    -ładowanie
    -ciśnienie oleju
    -temperatura oleju
    Spot VagJarocin - End of Season – Widać mały negatyw w Białej Strzale przy zawieszeniu -60/-40
    Widać mały negatyw w Białej Strzale przy zawieszeniu -60/-40
    27 września 2015, 19:43 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    dysk

    zarchiwizowany
    Porównanie – Porównanie opon 205/45 na feldze 9J i na feldze 7J
Rozmiar ten sam, a jak wiele zmienia.
    Porównanie opon 205/45 na feldze 9J i na feldze 7J
    Rozmiar ten sam, a jak wiele zmienia.
    26 września 2015, 12:10 przez PROmil (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Dysk

    Dat Ass – Audi 90 z nowym kołem 16x9 (wystaje 2.5cm na stronę) i lekko upiększonym tyłem. Blenda i lampy narożne w stanie kolekcjonerskim, ori spojler aluminiowy, zderzak Kamei.
    Audi 90 z nowym kołem 16x9 (wystaje 2.5cm na stronę) i lekko upiększonym tyłem. Blenda i lampy narożne w stanie kolekcjonerskim, ori spojler aluminiowy, zderzak Kamei.
    Audi 90 Japan Racing JR10 – Niech posypie się hejt...
16x9
ET20
Opony 205/45 (docelowo 205/40)
Tak, KOZA, pójdzie w dół na przyszły sezon.
Tak, będzie całe auto malowane.
    Niech posypie się hejt...
    16x9
    ET20
    Opony 205/45 (docelowo 205/40)
    Tak, KOZA, pójdzie w dół na przyszły sezon.
    Tak, będzie całe auto malowane.
    zarchiwizowany
    No i po remoncie – Audi już po od tygodnia po remoncie góry silnika. Lata pięknie, na razie na spokojnie ponieważ wszystko musi się dotrzeć.
Nie zwracać uwagi na filtr powietrza, jest non stop kombinowane, żeby było ładnie i funkcjonalnie, założony byle jeździć.
Kielich w końcu pospawany, teraz nie boję się o to, że mi koło samo odjedzie.
    Audi już po od tygodnia po remoncie góry silnika. Lata pięknie, na razie na spokojnie ponieważ wszystko musi się dotrzeć.
    Nie zwracać uwagi na filtr powietrza, jest non stop kombinowane, żeby było ładnie i funkcjonalnie, założony byle jeździć.
    Kielich w końcu pospawany, teraz nie boję się o to, że mi koło samo odjedzie.
    Panie, a gdzie silnik? – No i z wymiany uszczelki pod głowicą zrobił się remont silnika. Głowica jest w tragicznym stanie, wżery na kanałach wodnych były takie, że spokojnie idzie włożyć palec... Ale są też plusy. Remont miałem robić pół roku temu, a teraz auto mnie do tego zmusiło. Przy okazji będzie wstawione nowe poszycie błotnika prawego, ponieważ jest pęknięty kielich. Kolejnym plusem remontu jest to, że z drugiej głowicy zrobię sobie stolik.
    No i z wymiany uszczelki pod głowicą zrobił się remont silnika. Głowica jest w tragicznym stanie, wżery na kanałach wodnych były takie, że spokojnie idzie włożyć palec... Ale są też plusy. Remont miałem robić pół roku temu, a teraz auto mnie do tego zmusiło. Przy okazji będzie wstawione nowe poszycie błotnika prawego, ponieważ jest pęknięty kielich. Kolejnym plusem remontu jest to, że z drugiej głowicy zrobię sobie stolik.
    25 lutego 2015, 16:09 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Zdjęcie mojego autorstwa